quote:Naast de B&J lag hetOp donderdag 28 oktober 2010 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat schrijf ik op, eens kieken of wij dat hier ook hebben, staat dat gewoon in het vriesvak bij de ijsjes?
quote:ik ga bij de ah kijken morgenOp donderdag 28 oktober 2010 15:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is dat het smelt als ik eht kom brengen/op stuur, anders had ik het gedaan
Ze hebben het hier bij de AH... lekker
quote:Dat is te begrijpen...Op donderdag 28 oktober 2010 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel maar hij is very pissed
quote:NomNomNomOp donderdag 28 oktober 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naast de B&J lag het
Was 1,95 ofzo
Maar een keigroot koekie
quote:natuurlijk, als er zo'n kut je wagen verrot rijdtOp donderdag 28 oktober 2010 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel maar hij is very pissed
[..]
quote:das kutVoorbumper
En die is al een keer vervangen geweest
[..]
quote:sorry dat ik je verbeterde maar je had een schrijffoutje gemaakt
quote:ow lekker... wat ga je bestellenOp donderdag 28 oktober 2010 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga bij de BEER bestellen straks denk ik
quote:Helemaal met je eens. Ook te druk op een verkeerde manier.Op donderdag 28 oktober 2010 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een kutlied is dat Magic Magic Magic zeg.
quote:kom der maar in BellaOp donderdag 28 oktober 2010 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga bij de BEER bestellen straks denk ik
quote:Het is juist hartstikke lief dat je onze soort gewoon vrouwen noemt.Op donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef crv het volgende:
[..]
natuurlijk, als er zo'n kut je wagen verrot rijdt
[..]
das kut
[..]
sorry dat ik je verbeterde maar je had een schrijffoutje gemaakt
quote:welke? Die van BoB?Op donderdag 28 oktober 2010 15:17 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een kutlied is dat Magic Magic Magic zeg.
quote:Niet alle vrouwen rijden slecht,....Op donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef crv het volgende:
[..]
natuurlijk, als er zo'n kut je wagen verrot rijdt
[..]
das kut
[..]
quote:Ik wil een serieuzer imago hebben.
quote:Denk het ja.
quote:Vega menu, camembert en ananas, en frietjesOp donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow lekker... wat ga je bestellen
quote:Pics.Op donderdag 28 oktober 2010 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen rijden slecht,....
Dit was zo onervaren kutje, die nog maar net de rijbewijs heeft ofzo
quote:Ben je een vega?Op donderdag 28 oktober 2010 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vega menu, camembert en ananas, en frietjes
quote:Je jat mijn text
quote:Ik kende 'm nog niet... heb 'm nu aan staanOp donderdag 28 oktober 2010 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja die. Opkutten met die troep.
quote:Och als ik toch dagelijks zie welke mannen er niet kunnen parkeren.Op donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef crv het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |