quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat niet. Maar wel eh.. bíjna net zoveel.
quote:Ik zal m'n uiterste best doen om me te gedragen.Op donderdag 28 oktober 2010 11:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet zondag nog voor je oppassen danAls je me nu al stalkt
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat niet. Maar wel eh.. bíjna net zoveel.
quote:Oh dank je!Op donderdag 28 oktober 2010 11:13 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
je komt gezellig over dus mijn zegen heb je
quote:NEE, TRAP ER NIET IN! HET IS EEN FEEKS!Op donderdag 28 oktober 2010 11:13 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
je komt gezellig over dus mijn zegen heb je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:15 schreef Rossdale het volgende:
NEE, TRAP ER NIET IN! HET IS EEN FEEKS!Ja hallo! Ik zo van mijn reputatie, wat doe je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Gelukkig maar dat je ook van GAM houdt, anders had ik je de rug toegekeerd!Op donderdag 28 oktober 2010 10:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Eigenlijk wel.
Al hou ik ook wel van GAM hoor..
quote:Ik ben ook gezellig hoor
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NEE, TRAP ER NIET IN! HET IS EEN FEEKS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossdale,
![]()
quote:Klopt, maar overwegend wel.Op donderdag 28 oktober 2010 11:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
dat hoeft niet perse positief te zijn
quote:Nou, je doet je best.
quote:in het bijzonder indien het uit Zeeuwsch-Vlaanderen komt.
quote:HA!
quote:ja, maar als we zo gaan beginnen dan kan ik nog wel een paar andere voorbeelden geven wat Brabanders overwegend nog meer zijn in vergelijking met Nederlanders en dan wordt het niet meer gezellig dus dat doen we niet
quote:je komt uit Zeeland dus per definitie val je al af
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
in het bijzonder indien het uit Zeeuwsch-Vlaanderen komt.
quote:Sorry, je bent best liefOp donderdag 28 oktober 2010 11:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik zo van mijn reputatie, wat doe je.
quote:Zeker!
quote:
quote:Niet eens en ik ben nu al tof. Moet je nagaan!
quote:
quote:Ah, een nieuwe sig. Yay!
quote:Als je er nog even bij vermeld dat ik maar een Belg ben dan hebben we alle verwijten weer achter de rugOp donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ja, maar als we zo gaan beginnen dan kan ik nog wel een paar andere voorbeelden geven wat Brabanders overwegend nog meer zijn in vergelijking met Nederlanders en dan wordt het niet meer gezellig dus dat doen we niet
[..]
je komt uit Zeeland dus per definitie val je al af
quote:Neuh, Zeeuws-Vlaanderen is al erg genoeg RossdaleOp donderdag 28 oktober 2010 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je er nog even bij vermeld dat ik maar een Belg ben dan hebben we alle verwijten weer achter de rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |