abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 2010 @ 01:22:49 #1
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_88053054
Ik heb de vraag al in mijn titel gestelt, want ik vraag me af waar vrouwen nou echt geil van worden. Dat je met haar bijvoorbeeld op de bank zit serieus, wat zou je dan kunnen doen om haar op een speelsere stand te zetten.

Of je bent met haar lekker aan het zoenen op de bank. Welke handelingen moet een man dan uitvoeren om een vrouw opgewonden te laten voelen, of haar nat laten worden.

Ik speel zelf meestal een beetje met haar kleding, of ik streel haar kont. Ik vraag me af wat jullie mij adviseren :P
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 01:25:35 #2
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_88053125
In haar nek kussen.
pi_88053193
beffen
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88053277
De erogene zones
Met de erogene zones worden de plekken op het lichaam bedoeld die intens gevoelig zijn als ze aangeraakt worden. Ze kunnen zorgen voor opwindende prikkelingen die als zeer prettig worden ervaren.

Eerste Zone – lichte opwinding
Gezicht
Tijdens het vrijen wordt het gezicht vaak overgeslagen. Het kan een fijn en intiem gevoel geven als je lichtjes door het haar gaat met de handen, of zachtjes strelende bewegingen maakt over de oogleden en wangen.

Schouders, armen en handen
Het kan heel prettig en stimulerend werken als je deze lichaamsdelen lichtjes streelt.

Tweede Zone – gemiddelde prikkeling

Mond, oorlellen, nek en keel
Het kan heel opwindend zijn om de mond, nek en keel te kussen of lichtjes te strelen. Ook het sabbelen aan de oorlellen wordt veelal als erg prettig ervaren. Al deze plekken hoeven niet te voorzichtig aangeraakt te worden, want dan zou het kunnen kietelen.

Onderarmen
De zachte huid aan de onderkant van de onderarmen is heel gevoelig wanneer die aangeraakt wordt. Je kunt dit gebied kussen of er met je tong overheen gaan.

De navel en onderbuik
Als je rondom de navel en onderbuik kust en likt en daarbij rustige ronddraaiende bewegingen maakt kan dat veel seksuele prikkelingen geven en dit wordt veelal als zeer aangenaam ervaren.

Rug
Je kunt de rug masseren of deze met lange uithalende bewegingen strelen.

Vingers en tenen
Door de vele zenuwuiteinden kan het heel opwindend zijn over de vingers en tenen te wrijven of erop te zuigen.

Derde Zone – Hoge prikkeling

Borsten en tepels
Het kan seksueel heel prikkelend zijn als er met de handen of tong op de borsten en rond de tepels ronddraaiende bewegingen gemaakt worden.

Billen
Wrijven over de billen, lichtjes tikken/slaan op de billen en ze afwisselend masseren kan een heel fijn gevoel geven.

Binnenkant dijen
Meestal is het erg opwindend als de zachte binnenkant van de dijen gekust, gestreeld of gelikt wordt.

Vagina en clitoris
Voor de meeste vrouwen is het de meest opwindende ervaring als ze hier gestreeld, gekust of gelikt worden, of als er in dit gebied licht tikkende bewegingen gemaakt worden.
pi_88053466
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 01:25 schreef Nystiq het volgende:
In haar nek kussen.
:Y
  donderdag 28 oktober 2010 @ 01:44:32 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88053590
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 01:22 schreef noksala het volgende:
om haar op een speelsere stand te zetten.

_O-

Tja dat verschilt per robot.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_88053619
*meldt.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 01:48:46 #8
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_88053658
Tanx voor de tips, komt wel goed denk ik :P
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 01:53:30 #9
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_88053748
Is er een vrouw of meisje dat iets heeft van; Als ik op de bank zit en mijn vriendje doet dit of dat dan begin ik echt een natte kut te krijgen, of zijn die er niet :P
  donderdag 28 oktober 2010 @ 01:55:33 #10
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_88053792
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef noksala het volgende:
Is er een vrouw of meisje dat iets heeft van; Als ik op de bank zit en mijn vriendje doet dit of dat dan begin ik echt een natte kut te krijgen, of zijn die er niet :P
Vertel haar dat je met haar wil gaan winkelen. ^O^
pi_88053855
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef noksala het volgende:
Ik gooi altijd m'n portefeuille achteloos op tafel, zodanig dat de creditcards goed zichtbaar zijn. Soppen verzekerd!
pi_88056343
Je mannelijk gedragen, en dan heb ik het niet over aan je zak krabben, scheten laten en pilsjes adten. Beetje ruw vastpakken, tegen de bank drukken en in haar nek zoenen, dat soort dingen. :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 oktober 2010 @ 10:08:04 #13
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_88057365
Speeltijd is voorbij.
Of normaal reageren of niet reageren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:38:35 #14
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_88064343
Vinden ze het geil als je hun borsten af en toe masseert?
pi_88065484
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 01:31 schreef Lastpost het volgende:
De erogene zones

verhaal
Tenen zuigen jaa. :Y
pi_88067057
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 09:15 schreef PilgrimSands het volgende:
Je mannelijk gedragen, en dan heb ik het niet over aan je zak krabben, scheten laten en pilsjes adten. Beetje ruw vastpakken, tegen de bank drukken en in haar nek zoenen, dat soort dingen. :)
dat inderdaad :D
maar het verschilt per persoon lijkt mij zo..
voor mij werkt het als hij een beetje ruw/hardhandig is en laat merken dat hij bepaalt wat er gebeurt O-)
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:49:49 #17
320149 Pox
Boeleboele
pi_88067107
Waar ik geil van word, best veel dingen. Ik kan wel een waslijstje voor je maken?

x Als mijn vriend van achteren tegen me aangaat staan, met kleren aan, stootbewegingen tegen mijn bips ^^
aan maken. Dat wind me altijd erg op, omdat je die beweging herkent en associeert met seks. (denk ik)
x Als mijn vriend over me heen gaat hangen en zachtjes op mijn oorlel sabbelt en in mijn oorlel blaast,
x Als mijn vriend mijn benen spreid, met kleren aan, en zachtjes op mijn kruis klopt met zijn hand,
x Als mijn vriend me zegt hoe heerlijk hij mijn kutje vind, of een ander seksueel compliment,
x Drank, (vooral bier)

(Voor de echte liefhebbers van nog net geen SM)
x Als mijn vriend me aan mijn haren naar achteren trekt, bijvoorbeeld als ik op hem zit en hij mijn hoofd naar
achteren rukt of als we op zijn hondjes staan
x Als mijn vriend me tegen mijn billen aan slaat of erin knijpt tijdens de seks of voorspel, zonder seks wil ik
gaan meppen,
x Als mijn vriend tijdens de seks opmerkingen maakt zoals "Jij bent van mij" (Alleen als je vriendin wat
onderdanig is met de seks)

Buiten seks om:
x Drank.
x Mensen die kunnen feesten en hard ook,
x Als mijn vriend en ik tegen elkaar aan staan te dansen,

Moet ik nog doorgaan :@ :) ^O^
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:51:00 #18
320149 Pox
Boeleboele
pi_88067162
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 09:15 schreef PilgrimSands het volgende:
_O_ ^O^
pi_88067534
nou niet van mij (:lol:)want me ex is bij me weg
;-(
pi_88072356
Mn vriendje O+.

Maar ik denk dat dat bij iedereen verschillend is en gewoon wat moet proberen en dan naar iemands reactie kijken.
Baby darling doll face honey
pi_88072572
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Mn vriendje O+.

Maar ik denk dat dat bij iedereen verschillend is en gewoon wat moet proberen en dan naar iemands reactie kijken.
Sommigen houden van een met boter ingesmeerde banaan in hun anus! Dus ja, dit is allemaal subjectief.
Maar een verwijzing naar de erogene zones is een goed antwoord!
pi_88072607
Knuffelen, lieve dingen influisteren, bovenbeen strelen, rosé,...
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef noksala het volgende:
Vinden ze het geil als je hun borsten af en toe masseert?
Ja, maar we komen er niet van klaar (dat dacht een vriendje van mij ooit...)

[ Bericht 79% gewijzigd door ElextricSix op 28-10-2010 17:14:11 (daarom) ]
pi_88072633
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:49 schreef Pox het volgende:
Waar ik geil van word, best veel dingen. Ik kan wel een waslijstje voor je maken?

x Als mijn vriend van achteren tegen me aangaat staan, met kleren aan, stootbewegingen tegen mijn bips ^^
aan maken. Dat wind me altijd erg op, omdat je die beweging herkent en associeert met seks. (denk ik)
x Als mijn vriend over me heen gaat hangen en zachtjes op mijn oorlel sabbelt en in mijn oorlel blaast,
x Als mijn vriend mijn benen spreid, met kleren aan, en zachtjes op mijn kruis klopt met zijn hand,
x Als mijn vriend me zegt hoe heerlijk hij mijn kutje vind, of een ander seksueel compliment,
x Drank, (vooral bier)

(Voor de echte liefhebbers van nog net geen SM)
x Als mijn vriend me aan mijn haren naar achteren trekt, bijvoorbeeld als ik op hem zit en hij mijn hoofd naar
achteren rukt of als we op zijn hondjes staan
x Als mijn vriend me tegen mijn billen aan slaat of erin knijpt tijdens de seks of voorspel, zonder seks wil ik
gaan meppen,
x Als mijn vriend tijdens de seks opmerkingen maakt zoals "Jij bent van mij" (Alleen als je vriendin wat
onderdanig is met de seks)

Buiten seks om:
x Drank.
x Mensen die kunnen feesten en hard ook,
x Als mijn vriend en ik tegen elkaar aan staan te dansen,

Moet ik nog doorgaan :@ :) ^O^
Dat is merkwaardig maar waar! Vrouwen worden geil van alcoholconsumptie. Terwijl mannen totaal de draad kwijt raken en 'm uiteindelijk niet meer omhoog krijgen (dan ben je wel 10 bier verder).
pi_88072778
Even zogenaamd onoplettend je t-shirt een klein stukje omhoog trekken zodat ze de onderkant van je massieve buikspieren ziet.
Whaaaat???? No money?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:18:16 #25
320149 Pox
Boeleboele
pi_88072816
Mijn ervaringen met bier:

- eerst voel ik me vrij normaal, tot het begint te werken
- Eerst word ik wat dromerig voor een korte tijd
- Daarna word ik geil, word hier niets aan gedaan, lees verder
- Daarna word ik moe/slaperig, slaap ik niet, lees verder
- Daarna word ik hyperactief
- Daarna word ik weer slaperig en geil tegelijk
- Daarna voel ik me weer normaal.

Dit vind ik een tijd van een uur tot 2 uur plaats als mijn lever het bier heeft verwerkt.
Ik ben een beetje een geval apart waarschijnlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')