Dat ga ik vanmiddag nog even doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef Kuukske het volgende:
En nu qu? Ben je al aan het shoppen geslagen?
Ow leuk! Succes. En plezier!quote:
Thanks!quote:
Thanks!quote:
Is het zo erg?quote:
Nou.. het begon vanmorgen toen ik de deur uitstapte. Iets met een kat die raar deed. Hij was ook nog zwart dus als we de verhalen geloven.. Toen stapte ik op de fiets en moest ik 5 x zoveel oversteken als normaal omdat ze ergens aan een viaduct werken waardoor fietsers worden omgeleid.quote:
Dat heb ik volgende weekquote:Op maandag 8 november 2010 08:54 schreef leonieke het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik ben vandaag enorm enthousiast
Misschien omdat er maar drie werkdagen zijn deze week
Nog 2 weken wachten voor een gehele week vrij.quote:Op maandag 8 november 2010 08:54 schreef leonieke het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik ben vandaag enorm enthousiast
Misschien omdat er maar drie werkdagen zijn deze week
Lekker begin van de week zeg maar.quote:Op maandag 8 november 2010 09:00 schreef Kuukske het volgende:
Nou.. het begon vanmorgen toen ik de deur uitstapte. Iets met een kat die raar deed. Hij was ook nog zwart dus als we de verhalen geloven.. Toen stapte ik op de fiets en moest ik 5 x zoveel oversteken als normaal omdat ze ergens aan een viaduct werken waardoor fietsers worden omgeleid.
Toen kwam ik een bekende tegen waarvan ik dat niet had verwacht en ik zoiets had van. Oh. Ok. En toen kwam ik nóg een bekende tegen die me zo vals en vuil aankeek dat ik zoiets had van.. Euh. Juist. What did I do?.
Dus zodoende. Het is een beetje een rare maandag.
quote:Op maandag 8 november 2010 09:02 schreef Solique het volgende:
Nog 6 of 7 weken wachten voor 2 weken vrij.
Ja precies. En ik kon er vanmorgen ook al niet uit.quote:
Vorige week: 3 werkdagenquote:
Lekker!quote:Op maandag 8 november 2010 09:04 schreef leonieke het volgende:
Vorige week: 3 werkdagen
Deze week: 3 werkdagen
Volgende week: 4 werkdagen
Week erop: 5 werkdagen
Week van 29 nov: volledig vrijIk zie het zitten
![]()
Ja nouja. Hoe eerder het vrijdag is hoe beter.quote:Op maandag 8 november 2010 09:04 schreef leonieke het volgende:
Maar Kuukske wat een k*tbegin van de week
Zo lekker, zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op maandag 8 november 2010 09:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vorige week: 3 werkdagen
Deze week: 3 werkdagen
Volgende week: 4 werkdagen
Week erop: 5 werkdagen
Week van 29 nov: volledig vrijIk zie het zitten
![]()
Vrijdagquote:Op maandag 8 november 2010 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja nouja. Hoe eerder het vrijdag is hoe beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |