ja ik ben echt een soort semi-junkie... ik hou van alles wat lekker is in de mond hey?
en ja mn zus die vind me geen junkie ofzo maar ha ik noem mezelf altijd zo
al heel mn leven een zoetekauw geweest en op een dag werd ik sochtends wakker omdat ik mn eerste kranten wijkje had .... en toen dronk ik mn eerste bakje koffie
nou ha ha ik ben wel verslavings gevoelig dus want ik heb nooit meer sinds mn dertiende een dag zonder geleefd .... de allereerste ochtend om zes uur dat ik zo een bakje dronk ....dacht ik bij mezelf : joepie en waauw wat een supper super lekker spul is dit
ik kreeg opeens een heel aangename roes in mn lichaam ..... stepping stone dus ha ha
ook op mn dertiende gaan drinken en precies hetzelfde : ik vond het zo lekker dat ik er nooit meer mee gestopt ben......
en in de pauze toen ik dertien was mn eerste sigaretje en ha ha eerst die smaak van walging in mn mond ha ha maar een kwartier later zat ik opeens heel lekker weg te roezen in de klas ..... de blah blah blah van de oersaaie professor die zn lessen aan het opdreunen was : het ging opeens heel lekker allemaal langs me heen en ik zat lekker weg te dromen in de klas
en ha dat beviel me wel hee? dat gevoel .... dus ja nooit meer mee gestopt dus.....op mn dertiende
ook aan de drugs gezeten lang toen ik ouder werd ... eigenlijk alle drugs die er maar te koop waren : xtc lsd cocaine en opium.....de laatse jaren doe ik het niet meer : de reden is niet dat ik het niet lekker vind : maar waar ik woon ken ik geen goed huis adresje meer .... de laatste was opeens haar huis uit gezet en ja zodoende kan ik alleen nog maar op straat kopen ....maar ja waar ik woon dan word je wel snel beroofd .... dus ja ik voel me nooit veilig als ik op straat koop
ja en ik ben ook te lui enzo en ha ha ja ik wil ook er niet teveel voor betalen hee?
want ja ik heb nog een verslaving en dat is lekker eten en ja das ook heel duur
dus zodoende ben ik opeens al drie jaar clean : nou ja ha ha clean? ik drink nog behoorlijk wat bier en wijn en ik rook nog steeds stevig ja dus ja in hoeverre ben je dan clean hey?
maar ja soms wel leuke herinneringen aan drugs .... vooral opium .... ja das zeer gehaat spul hee? dus ja mensen worden er erg lui van en vergeten zich dan te wassen .... maar ha ja ik had van die avonden dat ik kaarsen in mn huis aanstak en dan rookte ik wat opium en dan kon ik me echt heerlijk ontspannen als ik dan piano speelde
ha ik hou helemaal niet van naalden enzo dus ik rookte het spul altijd hee?
en ook normaal kan ik me slecht concentreren met boeken lezen maar ha dat ging ook opeens heel erg aangenaam
maar ha het is ook wel een masochistische drug toch wel .... als de substantie is uit gewerkt .... dan merk je opeens dat je roof bouw op je lichaam hebt gepleegd en dan voel je opeens je knieen knikken en je maag word draaierig.... dat resulteerde vaak in het naar de wc rennen en dan moets je opeens heel erg overgeven
tenminste dat krijg je dan als je flink lang bezig bent geweest
maar ha die pijn die deed mij nooits stoppen ermee ....want de volgende dag was ik weer fris en dan had ik er weer reuze trek in ha ha
ja ze gaven het de soldaten hee? in het jaar achtien-honderd als ze gewond waren geraakt op het slacht veld en als er een kogel uit hun lichaam moest worden geopereerd.... ja en officieel is het ook een heel onschuldige stof hee? ge-extraheerd uit een roos ofwel een papaver
was meen ik ook shake-speare die zei over opium : ja dat is het lieve zusje van cannabis
maar ha ik vind cannabis dus meestal wel rattegif ( is het niet hoor alleen ik kan er dus niet tegen ) maar opium daar word ik altijd wel gezellig van
kan het ook echt aanbevelen : als je ook van een wijntje houd en je kent toevallig een drugs mannetje ofzo : koop dan een halfje wit en een halfje bruin ha ha zeer lekker en een super leuk tijdsverdrijf ook...en cocaine is ook heel lekker als je het in een sigaret stopt ha ha
ja dus zodoende ... ja ik had nog een vriend over die wel eens coke rookte ( ook super lekker coca cola achtig dingetje...voor een kind geschikt hee? ) en ook opium rookte maar ha die is ermee gestopt dus ja nu ken ik helemaal niemand meer in dat wereldje
ja en ik kende nog een leuk adres.... een meisje woonde daar en heel haar huis was voor mij een paradijs als kunstenaar .... ze had echt een milioen dingen in haar huis die ze gevonden had of gekocht..... heel haar huis lag ermee bezaaid.... echt alsof je in het ultieme rommelwinkeltje was beland....bij haar ging ik dan op visite en ze had vaak volk over de vloer en ik snoof dan wel eens gratis speed want dat had ze ook vaak liggen
maar ha die is er niet meer....want ze is haar huis uitgezet : reden : stankoverlast omdat ze nogal veel katten had en toen zijn de buren gaan klagen
ja en ik ga ook niet zomaar vrienden maken ofzo omdat ik nu opeens trek heb ik drugs heey? ja dan moet het wel echt klikken eerst
dus al jaren nix meer aangeraakt hee?
nu ben ik echt aan alles verslaafd wat lekker is dus..... alleen ha op een dag werd ik opgenomen in een psychiatrische inrichting en soort van opgesloten omdat ik te raar ha ha was geworden ( viel ook nog wel mee maar ha ik was toch een beetje tever heen )
dus ja toen kreeg ik een drug toe maar die is niet zo lekker
dat was penfluridol c-map en ha ja das echt een soort ratte gif hey? tenminste zo voelt het
de allereerste keer dat ik het moest nemen het spul : toen had ik echt het gevoel dat heel mn lichaam opeens door een koud harnas werd omgeven ....alles in mij werd opeens stram en vervelend en ik kreeg heel erge krampen ook
ik voelde me als een vlieg die op stroop geland was en vast geplakt zat opeens
nu ja ha ha slik ik het dus verplicht hee? dus ja het eerste jaar werd ik er helemaal gek van..want ja ok kon opeens niet meer stil zitten en ik kreeg ook krampen in mn benen
echt rotzooi is dat : maar ha de reden dat ik opgenomen was ooit : dat ik stemmen hoorde : dat was dus opeens wel weg ....
maar ha ik op een dag dus klagen bij het riag dat ik last had van die parkison achtige kramp-dingen en toen kreeg ik een wonder pilletje : en dat heete akineton
en ha ha als je dat weer slikt dan verdwijnen alle problemen weer als sneeuw voor de zon : ja dat is een spier verslapper of zo en ja daar word ik dan lekker rustig van hee? en je komt in een soort roes terecht
dus ja ha een probleem erbij dus weer : ik ben helemaal verslaafd aan die troep dus .... slik het heel vaak .... en dan ja als ik even zonder zit dan voel ik me niet oppie toppie
lekker spul maar ik vraag me wel af wat ik met die verslaving aan moet hee?
okidoki dit was mn verhaaltje over drugs .... ik mis het maar heel af en toe hee? okidoki de groetjes edwin toi toi toi
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken