quote:Hm. Dan worden we concullega's. Veel succes dan vast!Op donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef Fallen het volgende:
Nee, maar ben dan ook erg kieskeurig. En zolang mijn spaarrekening niet wit wegtrekt of in het rood duikt blijf ik dat. Heb wel a.s. woensdag een tweede gesprek binnen de Hogeschool van Amsterdam. Eens kijken wat daar uitkomt.
quote:Jij schijnbaar wel he, anders zou je niet reagerenOp donderdag 28 oktober 2010 09:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
waar maak je jezelf druk om
quote:Het klinkt alsof je er niet blij mee bent....Op donderdag 28 oktober 2010 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Dan worden we concullega's. Veel succes dan vast!
quote:Ik las boobs.Op donderdag 28 oktober 2010 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Valt wel op dat topic ineens weer een boost krijgt....
quote:Oh jawel hoor! Gezellig juist. Lotgenoten in de HBO CAO.Op donderdag 28 oktober 2010 13:03 schreef Fallen het volgende:
Het klinkt alsof je er niet blij mee bent....
Ik heb ook nog sollicitaties uitstaan bij de UvA en InHolland. Alleen daar nog geen reacties op gehad.
Maar waar hang jij uit dan?
quote:Hoe gaat het er hier dan aan toe als er meer dan 1 vrouw in het topic post?
quote:Boots?
quote:
quote:Dan maken we een nette verdeling. In het geval van één vrouw wordt deze altijd aan Poit toegewezen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe gaat het er hier dan aan toe als er meer dan 1 vrouw in het topic post?
quote:OnnavolgbaarOp donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Ik ben blij dat ik nú al een uitzondering op de regel ben.Op donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef Nebo het volgende:
Dan maken we een nette verdeling. In het geval van één vrouw wordt deze altijd aan Poit toegewezen.
quote:Klopt, maar dat is sowieso in veel topics opvallend op fok.Op donderdag 28 oktober 2010 13:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
aan de andere kant kan dit topic ook zo binnen een uur weer volledig inkakken en twee uur later binnen 10 minuten het topic voltetteren. Je weet het nooit en dat maakt het spannend
quote:Dat effect schijn ik wel vaker te hebben op vrouwmenschenOp donderdag 28 oktober 2010 12:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik liep achter Rossdale aan. Sorry.
quote:Je kan, als je pech hebt en even niet oplet, in één keer gewoon een heel topic gemist hebben.Op donderdag 28 oktober 2010 13:10 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
aan de andere kant kan dit topic ook zo binnen een uur weer volledig inkakken en twee uur later binnen 10 minuten het topic voltetteren. Je weet het nooit en dat maakt het spannend
quote:Dat is op zich niks bijzonders, normaal gesproken zijn zowel koei als GameBabe wel aanwezig. Dus dat zijn we wel gewend.Op donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Ah mooi. Dus jullie zijn niet helemaal vrouwvreemd. Geruststellend.Op donderdag 28 oktober 2010 13:12 schreef Fallen het volgende:
Dat is op zich niks bijzonders, normaal gesproken zijn zowel koei als GameBabe wel aanwezig. Dus dat zijn we wel gewend.
quote:HELL NO!Op donderdag 28 oktober 2010 13:13 schreef Tain het volgende:
Fallen, jij gaat lesgeven op de HvA als je door het 2e gesprek komt?
quote:Dat nebo in je voetstappen treedt betekent niet dat álle vrouwen je volgen!Op donderdag 28 oktober 2010 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat effect schijn ik wel vaker te hebben op vrouwmenschen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |