quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is idd wel erg heftig.
Beterschap voor B.!! Hopelijk is het snel weer over.
Onze jongste poes is m net gesmeerd, stiekem en snel door de achterdeur toen ik die opendeed... ze zit nu geloof ik bij de buren..
quote:Dochtertje van mijn vriendin had dat ook plots bleek een ontsteking in het heup gewricht te hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
uitslag van de foto pas begin volgende week. Nu dus rust. Het is dusdanig pijnlijk dat ie niet echt van zijn plek komt. En dat is opmerkelijk voor de stuiterbal die hij is.
quote:Goed geshoptOp donderdag 28 oktober 2010 16:08 schreef lady-wrb het volgende:
zo, ik ben terug van de stad in.
een trui, 3 riemen en 3 paar handschoenen rijker.
hoewel ik er 2 betaald heb. toen ik mijn fiets pakte lag er een paar bruine suede handschoenen in mijn mandje. niet van mij dus. best wel leuke eigenlijk, maar ik ga echt geen handschoenen van een ander zomaar dragen. kan je suede wassen op de een of andere manier?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:14 schreef Oxymoron het volgende:
Vast geen concordantie.
Of een Koran! Voor de Koranquiz, vast volgend jaar! Kun je alvast oefenen
quote:[OUD] Het supermarkt-actie-ruiltopic deel 1Op donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef lady-wrb het volgende:
beterschap voor je zoon buufhet klinkt niet fijn.
ik kan dat supermarkttopic niet vinden, maar zijn er mensen die die toystorydingen sparen en willen ruilen? anders open ik een topic in het grote vraag en aanbod.
quote:die moest ik even een paar keer lezen.Op donderdag 28 oktober 2010 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en de buuf is met de schrik vrij zie ik net. Nou da's ook weer een hele opluchting.
quote:klopt maar ook longkanker.Op donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef lady-wrb het volgende:
hospice? dat klinkt niet best. hij was toch gevallen? en hoe is het nu met oma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |