quote:Ik dacht hetzelfdeOp donderdag 28 oktober 2010 10:35 schreef JanPiraat het volgende:
dat linker potje kan hij wel als wiet gaan verkopen
quote:K heb nog wel een beetje voor m:Op donderdag 28 oktober 2010 10:46 schreef DeTolk het volgende:
Zo had je ook een man die oorsmeer verzamelde (van zichzelf) en dat gebruikte hij om z'n auto te poetsen
quote:Dat bedoel ik niet. Deze man heeft iets bereikt wat geen ander mens ooit heeft gedaan, hij zal nooit vergeten worden.Op donderdag 28 oktober 2010 10:56 schreef Crutch het volgende:
Je hoeft eigenlijk alleen maar dagelijks je navelpluisje in een potje te doen om dit te bereiken.
Denken dat zijn hele leven daaruit bestaat
quote:gadverdamme
quote:Zoals?Op donderdag 28 oktober 2010 11:09 schreef Noobletio het volgende:
Jammer dat zo iemand ook nog de publiciteit haalt. Ik kan genoeg andere kansloze dingen verzinnen die nog niemand gedaan heeft.
quote:Heb je een open navel of een knopje?Op donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nooit pluisjes in me navel
quote:gewoon zo putjeOp donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Heb je een open navel of een knopje?
quote:picsOp donderdag 28 oktober 2010 12:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik verzamel mijn snotjes al 10 jaar, ik heb al een aardige koekblik vol...
quote:Want als je een knopje hebt gaat het namelijk niet, een knopje is eigenlijk veel hygiënischer.Op donderdag 28 oktober 2010 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon zo putjeIk kan me pinkje erin steken
quote:stijve navelllOp donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Want als je een knopje hebt gaat het namelijk niet, een knopje is eigenlijk veel hygiënischer.
quote:Mietoe niet ..Op donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nooit pluisjes in me navel
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
"Ik ben er ook achtergekomen dat de pluisjes doorgaans weggespoeld worden wanneer je onder de douche staat."
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:35 schreef JanPiraat het volgende:
dat linker potje kan hij wel als wiet gaan verkopen
quote:awesome
quote:Lekker zweten in je kruis in Alice SpringsThermaal ondergoed staat borg voor de beste resultaten", verzekert hij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |