ik weet niet zo goed wat ik er van moet vindenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe vinden jullie dit strass tafelkleed?
http://shop.hm.com/nl/homeholiday
Ik vind em leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
het ene moment denk ik: leuk bij kaarslichtquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:41 schreef electronique het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden
het heeft een hoog paris hilton gehalte, ik weet alleen niet of dat positief isquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
het ene moment denk ik: leuk bij kaarslicht
het andere moment denk ik: ordinair..
hij is er ook in het wit, maar dan kun je geen spaghetti bolognese eten..
Denk dat 'ie wel echt bij een goed gedekte tafel moet, en idd zacht licht!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
het ene moment denk ik: leuk bij kaarslicht
het andere moment denk ik: ordinair..
hij is er ook in het wit, maar dan kun je geen spaghetti bolognese eten..
En de rest gewoon rustig houdenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk dat 'ie wel echt bij een goed gedekte tafel moet, en idd zacht licht!
Ik vind hem leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom heeft ze een teddybeer in haar handquote:
Whehehequote:Op woensdag 3 november 2010 11:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Waarom heeft ze een teddybeer in haar hand
in het boekje lijkt ie idd niet al te mooi, maar dat komt ook omdat het model haar been omhoog draait in de richting van de draperieën en ze heeft heel slim haar handen in de taile zodat het nog wat lijkt.., volgens mij is dit typisch een geval van moet je zelf aantrekken...quote:Op woensdag 3 november 2010 14:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand hier al een aanfoto van? Of enig idee hoe deze valt. Want zo ziet hij er wel leuk uit...maar op de foto uit het boekje vind ik er niets aan...
Je hebt het boekje wel heeeeel goed bestudeerd of niet?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
in het boekje lijkt ie idd niet al te mooi, maar dat komt ook omdat het model haar been omhoog draait in de richting van de draperieën en ze heeft heel slim haar handen in de taile zodat het nog wat lijkt.., volgens mij is dit typisch een geval van moet je zelf aantrekken...
wat mij trouwens ook opviel na het uitgebreid bestuderen van de foto's uit het boekje, dat de modellen te kleine schoenen aan hebben... de grote teen steekt ver over de zool van de peeptoe heen! blz 12 is wel een extreem geval...
sog gedragquote:Op woensdag 3 november 2010 14:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Je hebt het boekje wel heeeeel goed bestudeerd of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |