quote:hier de volledige voorstelling van de Redbull X1 prototype.
Kan niet wachten om daar zelf mee te gaan racen.
Is er een bepaald stuur dat goed is te bedienen met gas en rem aan het stuur zelf? Pedalen bedienen is voor mij niet zo simpel en wil deze toch echt wel met een stuurtje spelen.
quote:Ahzo. Dan word t lastig.Op donderdag 28 oktober 2010 12:38 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Is mijn fout maar had er wss wel even moeten bij vertellen dat ik in een rolstoel zit en die pedalen bedienen wel gaat maar nooit niet snel genoeg om goed te kunnen racen. Daarom dus een stuur waar de bediening van gas en rem aan het stuur kan zonder in problemen te komen tijdens het draaien. dus dat de gas en rem knop altijd goed bereikbaar zijn.
quote:Nou dat weet ik niet hoor, want het stuur is gemaakt voor GT5 dus ik vermoed dat ze wel alle knoppen "vol" hebben gezet.Op donderdag 28 oktober 2010 12:36 schreef JJH het volgende:
Ik zou ook voor de DrivingForce GT gaan. Gewoon erg goed stuurtje en ik denk dat het ook wel mogelijk moet zijn om met knoppen op het stuur gas te geven en te remmen.
quote:De DrivingForce GT draait daarvoor te veel denk ik, zal lastig worden.Op donderdag 28 oktober 2010 12:38 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Is mijn fout maar had er wss wel even moeten bij vertellen dat ik in een rolstoel zit en die pedalen bedienen wel gaat maar nooit niet snel genoeg om goed te kunnen racen. Daarom dus een stuur waar de bediening van gas en rem aan het stuur kan zonder in problemen te komen tijdens het draaien. dus dat de gas en rem knop altijd goed bereikbaar zijn.
quote:Kun je dan niet zelf de knoppen omgooien?Op donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ahzo. Dan word t lastig.
[..]
Nou dat weet ik niet hoor, want het stuur is gemaakt voor GT5 dus ik vermoed dat ze wel alle knoppen "vol" hebben gezet.
quote:Ja dat ook idd, 900 graden is erg onhandig als je gas moet inhouden.Op donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef JJH het volgende:
[..]
De DrivingForce GT draait daarvoor te veel denk ik, zal lastig worden.
[..]
Kun je dan niet zelf de knoppen omgooien?
Ik gebruik hem de laatste tijd aan de laptop voor LFS, en daar kan ik alles zelf instellen.
quote:Volgens mij ben ik die optie bij de instelling van GT5 prologue wel al tegen gekomen. dat zou eventueel wel een oplossing kunnen zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 12:52 schreef Desunoto het volgende:
Zou je het stuurtje niet zo kunnen instellen dat de laatste slagen links en rechtsom zogenaamde "deadzones" zijn? Dat de wagen in-game dus voor de volle 100% draait als jij je stuur zeg maar een kwartslag hebt gedraaid?
quote:Ja geloof dat dit wel kan.. dat heb ik nu met mijn g27 stuurtje ook. Ik kan wel meer dan een halve draai maken, maar na die halve draai stuurt hij niet meer verder o.i.d. (ook zichtbaar in de cockpit)Op donderdag 28 oktober 2010 12:52 schreef Desunoto het volgende:
Zou je het stuurtje niet zo kunnen instellen dat de laatste slagen links en rechtsom zogenaamde "deadzones" zijn? Dat de wagen in-game dus voor de volle 100% draait als jij je stuur zeg maar een kwartslag hebt gedraaid?
quote:Als je iets verder naar boven scrollt, dan zie je dat iem. in een rolstoel weinig heeft aan de pedalen, dus het gas en de rem op het stuur wilt hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat ook idd, 900 graden is erg onhandig als je gas moet inhouden.
Op ps3 is dat minder volgens mij, als ze alle knoppen perfect hebben gevuld, waarom zou je dan willen aanpassen?
quote:Goh, dat had ik heus wel gelezen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:56 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Als je iets verder naar boven scrollt, dan zie je dat iem. in een rolstoel weinig heeft aan de pedalen, dus het gas en de rem op het stuur wilt hebben.
Bij GT5 Prologue kun je de instellingen van het stuur wel veranderen, maar ik weet niet of je het gas en de remfunctie ook op het stuur kan zetten. Deze opties stonden er bij mij niet tussen iig (je kon wel kiezen uit links kijken, rechts kijken, handrem, etc. bij het instellen van de knoppen)
quote:Eerste reactie: "I was hoping for a November release but I guess later is better than never. I’m still annoyed they are waiting until the last possible second of October to announce the new release date."Op donderdag 28 oktober 2010 16:14 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.gtplanet.net/s(...)cember-release-date/
Het is iets, maar eigenlijk ook niets.
Still waiting.
quote:Cars
Of the roughly 1000 cars in GT5, about 800 are standard models. Mostly brought over from GTPSP, they're shiny, HD and still more detailed than any vehicle in Prologue. These vehicles only suffer scrapes and scratches, but it's crash consequences that matter. A trip to the gravel trap - or worse, the metal railings - in any car could prove race ending. Think broken gearboxes, brake failures and even engine stalls. All cars regardless of type have fully functioning front reverse lights, horns and get dirty during races.
Dynamic Weather/Time
Snow is similarly impressive, hitting the windscreen in thick clumps before melting into water and being wiped from view. Flakes start to clump in thick grass, tree branches and tracksides before slowly setting onto the track, one lap at a time. It's not just how stunning the weather effects look, though, but their unpredictability which most impresses. Weather even alters the temperature, air pressure and humidity on the track. Forecasts are available for each race, but in a cruelly realistic twist, aren't always accurate. During long races, clouds move across the sky, darkening the track and forcing a constant re-assessment of your race strategy. Failure to read the changing conditions could mean the difference between victory and crashing out.
Daylight alters during longer races, too. Night slowly sets in, reducing visibility and necessitating the use of hi-beam headlights over normal ones. In a 24 hour race, the sky's hue changes slowly fades to black and back without any animations. Stunning. In keeping with the hyper-realism, Polyphony have even included 'time-syncing' on real-life circuits. This allows you to match the time of day in-game to that of the real track - meaning if it's night time in Monza, you'll have to race in the dark. Yet another unnecessary detail that only GT offers..
Soundtrack
Just like the PSP version, you'll get the chance to play whatever music you have on your hard drive, so you're only limited by the size of your disk and the range of your MP3 collection.
Customization
You can tell when you're tailing a car with a racing exhaust rather that its standard factory parts, because it looks bigger and sounds louder than normal. You can tune electric cars. Tuning menus are more interactive and visual that before, too, with a much slicker user interface in the garage - though there's no livery editor this time.
Rally
Each race in the rally career is run on a randomly-generated point-to-point course with the aim, like in real rallying, being to beat your competitors times rather than race them head to head. Every rally is also affected by GT5's stunning weather engine, too. There's even a co-driver calling out each corners severity and suggested approach.
Nascar
NASCAR in GT only comprises a few 'official' tracks - including Daytona and Indianapolis - and roughly ten real drivers. The license will also play to the real sport's rules, such as yellow flags and pitting. The NASCARs are also the only vehicles which have bonnets break open and rear windows shatter.
quote:Dat zullen we ergens zondag wel weten denk ik.... Horrorlui bij PDOp donderdag 28 oktober 2010 21:03 schreef Vuurpijl. het volgende:
Wanneer is nou de release datum? 21 december dit jaar toch?
Classic jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |