quote:UiteraardOp donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, dr is dus nog wel iemand aanwezig
Ik ga ook niet
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:43 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:En ik moet heeeeel misschien werken op een halloweenfeestOp donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt groot gelijk c_a.Voor je eigen bestwil dit.
quote:
quote:Wegens TT en FIPO
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Wegens TT en FIPO
BK is om teen kan dus niet vullen
quote:dus pompoen op je kop, bezem onder je kont en PARTYOp donderdag 28 oktober 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik moet heeeeel misschien werken op een halloweenfeest
Maar dat hoor ik morgen
quote:GMHBH
quote:wishfull thinking
quote:Ik heb ook liever broodje turkOp donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Wegens TT en FIPO
BK is om teen kan dus niet vullen
quote:Die lui zijn super. Ik kan me bij zo'n concert alleen weinig voorstellen.Op donderdag 28 oktober 2010 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
Chill photoshoppen met Gorillaz op de achtergrond
quote:allebei gatverOp donderdag 28 oktober 2010 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook liever broodje turkMaar we hadden het over mac en BK
quote:Lijkt me wel vet ook trouwensOp donderdag 28 oktober 2010 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die lui zijn super. Ik kan me bij zo'n concert alleen weinig voorstellen.
quote:Haha dat is smerig, net bij de Mac kreeg ik een krantje er gratis bij, dat is wel 14.gifOp donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik bij de BK ben krijg ik altijd een extra verrassing.Je weet nooit wat het is, soms een stukje bot, soms een haartje.
quote:GadverOp donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik bij de BK ben krijg ik altijd een extra verrassing.Je weet nooit wat het is, soms een stukje bot, soms een haartje.
quote:Zekers, de Mac ook voor de winst. Ik waag me niet meer aan de BK.Op donderdag 28 oktober 2010 12:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha dat is smerig, net bij de Mac kreeg ik een krantje er gratis bij, dat is wel 14.gif
quote:Great Minds Have Big Heads
quote:GedverOp donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef Bellatrix het volgende:
quote:wat is 14.gifOp donderdag 28 oktober 2010 12:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha dat is smerig, net bij de Mac kreeg ik een krantje er gratis bij, dat is wel 14.gif
quote:Bij de mac heet dat Happy Meal
quote:De BK variant van Happy Meal.Op donderdag 28 oktober 2010 12:51 schreef Bellatrix het volgende:
quote:14.gif =
quote:dat dus
quote:Maar wat voor een krant.Op donderdag 28 oktober 2010 12:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Ik zei expres niet de telegraaf, verpest het nou nietOp donderdag 28 oktober 2010 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar wat voor een krant.Die schreeuwerige koppen verstoren de serene Mc-rust.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Dus.....
Man verzamelt al 26 jaar pluisjes uit zijn navel
eet smakelijk
quote:Ik kreeg bij het lezen van de titel al een rillingOp donderdag 28 oktober 2010 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Dus.....
eet smakelijk
quote:ah ok nou 14.gif dan maar
quote:En de nieuwe single staat er niet op. Vreemd.Op donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.last.fm/user/derium87
Vet album wel van de Gorillaz
quote:?
quote:Idd, en die is juist fucking vetOp donderdag 28 oktober 2010 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En de nieuwe single staat er niet op. Vreemd.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Dus.....
eet smakelijk
quote:De mijne ook niet. Misschien door de piercing. Heb jij een piercing?Op donderdag 28 oktober 2010 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn navel pluist nooit. Ik mis wat.
quote:Zie je mij een piercing hebben?Op donderdag 28 oktober 2010 12:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De mijne ook niet. Misschien door de piercing. Heb jij een piercing?
quote:Mental imagesOp donderdag 28 oktober 2010 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
Die vent wisselt dus maar eens per zoveel jaar van onderbroek, dat kun je zien aan de kleurverschillen.
quote:Wie weet.Op donderdag 28 oktober 2010 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zie je mij een piercing hebben?
quote:Dat is zeker de nieuwe Voe.
quote:wtf
quote:UhuOp donderdag 28 oktober 2010 13:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wtf
dit werkt zeker alleen bij flickr?
quote:Ik zie door de Scandinavische smatjes het bos niet meer.
quote:een konijn zonder pluizige navelOp donderdag 28 oktober 2010 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn navel pluist nooit. Ik mis wat.
quote:Share much?
quote:Sowieso het eten in Amerika, alleen dat al is een reden om daar te gaan wonenOp donderdag 28 oktober 2010 13:14 schreef iBenny het volgende:
Waarom hebben wij zo weinig van die ontbijtgranen...
Als je kijkt naar Amerika hebben ze daar echt een overvloed aan verschillende dingen
quote:Echt he...Op donderdag 28 oktober 2010 13:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso het eten in Amerika, alleen dat al is een reden om daar te gaan wonen
quote:Ja, maar daar hebben ze wel overdreven veel hoor, ik stond soms 10 minuten te kijken welke soort melk ik wil.Op donderdag 28 oktober 2010 13:14 schreef iBenny het volgende:
Als je kijkt naar Amerika hebben ze daar echt een overvloed aan verschillende dingen
quote:Special K Pure ChocoladeOp donderdag 28 oktober 2010 13:14 schreef iBenny het volgende:
quote:
quote:Kunnen we zaterdag ook wel doen
quote:Zeker wel.Op donderdag 28 oktober 2010 13:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kunnen we zaterdag ook wel doen
quote:Soms is het beter je mond te houden, dus dat doe ik ook maarOp donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me zo erg, dat ik in onzin aan het posten ben
quote:wat?Op donderdag 28 oktober 2010 13:25 schreef crv het volgende:
[..]
Soms is het beter je mond te houden, dus dat doe ik ook maar![]()
quote:Je mag hier wel ff komen stofzuigenOp donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat?
Ik heb al gestofzuigd, gedweild en de was gedaan.... en een film gekeken... En nu verveel ik me
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me zo erg, dat ik in onzin aan het posten ben
quote:Wat is er meid, rustig.Op donderdag 28 oktober 2010 13:28 schreef Kally het volgende:
Ik word gek hier echt ik ga zo slaan aaaaaaa
quote:Je mag slaan van mij hè, dat weet jeOp donderdag 28 oktober 2010 13:28 schreef Kally het volgende:
quote:PICS BENNY PICS VERDORIE!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag hier wel ff komen stofzuigen
quote:Wel filmen heOp donderdag 28 oktober 2010 13:28 schreef Kally het volgende:
quote:Ja en jaOp donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en daarna Guitar Hero spelen ?
En ga je dan ook wat lekkers klaarmaken voor mij?
quote:Gewoon een keer goed uitvallen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:31 schreef Kally het volgende:
Mensen die niks snappen en vooral niks doen met advies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |