quote:Nó way. Kan dat? Nouja, nog een SC kan ik niet meer bijhouden. Daar ben ik te druk voor met een levenOp donderdag 28 oktober 2010 18:31 schreef Rossdale het volgende:
Geen reet te doen op je werk, ffff lang geleden dat ik daar gepost hebDie is nog in-crowder dan alle andere SC's
quote:is niet meerOp donderdag 28 oktober 2010 18:31 schreef Rossdale het volgende:
Geen reet te doen op je werk, ffff lang geleden dat ik daar gepost hebDie is nog in-crowder dan alle andere SC's
quote:Ah nee, is hij hier ook al.Op donderdag 28 oktober 2010 18:31 schreef Rossdale het volgende:
quote:nog welOp donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Esje![]()
![]()
Ik heb nog steeds de oude layout
quote:Nog wel ja. Nóg. Wacht maar. Dan moet jij ook over.Op donderdag 28 oktober 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Esje![]()
![]()
Ik heb nog steeds de oude layout
quote:Ja nou ja. Kut. Ik ben maar vast over gegaan. Het lijkt wel mee te vallenOp vrijdag 29 oktober 2010 08:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog wel ja. Nóg. Wacht maar. Dan moet jij ook over.
avondquote:
Ja joh, het valt reuze mee. Ik vond de vorige overgang erger.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nou ja. Kut. Ik ben maar vast over gegaan. Het lijkt wel mee te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |