Dat begrijp ik inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 09:24 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de CE niet door de brievenbus gaat passen
Goh, die kenden we nog niet....... Ow wacht, jawel want hij is al 4x voorbij gekomen in dit topic.quote:
zuurpruimquote:Op donderdag 4 november 2010 09:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Goh, die kenden we nog niet....... Ow wacht, jawel want hij is al 4x voorbij gekomen in dit topic.
Je snapt natuurlijk dat het aanmoedigen van het posten van meer plaatjes gewoon vraagt om een trol die de hele pagina vol kwakt he?quote:
Alles wat ik qua release-data tegenkom, geloof ik niet echt. Want Sony/Polyphony laat het wel weten wat het wordt, of ze geven de releasedate aan alle winkels door tzt. Ik denk niet dat Bart Smit uut Nederland de eerste is die dit te weten komt. Dus die gokken er ook maar op los.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef Blijepeen het volgende:
Hier staat weer 26 november
http://www.bartsmit.com/playstation-3-250-gb-gran-turismo-5
Zou toch best kunnen kloppen aangezien hij hierboven al druk aan het persen is.
Zoiets?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:21 schreef RiKe het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat het aanmoedigen van het posten van meer plaatjes gewoon vraagt om een trol die de hele pagina vol kwakt he?
De enige die het aanmoedigen van trolls deed was jijzelfquote:Op donderdag 4 november 2010 11:21 schreef RiKe het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat het aanmoedigen van het posten van meer plaatjes gewoon vraagt om een trol die de hele pagina vol kwakt he?
En hier staat weer 15 decemberquote:Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef Blijepeen het volgende:
Ik ben maandag al geweest bij Bart Smit, ik dacht ik ga erheen wetende dat ze dat spel sowieso niet hebben de 3de dus bestel ik het wel voor die prijs, maar dat ging niet eens... lokkertjes!!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef Blijepeen het volgende:
Wehkamp geeft t/m zondag 10% korting op het gehele games assortiment, dus ook op hardware. De GT5 bundel hebben ze echter nog niet opgenomen in hun assortiment. Maar wellicht dat er een andere interessante bundel tussen zit, dan koop je GT5 los. Maar goed, dit is volledig aan jou.quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben maandag al geweest bij Bart Smit, ik dacht ik ga erheen wetende dat ze dat spel sowieso niet hebben de 3de dus bestel ik het wel voor die prijs, maar dat ging niet eens... lokkertjes!!![]()
Ook de PS3 320GB + Gran Turismo 5 voor 314,99 euro was niet te bestellen voor die prijs want die actie geldt voor deze week, morgen eens vragen of het wel kan met een ander spel (dat komt op hetzelfde neer).
Ik heb dat inderdaad gedaan, ik was nog naar Bart Smit gegaan om de PS3 320GB los te kopen maar die hadden ze ook al niet.... Alle letters in de reclamefolder voortaan als drukfout voorbehoudenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wehkamp geeft t/m zondag 10% korting op het gehele games assortiment, dus ook op hardware. De GT5 bundel hebben ze echter nog niet opgenomen in hun assortiment. Maar wellicht dat er een andere interessante bundel tussen zit, dan koop je GT5 los. Maar goed, dit is volledig aan jou.
Vier PS3's kunnen PS2 spellen afspelen, 20GB (NTSC), 60GB (NTSC), 60GB (PAL) en 80GB (NTSC).quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:16 schreef Auti het volgende:
Kunnen die allernieuwste ps3's nu ook nog ps2 spelletjes afspelen? Want ik vind GT3 eigenlijk ook nog heel erg leuk.. Die is mij het meest bevallen uit de hele reeks, omdat het driften altijd extreem goed ging met een goede setup (geen contraslip in de fysics)
Titel van het mailtje was trouwens "Uw pre-order voor GTA 5 bij Free Record Shop"quote:Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons een Gran Turismo 5 gereserveerd.
Helaas moeten wij u kenbaar maken dat de de release van Gran Turismo 5 wederom is uitgesteld.
Het releasemoment voor de game die al in 2006 werd aangekondigd, is al meerdere keren verschoven. Hoewel er geen exacte nieuwe datum is gegeven, is de verwachting dat
de nieuwe releasedatum voor de kerstdagen zal zijn.
Hoewel er geen officiële verklaring is gegeven over de reden van het uitstel, blijkt uit alles dat ontwikkelaar Polyphony Digital meer tijd nodig had. Op Twitter biedt Kazunori Yamauchi, bedenker en ontwikkelaar van het spel, zijn excuus aan: Wij willen er zeker van zijn dat Gran Turismo 5 de best denkbare race-ervaring en de hoogste kwaliteit biedt. Ik ben er zeker van dat deze ambitieuze game de verwachting zal overtreffen als het later dit jaar uitkomt.
Uw reservering zal worden uitgeleverd op de nieuwe releasedatum, welke zodra hier meer over bekend is, communiceren op de site.
Mocht u naar aanleiding van deze mail nog vragen of opmerkingen hebben, dan kan u contact met ons opnemen via onderstaande link.
Voor Nederland:
xxx
Voor België:
xxx
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop online
www.FRS.nl | www.frs.be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |