quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:22 schreef noksala het volgende:
om haar op een speelsere stand te zetten.
quote:Vertel haar dat je met haar wil gaan winkelen.Op donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef noksala het volgende:
Is er een vrouw of meisje dat iets heeft van; Als ik op de bank zit en mijn vriendje doet dit of dat dan begin ik echt een natte kut te krijgen, of zijn die er niet
quote:Ik gooi altijd m'n portefeuille achteloos op tafel, zodanig dat de creditcards goed zichtbaar zijn. Soppen verzekerd!Op donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef noksala het volgende:
Is er een vrouw of meisje dat iets heeft van; Als ik op de bank zit en mijn vriendje doet dit of dat dan begin ik echt een natte kut te krijgen, of zijn die er niet
quote:dat inderdaadOp donderdag 28 oktober 2010 09:15 schreef PilgrimSands het volgende:
Je mannelijk gedragen, en dan heb ik het niet over aan je zak krabben, scheten laten en pilsjes adten. Beetje ruw vastpakken, tegen de bank drukken en in haar nek zoenen, dat soort dingen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:15 schreef PilgrimSands het volgende:
Je mannelijk gedragen, en dan heb ik het niet over aan je zak krabben, scheten laten en pilsjes adten. Beetje ruw vastpakken, tegen de bank drukken en in haar nek zoenen, dat soort dingen.
quote:Sommigen houden van een met boter ingesmeerde banaan in hun anus! Dus ja, dit is allemaal subjectief.Op donderdag 28 oktober 2010 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Mn vriendje.
Maar ik denk dat dat bij iedereen verschillend is en gewoon wat moet proberen en dan naar iemands reactie kijken.
quote:Ja, maar we komen er niet van klaar (dat dacht een vriendje van mij ooit...)Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef noksala het volgende:
Vinden ze het geil als je hun borsten af en toe masseert?
quote:Dat is merkwaardig maar waar! Vrouwen worden geil van alcoholconsumptie. Terwijl mannen totaal de draad kwijt raken en 'm uiteindelijk niet meer omhoog krijgen (dan ben je wel 10 bier verder).Op donderdag 28 oktober 2010 14:49 schreef Pox het volgende:
Waar ik geil van word, best veel dingen. Ik kan wel een waslijstje voor je maken?
x Als mijn vriend van achteren tegen me aangaat staan, met kleren aan, stootbewegingen tegen mijn bips ^^
aan maken. Dat wind me altijd erg op, omdat je die beweging herkent en associeert met seks. (denk ik)
x Als mijn vriend over me heen gaat hangen en zachtjes op mijn oorlel sabbelt en in mijn oorlel blaast,
x Als mijn vriend mijn benen spreid, met kleren aan, en zachtjes op mijn kruis klopt met zijn hand,
x Als mijn vriend me zegt hoe heerlijk hij mijn kutje vind, of een ander seksueel compliment,
x Drank, (vooral bier)
(Voor de echte liefhebbers van nog net geen SM)
x Als mijn vriend me aan mijn haren naar achteren trekt, bijvoorbeeld als ik op hem zit en hij mijn hoofd naar
achteren rukt of als we op zijn hondjes staan
x Als mijn vriend me tegen mijn billen aan slaat of erin knijpt tijdens de seks of voorspel, zonder seks wil ik
gaan meppen,
x Als mijn vriend tijdens de seks opmerkingen maakt zoals "Jij bent van mij" (Alleen als je vriendin wat
onderdanig is met de seks)
Buiten seks om:
x Drank.
x Mensen die kunnen feesten en hard ook,
x Als mijn vriend en ik tegen elkaar aan staan te dansen,
Moet ik nog doorgaan![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |