quote:http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenlandMinaret boven poolcirkel Canada
INUVIK - Komende week wordt in het Canadese Inuvik, 2200 kilometer ten noorden van Vancouver, de eerste moskee boven de poolcirkel feestelijk geopend. De 10 meter hoge minaret bij het gebouwtje van 140 vierkante meter is deze week voltooid, berichtte donderdag het Franse persbureau AFP..
De eenvoudige prefabmoskee werd in het centraal-Canadese Winnipeg gebouwd en moest 4000 kilometer op een vrachtauto naar Inuvik worden vervoerd. Het gebouwtje kwam vast te zitten op een brug over de Rendierbeek in Northwest Territories. Het laatste stuk trok ze moeizaam per boot over de Mackenzie River naar zijn ijzige bestemming.
Maar 5 november presenteren de islamieten in Inuvik hun nieuwe gebedshuis inclusief de plaatselijk vervaardigde minaret. Ze hoeven dan voor godsdienstoefeningen niet meer uit te wijken naar de rooms-katholieke kerk of de curlinghal
quote:Volgens mij ga je dan juist naar een koude kermis toe...Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef LXIV het volgende:
Dus eenieder die van plan was wanneer Nederland geislamiseerd zou zijn naar de Noordpool te vertrekken komt van een koude kermis thuis. Ook daar wappert vanaf vandaag de groene vlag van de profeet.
quote:Grappig punt inderdaad.Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Adfundum het volgende:
Wel lullig als het tijdens de ramadan een half jaar licht is.
quote:Hé, dat moet wel een hele goede stelling zijn waar de moslims nog nooit over hebben nagedacht!Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Adfundum het volgende:
quote:Of een half jaar donker. Maar aangezien het nog wel even duurt voordat de ramadam weer in de wintermaanden plaatsvindOp donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Adfundum het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef OpperTokkie het volgende:
moeten ze niet te diep buigen tijdens het bidden naar Mekka.. Anders vriezen de haatbaarden vast aan de grond
quote:Maar dan gelden er andere regels, hoor!Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Adfundum het volgende:
quote:Nee hoor, in dat soort gebieden worden de tijden van Mekka aangehouden. Is goed over nagedacht.Op donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hé, dat moet wel een hele goede stelling zijn waar de moslims nog nooit over hebben nagedacht!
quote:Dat zou wel wat zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 13:15 schreef lutser.com het volgende:
Waarschijnlijk zetten ze de kachel heel hoog zodat het ijs smelt en Wilders zijn tsunami Nederland toch nog zal doen overspoelen.
quote:Niet die van Mekka, maar die van de dichtstbijzijnde 'normale' steden.Op donderdag 28 oktober 2010 13:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor, in dat soort gebieden worden de tijden van Mekka aangehouden. Is goed over nagedacht.
quote:Nee, een eland valt onder de herten. Gelukkig zijn die ook halal.Op donderdag 28 oktober 2010 13:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Een eland valt toch onder de runderen, niet?
Succes met het halal-slachten.
quote:ALLAHU AKBAR!!!Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef LXIV het volgende:
/__Minaret_boven_poolcirkel_Canada__.html?sn=binnenland,buitenland
Dus eenieder die van plan was wanneer Nederland geislamiseerd zou zijn naar de Noordpool te vertrekken komt van een koude kermis thuis. Ook daar wappert vanaf vandaag de groene vlag van de profeet.
quote:Het moet ook echt weer van een kant komen, he?
quote:Nee hoor,Op donderdag 28 oktober 2010 12:54 schreef Adfundum het volgende:
quote:Haha goed zo. Pak die vuige Triggershot maar eens flink aan!Op donderdag 28 oktober 2010 13:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor, in dat soort gebieden worden de tijden van Mekka aangehouden. Is goed over nagedacht.
quote:bron?Op donderdag 28 oktober 2010 13:32 schreef Juhin het volgende:
[..]
Nee hoor,
De meeste moslims in Nederland vreten en zuipen gewoon tijdens de ramadan onder de noemer ziekte en dat ze het later in kunnen halen. Melden zich nietjes ziek als het ramadan is en nemen netjes vakantie (als ze werk hebben) op bij het suikerfeest. Of er echt wordt ingehaald hoor je ze de rest van het jaar niet meer over. Maar oh oh Moslim, volgens henzelf.
quote:dus?Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Het moet ook echt weer van een kant komen, he?
Ik weet zeker dat ijsberen een moslim ook niet haram vinden.
quote:Ik woon in een Marokkanenwijk en Marokkanen werken onder mij in het bedrijf waar ik werk. Ongeveer 100 op 100 score. Voor mij bron genoeg.
quote:Altijd leuk, die moslimskenners die op magische wijze precies weten hoe een moslim redeneert en handelt in het dagelijks leven.Op donderdag 28 oktober 2010 13:32 schreef Juhin het volgende:
[..]
Nee hoor,
De meeste moslims in Nederland vreten en zuipen gewoon tijdens de ramadan onder de noemer ziekte en dat ze het later in kunnen halen. Melden zich nietjes ziek als het ramadan is en nemen netjes vakantie (als ze werk hebben) op bij het suikerfeest. Of er echt wordt ingehaald hoor je ze de rest van het jaar niet meer over. Maar oh oh Moslim, volgens henzelf.
quote:Dus de meeste moslims melden zich een maand van het jaar onterecht ziek?Op donderdag 28 oktober 2010 13:32 schreef Juhin het volgende:
[..]
Nee hoor,
quote:Ik zit er hele dagen tussen, zowel op het werk als in de wijk. En jij?Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Altijd leuk, die moslimskenners die op magische wijze precies weten hoe een moslim redeneert en handelt in het dagelijks leven.
quote:Ik pretendeer niet dat ik precies weet hoe een bepaalt soort mens redeneert. Ik ben namelijk één van die gekken die denken dat ieder mens uniek is, en dat het belachelijk is om dingen te roepen als ''moslims melden zich altijd ziek en vreten zich dan vol en bla bla bla''.Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef Juhin het volgende:
[..]
Ik zit er hele dagen tussen, zowel op het werk als in de wijk. En jij?
quote:Goh, dus het merendeel van de 1 miljoen moslims in Nederland woont en werkt bij jou? Wat een kutbaan / kuthuis heb je dan wel niet.Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef Juhin het volgende:
[..]
Ik zit er hele dagen tussen, zowel op het werk als in de wijk. En jij?
quote:Daar ben je niet gek in, waar je wel gek in bent is dat je niet er- en herkent dat er gote verschillen zijn tussen groepen (alsof de gemiddelde Turk niet anders in het leven staat dan de gemiddelde Zweed). Dat noemt men politiek correct gezwets jouwerzijds.Op donderdag 28 oktober 2010 13:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik ben namelijk één van die gekken die denken dat ieder mens uniek is
quote:Het paspoortdebat ging echter niet over groepen, maar individuen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:44 schreef Juhin het volgende:
[..]
Daar ben je niet gek in, waar je wel gek in bent is dat je niet er- en herkent dat er gote verschillen zijn tussen groepen (alsof de gemiddelde Turk niet anders in het leven staat dan de gemiddelde Zweed). Dat noemt men politiek correct gezwets jouwerzijds.
quote:okOp donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn grapje halal genoeg voor je is, want je hapt aardig.
quote:Kijk, zo is er dus geen discussie meer mogelijk.Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee.
Maar weet je, ik geloof niet dat je uit een Marokkanenbuurt komt en in een bedrijf werkt met veel Marokkanen. Ik geloof dat je gewoon een kutkloon bent die doet alsof hij veel Marokkanen tegenkomt, zodat je de zogenaamde expert van de straat kan spelen en al je meningen alleen maar hoeft te onderbouwen met "ja maar ik ken ze!"
Dergelijke personen neemt gelukkig bijna niemand serieus.
quote:sorry, maar op zoveel domheid ga ik niet eens reageren...Op donderdag 28 oktober 2010 14:02 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Kijk, zo is er dus geen discussie meer mogelijk.
Zodra iemand met argumenten komt die je onwelgevallig zijn, deze direct afdoen als onwaar en de gene die ze gebruikt in racistiche fascistiche hoek drukken.
In dit geval waarschijnlijk veiligheidshalve gemaskeerd door het woord "kloon"
Sorry Nielsch, maar mensen zoals jij zijn mede de oorzaak van de problemen zoals die er nu zijn.
Blijf mensen die een probleem signaleren vooral in die hoek drukken en hou je kop verder goed diep in het zand.
Wat je niet ziet, dat is er niet tenslotte...
quote:Je hebt er dus gewoon niks tegenin te brengen, dus ga je maar op de man spelen.Op donderdag 28 oktober 2010 14:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
sorry, maar op zoveel domheid ga ik niet eens reageren...
quote:tuurlijk, jij je zin, als je daar een harde plassert van krijgt...Op donderdag 28 oktober 2010 14:33 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Je hebt er dus gewoon niks tegenin te brengen, dus ga je maar op de man spelen.
Mooi man, daar bewijs je alleen mijn punt maar mee.
Oja, met die ninja edit laat je mooi zien uit wat voor hout je gesneden bent.
quote:Tss.. kom nou eens met echte argumenten, manOp donderdag 28 oktober 2010 14:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
tuurlijk, jij je zin, als je daar een harde plassert van krijgt...
quote:Met wat voor argumenten moet ik komen dan? Er is helemaal geen discussie man! Jij begint gelijk met facisme en racisme. Luister een jochie, met zulke lui heb ik geen zin om te praten.Op donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
Tss.. kom nou eens met echte argumenten, man![]()
(je bent wel snel met die edit's)
quote:Als iemand daadwerkelijk (negatieve) ervaring heeft dan mag hij absoluut zijn verhaal doen op basis van die ervaringen. Dat betekent niet dat je zomaar iedere idioot die roept dat hij ergens ervaring mee heeft direct moet geloven. Bij desbetreffende user was het duidelijk dat het ging om een kloon, en daar heb ik niet zoveel mee. Achteraf bleek ik gelijk te hebben, want desbetreffende user is in de kliko gegaan.Op donderdag 28 oktober 2010 14:51 schreef Roerkoning het volgende:
JochieGast, je moest eens weten..
Iemand geeft aan dat hij een ruime ervaring heeft met de omgang met een bepaalde bevolkings groep en baseert daar zijn oordeel op.
In plaats dat je daar inhoudelijk op in gaat, maak je hem uit voor leugenaar en kutkloon.
Snap je nou niet dat je daar een discussie mee de nek om draait? Echt, er zijn mensen met ervaringen anders dat de jouwe of anders dan je ze graag zou zien. Geloof me...
Zelf heb ik een ruime ervaring met politie werk en nu in het OV. Maar denk je dat ik in discussie zou willen met iemand die me op voorhand al diskwalificeert? Dat bedoelde ik met dat wegzetten.
En inderdaad heb jij de woorden racist en fascist niet gebruikt.
Maar je manier van wegzetten is bijna van dezelfde orde. En excuus, maar door mijn ervaringen reageer ik daar wat fel op. En ik geef toe, soms iets te fel.
Mag ik dan nog wel even opmerken dat ik je laatste edit dan wel weer wat sympathieks vond hebben?
quote:Moet het dan niet: ALLAHU IJSBÄR zijn???
quote:De ice road begint in Inuvik en loopt van daar naar diverse bestemmingen. Ben vorig jaar in Inuvik geweest en van daar ook nog naar Tuktoyaktuk gevlogen wat een bestemming is van de iceroadOp donderdag 28 oktober 2010 13:43 schreef Frutsel het volgende:
Inuvik?
Is dat niet die plek waar die IceroadTruckers heen kachelen?
quote:Goede zaak inderdaad, blijven pushen die moskeeën en de Islam, want zonder druppel kan de emmer ook niet overlopen.Op donderdag 28 oktober 2010 14:04 schreef Aloulou het volgende:
Goeie zaak, de groene vlag van de Islam zal uiteindelijk in alle uiteinden van de wereld wapperen![]()
Weer een landje toegevoegd aan de toekomstige dar al Islam (huis van de islam)
quote:De wet van vraag en aanbod geldt alleen voor zaken die wij Westerlingen leuk vinden....voor niet-Westerlingen hanteren we andere regels....net zoals met dubbele paspoorten.Op donderdag 28 oktober 2010 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
Goede zaak, indien er vraag naar is.
quote:Wut wut, zijn moslims in Nederland geen westerlingen?Op donderdag 28 oktober 2010 17:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De wet van vraag en aanbod geldt alleen voor zaken die wij Westerlingen leuk vinden....voor niet-Westerlingen hanteren we andere regels....net zoals met dubbele paspoorten.
quote:Lol....Op donderdag 28 oktober 2010 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wut wut, zijn moslims in Nederland geen westerlingen?
quote:Moslim lijkt mij een onderdaan/volgeling van een religie, niet gebaseerd op afkomst. Ik vind het eerder interessant dat jij het als aparte categorie bestempelt, bijna alsof het een "ras" op zichzelf is.Op donderdag 28 oktober 2010 18:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....
Interessante vraag hoe Nederlanders hier tegen aan kijken.
quote:Ik had het over Westerlingen en niet-Westerlingen.Op donderdag 28 oktober 2010 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moslim lijkt mij een onderdaan/volgeling van een religie, niet gebaseerd op afkomst. Ik vind het eerder interessant dat jij het als aparte categorie bestempelt, bijna alsof het een "ras" op zichzelf is.
quote:Oh inderdaad, mijn fout, ik zat te redeneren naar het onderwerp van het topic. Mon excuse!Op donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had het over Westerlingen en niet-Westerlingen.
quote:No problem....het blijft een interessante vraag die je stelde.Op donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh inderdaad, mijn fout, ik zat te redeneren naar het onderwerp van het topic. Mon excuse!
quote:Om daar op door te breien dan, ik denk eerlijk gezegd dat de meeste Nederlanders een Islamiet niet als non-Westers beschouwen, er zijn immers genoeg bekeerlingen. Niet-Westerse allochtonen echter wel weer.Op donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
No problem....het blijft een interessante vraag die je stelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....van de onderarm ten opzichte van de bovenarm moet verzorgen, verzorgt dit gewricht het draaien van de twee botten in de onderarm...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |