quote:We wachten vol spanning op het resultaat.Op donderdag 28 oktober 2010 01:40 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Een Volksmusikschlagercountryparodielied inclusief clip.
quote:Beter dan die wolvenberenfoto wel.Op donderdag 28 oktober 2010 01:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was ook gepost in de SC.
quote:Het lied is al geschreven. Nu, eh, de rest nog.Op donderdag 28 oktober 2010 01:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
We wachten vol spanning op het resultaat.
quote:Wijze lessen over conflictgebieden.Op donderdag 28 oktober 2010 01:44 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb ook nog steeds een abonnement op het Youtube-kanaal van Linde.
http://www.youtube.com/user/lindejeweettoch
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er stond tekst onder, volgens mij "Helemaal super". Even opsnorren.
quote:Sowieso. Dat is niet te missen.Op donderdag 28 oktober 2010 01:47 schreef Skylark. het volgende:
Tho_Omas, vier je nog wel carnaval dit jaar?
quote:Ik heb er alle vertrouwen in.Op donderdag 28 oktober 2010 01:46 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Het lied is al geschreven. Nu, eh, de rest nog.
quote:Ik vind het serieus best een goei filmpje.Op donderdag 28 oktober 2010 01:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wijze lessen over conflictgebieden.
quote:hij lijkt op de ene fokker, die zeikerd, gvd
quote:Imgur.comOp donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef Skylark. het volgende:
Heeft iemand wat beters dan tinypic?
quote:for shizzle
quote:Ik vond deze leerzaam. Hij gaat over vlaggen. Gr gr toiboxOp donderdag 28 oktober 2010 01:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik vind het serieus best een goei filmpje.
quote:Ik bleef expres al stilOp donderdag 28 oktober 2010 01:56 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme. En dan ook nog eens door iemand die zonder hoofdletters schrijft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |