abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:41:41 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_88062062
quote:
Minaret boven poolcirkel Canada

INUVIK - Komende week wordt in het Canadese Inuvik, 2200 kilometer ten noorden van Vancouver, de eerste moskee boven de poolcirkel feestelijk geopend. De 10 meter hoge minaret bij het gebouwtje van 140 vierkante meter is deze week voltooid, berichtte donderdag het Franse persbureau AFP..

De eenvoudige prefabmoskee werd in het centraal-Canadese Winnipeg gebouwd en moest 4000 kilometer op een vrachtauto naar Inuvik worden vervoerd. Het gebouwtje kwam vast te zitten op een brug over de Rendierbeek in Northwest Territories. Het laatste stuk trok ze moeizaam per boot over de Mackenzie River naar zijn ijzige bestemming.
Maar 5 november presenteren de islamieten in Inuvik hun nieuwe gebedshuis inclusief de plaatselijk vervaardigde minaret. Ze hoeven dan voor godsdienstoefeningen niet meer uit te wijken naar de rooms-katholieke kerk of de curlinghal
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Dus eenieder die van plan was wanneer Nederland geislamiseerd zou zijn naar de Noordpool te vertrekken komt van een koude kermis thuis. Ook daar wappert vanaf vandaag de groene vlag van de profeet.
The End Times are wild
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:49:15 #2
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_88062371
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef LXIV het volgende:
Dus eenieder die van plan was wanneer Nederland geislamiseerd zou zijn naar de Noordpool te vertrekken komt van een koude kermis thuis. Ook daar wappert vanaf vandaag de groene vlag van de profeet.
Volgens mij ga je dan juist naar een koude kermis toe... :D

Huilie! :') Je kunt nog naar de Zuid-Pool?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 12:50:37 #3
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_88062414
:')
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_88062426
Prefab moskee :D
pi_88062430
moeten ze niet te diep buigen tijdens het bidden naar Mekka.. Anders vriezen de baarden vast aan de grond :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 28-10-2010 13:43:31 ]
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_88062568
Wel lullig als het tijdens de ramadan een half jaar licht is.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_88062582
Kunnen we niet beginnen bij het islamiseren van FOK!? :9
pi_88062630
De curlinghal. :')
pi_88062632
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Adfundum het volgende:
Grappig punt inderdaad.
Waarschijnlijk houden ze dan de zonsop- en ondergang in Mekka aan ofzo.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88062646
quote:
Hé, dat moet wel een hele goede stelling zijn waar de moslims nog nooit over hebben nagedacht!
pi_88062708
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Adfundum het volgende:
Of een half jaar donker. Maar aangezien het nog wel even duurt voordat de ramadam weer in de wintermaanden plaatsvind :P
pi_88063472
Waarschijnlijk zetten ze de kachel heel hoog zodat het ijs smelt en Wilders zijn tsunami Nederland toch nog zal doen overspoelen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:21:26 #13
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_88063687
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef OpperTokkie het volgende:
moeten ze niet te diep buigen tijdens het bidden naar Mekka.. Anders vriezen de haatbaarden vast aan de grond :P
:D
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:22:38 #14
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_88063733
Zijn ijsberen eigenlijk halal?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:22:54 #15
3542 Gia
User under construction
pi_88063740
quote:
Maar dan gelden er andere regels, hoor!
pi_88063752
quote:
7s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hé, dat moet wel een hele goede stelling zijn waar de moslims nog nooit over hebben nagedacht!
Nee hoor, in dat soort gebieden worden de tijden van Mekka aangehouden. Is goed over nagedacht.
PWBF
pi_88063792
quote:
5s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:22 schreef Ryon het volgende:
Zijn ijsberen eigenlijk halal?
Nee, (ijs)beren zijn haram.
PWBF
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:24:14 #18
3542 Gia
User under construction
pi_88063802
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:15 schreef lutser.com het volgende:
Waarschijnlijk zetten ze de kachel heel hoog zodat het ijs smelt en Wilders zijn tsunami Nederland toch nog zal doen overspoelen.
Dat zou wel wat zijn.
Zit ik hier, Brabant, lekker hoog en droog.
En krijgen we Den Bosch aan zee, i.p.v. Den Haag.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:25:03 #19
3542 Gia
User under construction
pi_88063827
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef Nielsch het volgende:
Een eland valt toch onder de runderen, niet?

Succes met het halal-slachten.
pi_88063840
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee hoor, in dat soort gebieden worden de tijden van Mekka aangehouden. Is goed over nagedacht.
Niet die van Mekka, maar die van de dichtstbijzijnde 'normale' steden.
Geen sarcasme radar trouwens?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 oktober 2010 @ 13:26:01 #21
54593 crew  Olga
Cheese
pi_88063859
Dan ga ik wel naar de zuidpool
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_88063860
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Een eland valt toch onder de runderen, niet?

Succes met het halal-slachten.
Nee, een eland valt onder de herten. Gelukkig zijn die ook halal.
PWBF
pi_88063898
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef LXIV het volgende:
/__Minaret_boven_poolcirkel_Canada__.html?sn=binnenland,buitenland

ALLAHU AKBAR!!! :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_88063938
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef Olga het volgende:
Goeie garp! Jammer dat je niet origineel bent.
PWBF
pi_88064019
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het moet ook echt weer van een kant komen, he?
Ik weet zeker dat ijsberen een moslim ook niet haram vinden.
Stress is voor idioten.
pi_88064117
quote:
Nee hoor,

De meeste moslims in Nederland vreten en zuipen gewoon tijdens de ramadan onder de noemer ziekte en dat ze het later in kunnen halen. Melden zich nietjes ziek als het ramadan is en nemen netjes vakantie (als ze werk hebben) op bij het suikerfeest. Of er echt wordt ingehaald hoor je ze de rest van het jaar niet meer over. Maar oh oh Moslim, volgens henzelf.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:33:22 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_88064138
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Haha goed zo. Pak die vuige Triggershot maar eens flink aan!
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_88064256
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:32 schreef Juhin het volgende:

[..]

Nee hoor,

De meeste moslims in Nederland vreten en zuipen gewoon tijdens de ramadan onder de noemer ziekte en dat ze het later in kunnen halen. Melden zich nietjes ziek als het ramadan is en nemen netjes vakantie (als ze werk hebben) op bij het suikerfeest. Of er echt wordt ingehaald hoor je ze de rest van het jaar niet meer over. Maar oh oh Moslim, volgens henzelf.
bron?
PWBF
pi_88064301
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Het moet ook echt weer van een kant komen, he?
Ik weet zeker dat ijsberen een moslim ook niet haram vinden.
dus?
PWBF
pi_88064322
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

bron?
Ik woon in een Marokkanenwijk en Marokkanen werken onder mij in het bedrijf waar ik werk. Ongeveer 100 op 100 score. Voor mij bron genoeg.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:38:10 #31
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_88064326
quote:

[..]

Nee hoor,

Altijd leuk, die moslimskenners die op magische wijze precies weten hoe een moslim redeneert en handelt in het dagelijks leven.
pi_88064352
quote:

[..]

Nee hoor,

Dus de meeste moslims melden zich een maand van het jaar onterecht ziek?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_88064357
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Altijd leuk, die moslimskenners die op magische wijze precies weten hoe een moslim redeneert en handelt in het dagelijks leven.
Ik zit er hele dagen tussen, zowel op het werk als in de wijk. En jij?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:41:01 #34
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_88064446
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef Juhin het volgende:

[..]

Ik pretendeer niet dat ik precies weet hoe een bepaalt soort mens redeneert. Ik ben namelijk één van die gekken die denken dat ieder mens uniek is, en dat het belachelijk is om dingen te roepen als ''moslims melden zich altijd ziek en vreten zich dan vol en bla bla bla''.

Alsof iedere moslim exact hetzelfde in elkaar steekt.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:41:09 #35
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_88064452
Klopt trouwens geen hout van dit bericht.

In het Russische Norlisk is een Tartaarse moskee te vinden.

(maarja dat is net even die 3 minuten extra research die journalisten typisch vertikken te doen).
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_88064481
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef Juhin het volgende:

[..]

Goh, dus het merendeel van de 1 miljoen moslims in Nederland woont en werkt bij jou? Wat een kutbaan / kuthuis heb je dan wel niet.

Afijn, ik heb twee moslims in mijn team zitten, die zich tijdens de Ramadan nooit bij mij hebben ziekgemeld en niet aten of dronken tijdens werktijd.
PWBF
pi_88064512
Inuvik?
Is dat niet die plek waar die IceroadTruckers heen kachelen?
pi_88064566
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik ben namelijk één van die gekken die denken dat ieder mens uniek is
Daar ben je niet gek in, waar je wel gek in bent is dat je niet er- en herkent dat er gote verschillen zijn tussen groepen (alsof de gemiddelde Turk niet anders in het leven staat dan de gemiddelde Zweed). Dat noemt men politiek correct gezwets jouwerzijds.
pi_88064567
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef Olga het volgende:
Mars was ook nog een optie las ik :P
pi_88064638
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:44 schreef Juhin het volgende:

[..]

Daar ben je niet gek in, waar je wel gek in bent is dat je niet er- en herkent dat er gote verschillen zijn tussen groepen (alsof de gemiddelde Turk niet anders in het leven staat dan de gemiddelde Zweed). Dat noemt men politiek correct gezwets jouwerzijds.
Het paspoortdebat ging echter niet over groepen, maar individuen.
PWBF
pi_88064676
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

dus?
Ik hoop dat mijn grapje halal genoeg voor je is, want je hapt aardig.
Stress is voor idioten.
pi_88064756
mooie verdeling... iedereen weet dat de nazi's naar de zuidpool gingen.. die geheime militaire basis en antartica enzo en Hitler die er nog steeds woont...

dan mogen de moslim de Noordpool hebben, brengt ook veel duidelijkheid in politieke discussie's, niet meer 'links' of 'rechts' wat erg inflatoire en subjectieve begrippen zijn, maar gewoonweg zuidpool of noordpool voor bepaalde radicale politieke ideologieen...

natuurlijk mogen alle breedtegraden daartussen bezet worden al naar gelang de politieke radicaliteit, waar het meer genuanceerde deel der mensheid mag genieten van het de meer gematigde klimaatzone's.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_88064883
edit: User is weg - niet op reageren aub

[ Bericht 31% gewijzigd door Frutsel op 28-10-2010 13:56:24 ]
PWBF
pi_88065150
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Ik hoop dat mijn grapje halal genoeg voor je is, want je hapt aardig.
ok
PWBF
pi_88065291
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Gelukkig niet nee.

Maar weet je, ik geloof niet dat je uit een Marokkanenbuurt komt en in een bedrijf werkt met veel Marokkanen. Ik geloof dat je gewoon een kutkloon bent die doet alsof hij veel Marokkanen tegenkomt, zodat je de zogenaamde expert van de straat kan spelen en al je meningen alleen maar hoeft te onderbouwen met "ja maar ik ken ze!"

Dergelijke personen neemt gelukkig bijna niemand serieus.
Kijk, zo is er dus geen discussie meer mogelijk.
Zodra iemand met argumenten komt die je onwelgevallig zijn, deze direct afdoen als onwaar en de gene die ze gebruikt in racistiche fascistiche hoek drukken.
In dit geval waarschijnlijk veiligheidshalve gemaskeerd door het woord "kloon"

Sorry Nielsch, maar mensen zoals jij zijn mede de oorzaak van de problemen zoals die er nu zijn.
Blijf mensen die een probleem signaleren vooral in die hoek drukken en hou je kop verder goed diep in het zand.
Wat je niet ziet, dat is er niet tenslotte...
Stress is voor idioten.
pi_88065369
Goeie zaak, de groene vlag van de Islam zal uiteindelijk in alle uiteinden van de wereld wapperen ^O^
Weer een landje toegevoegd aan de toekomstige dar al Islam (huis van de islam) :7
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_88065642
Ik durf te wedden als de Chineze daar komen en die handel op een 'boedistische wijze'weghalen niemand uit de Islam wereld zal klagen want jammeren tegen chinezen is vragen om .... :D :Y })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88066137
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:02 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Kijk, zo is er dus geen discussie meer mogelijk.
Zodra iemand met argumenten komt die je onwelgevallig zijn, deze direct afdoen als onwaar en de gene die ze gebruikt in racistiche fascistiche hoek drukken.
In dit geval waarschijnlijk veiligheidshalve gemaskeerd door het woord "kloon"

Sorry Nielsch, maar mensen zoals jij zijn mede de oorzaak van de problemen zoals die er nu zijn.
Blijf mensen die een probleem signaleren vooral in die hoek drukken en hou je kop verder goed diep in het zand.
Wat je niet ziet, dat is er niet tenslotte...
sorry, maar op zoveel domheid ga ik niet eens reageren...

gelukkig ligt desbetreffende user al in de kliko wegens kutklonen...
PWBF
pi_88066455
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

sorry, maar op zoveel domheid ga ik niet eens reageren...
Je hebt er dus gewoon niks tegenin te brengen, dus ga je maar op de man spelen.
Mooi man, daar bewijs je alleen mijn punt maar mee.

Oja, met die ninja edit laat je mooi zien uit wat voor hout je gesneden bent. :W

edit: toe maar, zelfs twee keer editen :')
Stress is voor idioten.
pi_88066568
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:33 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Je hebt er dus gewoon niks tegenin te brengen, dus ga je maar op de man spelen.
Mooi man, daar bewijs je alleen mijn punt maar mee.

Oja, met die ninja edit laat je mooi zien uit wat voor hout je gesneden bent. :W
tuurlijk, jij je zin, als je daar een harde plassert van krijgt... :D
PWBF
pi_88066637
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

tuurlijk, jij je zin, als je daar een harde plassert van krijgt...
Tss.. kom nou eens met echte argumenten, man :')
(je bent wel snel met die edit's :D )
Stress is voor idioten.
pi_88066694
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Tss.. kom nou eens met echte argumenten, man :')
(je bent wel snel met die edit's :D )
Met wat voor argumenten moet ik komen dan? Er is helemaal geen discussie man! Jij begint gelijk met facisme en racisme. Luister een jochie, met zulke lui heb ik geen zin om te praten.

En de edit was het toevoegen van een smilie. Big fucking deal. Maar als je denkt een discussie te winnen met het wijzen op edits moet je dat vooral doen. De voorgaande zin was trouwens ook een edit, voordat je er weer over begint.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nielsch op 28-10-2010 14:46:14 (speciaal voor roerkoning) ]
PWBF
pi_88067195
Jochie :') Gast, je moest eens weten..

Iemand geeft aan dat hij een ruime ervaring heeft met de omgang met een bepaalde bevolkings groep en baseert daar zijn oordeel op.
In plaats dat je daar inhoudelijk op in gaat, maak je hem uit voor leugenaar en kutkloon.

Snap je nou niet dat je daar een discussie mee de nek om draait? Echt, er zijn mensen met ervaringen anders dat de jouwe of anders dan je ze graag zou zien. Geloof me...

Zelf heb ik een ruime ervaring met politie werk en nu in het OV. Maar denk je dat ik in discussie zou willen met iemand die me op voorhand al diskwalificeert? Dat bedoelde ik met dat wegzetten.
En inderdaad heb jij de woorden racist en fascist niet gebruikt.
Maar je manier van wegzetten is bijna van dezelfde orde. En excuus, maar door mijn ervaringen reageer ik daar wat fel op. En ik geef toe, soms iets te fel.

Mag ik dan nog wel even opmerken dat ik je laatste edit dan wel weer wat sympathieks vond hebben? ;)
Stress is voor idioten.
pi_88067484
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:51 schreef Roerkoning het volgende:
Jochie :') Gast, je moest eens weten..

Iemand geeft aan dat hij een ruime ervaring heeft met de omgang met een bepaalde bevolkings groep en baseert daar zijn oordeel op.
In plaats dat je daar inhoudelijk op in gaat, maak je hem uit voor leugenaar en kutkloon.

Snap je nou niet dat je daar een discussie mee de nek om draait? Echt, er zijn mensen met ervaringen anders dat de jouwe of anders dan je ze graag zou zien. Geloof me...

Zelf heb ik een ruime ervaring met politie werk en nu in het OV. Maar denk je dat ik in discussie zou willen met iemand die me op voorhand al diskwalificeert? Dat bedoelde ik met dat wegzetten.
En inderdaad heb jij de woorden racist en fascist niet gebruikt.
Maar je manier van wegzetten is bijna van dezelfde orde. En excuus, maar door mijn ervaringen reageer ik daar wat fel op. En ik geef toe, soms iets te fel.

Mag ik dan nog wel even opmerken dat ik je laatste edit dan wel weer wat sympathieks vond hebben? ;)
Als iemand daadwerkelijk (negatieve) ervaring heeft dan mag hij absoluut zijn verhaal doen op basis van die ervaringen. Dat betekent niet dat je zomaar iedere idioot die roept dat hij ergens ervaring mee heeft direct moet geloven. Bij desbetreffende user was het duidelijk dat het ging om een kloon, en daar heb ik niet zoveel mee. Achteraf bleek ik gelijk te hebben, want desbetreffende user is in de kliko gegaan.

Heb je trouwens niet door dat jij mij op voorhand al wegzet als fascist en racist? Man, waar ben je nou helemaal mee bezig? Je kent me niet eens. Door je ervaringen reageer je zelfingenomen en met voorbedachte rade op iedereen die niet helemaal in jouw straatje lult. Sterker nog, je maakt ze uit voor fascist en racist. Met dergelijke opmerkingen hoef ik je niet eens meer op voorhand te disqualificeren, dat doe je gelukkig zelf al.
PWBF
pi_88067561
Ik word een beetje moe van deze discussie en het topic gaat nergens heen. Haal het nu dan ook uit mijn active topics.
PWBF
pi_88067730
Jammer, ging het net weer richting de inhoud. Maar ok..
Stress is voor idioten.
pi_88068653
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

ALLAHU AKBAR!!! :7
Moet het dan niet: ALLAHU IJSBÄR zijn???
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_88069749
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:43 schreef Frutsel het volgende:
Inuvik?
Is dat niet die plek waar die IceroadTruckers heen kachelen?
De ice road begint in Inuvik en loopt van daar naar diverse bestemmingen. Ben vorig jaar in Inuvik geweest en van daar ook nog naar Tuktoyaktuk gevlogen wat een bestemming is van de iceroad :) Wel gaaf om rond te lopen op zo'n afgelegen plek die je alleen van tv kent.

De weg naar Inuvik (Dempster Highway) is echt supermooi maar in Inuvik is echt bijna niks te doen. Vanwege hoge werkeloosheid is alcoholisme nogal een probleem daar dus een moskee neerzetten is misschien niet zo'n slecht idee.
pi_88070711
Echt, de nieuwswaarde hiervan.. :') net alsof er niet overal in deze wereld kerken staan :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_88071161
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:04 schreef Aloulou het volgende:
Goeie zaak, de groene vlag van de Islam zal uiteindelijk in alle uiteinden van de wereld wapperen ^O^
Weer een landje toegevoegd aan de toekomstige dar al Islam (huis van de islam) :7
Goede zaak inderdaad, blijven pushen die moskeeën en de Islam, want zonder druppel kan de emmer ook niet overlopen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88071277
Dat wordt wat met Ramadan _O- _O-
pi_88072350
Goede zaak, indien er vraag naar is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_88072976
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
Goede zaak, indien er vraag naar is.
De wet van vraag en aanbod geldt alleen voor zaken die wij Westerlingen leuk vinden....voor niet-Westerlingen hanteren we andere regels....net zoals met dubbele paspoorten.
pi_88073056
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:23 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De wet van vraag en aanbod geldt alleen voor zaken die wij Westerlingen leuk vinden....voor niet-Westerlingen hanteren we andere regels....net zoals met dubbele paspoorten.
Wut wut, zijn moslims in Nederland geen westerlingen?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88074043
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 17:25 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wut wut, zijn moslims in Nederland geen westerlingen?
Lol....

Interessante vraag hoe Nederlanders hier tegen aan kijken. :)
pi_88074120
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:14 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Lol....

Interessante vraag hoe Nederlanders hier tegen aan kijken. :)
Moslim lijkt mij een onderdaan/volgeling van een religie, niet gebaseerd op afkomst. Ik vind het eerder interessant dat jij het als aparte categorie bestempelt, bijna alsof het een "ras" op zichzelf is.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88074190
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Moslim lijkt mij een onderdaan/volgeling van een religie, niet gebaseerd op afkomst. Ik vind het eerder interessant dat jij het als aparte categorie bestempelt, bijna alsof het een "ras" op zichzelf is.
Ik had het over Westerlingen en niet-Westerlingen.
pi_88074243
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik had het over Westerlingen en niet-Westerlingen.
Oh inderdaad, mijn fout, ik zat te redeneren naar het onderwerp van het topic. Mon excuse!
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88074386
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh inderdaad, mijn fout, ik zat te redeneren naar het onderwerp van het topic. Mon excuse!
No problem....het blijft een interessante vraag die je stelde. :)
pi_88074520
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Kingstown het volgende:

[..]

No problem....het blijft een interessante vraag die je stelde. :)
Om daar op door te breien dan, ik denk eerlijk gezegd dat de meeste Nederlanders een Islamiet niet als non-Westers beschouwen, er zijn immers genoeg bekeerlingen. Niet-Westerse allochtonen echter wel weer.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88196979
Alle Moslims zijn niet-Westers voor de Nederlanders. Geef ik je op een blaadje.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_88199352
Beter haha :*
Ik ben een pure Turk.
  maandag 1 november 2010 @ 09:56:48 #73
323465 32
Ik heb een rugzak.
pi_88200999
Wanneer kunnen we de eerste gordelbom pinguïns tegemoet zien ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...van de onderarm ten opzichte van de bovenarm moet verzorgen, verzorgt dit gewricht het draaien van de twee botten in de onderarm...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')