quote:4 wedstrijden nu, VVV uit verloren we toen zeer onnodigOp woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef DaggerOne het volgende:
eindelijk weer eens de 3 punten na die paar gelijke spelen! Hoe lang zijn we al ongeslagen?
quote:kujala!!Op donderdag 28 oktober 2010 10:02 schreef Borizzz het volgende:
Leuk dat Overgoor er in kwam. Ik hoop dat hij zaterdag weer een kans krijgt.
Lijkt me niet, wij beschikken niet over voetballers met het talent van bijvoorbeeld Leonardo. Of het eruit komt bij NAC lijkt me dan weer niet zo zeker, zij zijn in slechte vorm en wij in een goede, dus er moet wat te halen zijn, ik ga ervoor zitten vanavond!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:03 schreef attamottamotta het volgende:
NAC in deze vorm moet je minimaal een punt mee kunnen nemen. Ik denk zelfs dat als iedereen met volle bak inzet speelt wij kwalitatief zelfs beter zijn...
quote:Ik zeg ook niet dat hij beter in vorm is, maar dat hij meer talent heeft moge duidelijk zijn hoor.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:30 schreef Roberto258 het volgende:
Leonardo mag op dit moment de veters van Bargas en de Ridder nog niet eens strikken joh, die voegt op dit moment echt helemaal niets toe aan NAC.
NAC is wel een hele degelijke ploeg, maar wel met weinig snelheid achterin, en wij hebben waarschijnlijk de snelste buitenspeler in de eredivisie, dus daar liggen zeker kansen.
quote:'De Graafschap verlaat Doetinchem'
Doetinchem moet zijn Eredivisieclub mogelijk vaarwel zeggen. De Graafschap-voorzitster Clémence Ross-Van Dorp overweegt om het nieuwe stadion in een andere gemeente te bouwen.
De Graafschap wil een arena waarin plaats is voor meer supporters. Ross-Van Dorp heeft al een locatie in haar hoofd: Wehl. Dat is een dorp net buiten Doetinchem, maar nog wel binnen de gemeentegrenzen.
Als de gemeente geen medewerking verleent aan de bouw van het nieuwe stadion, dreigt de voormalige CDA-politica om naar een andere gemeente te verhuizen. Dit vertelde ze aan Omroep Gelderland.
Denk ik ook ja, zou echt heel typisch zijn voor De Graafschap.quote:Op zondag 7 november 2010 17:01 schreef Roberto258 het volgende:
Willem II zal zijn eerste overwinning vrijdag wel pakken, typisch iets voor De Graafschap... en dan is het weer een ouderwets seizoen, helaas...
Snel scoren en dan resterende minuten voorsprong vasthouden lijkt me.quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef attamottamotta het volgende:
Binnenkort verder in dit waterballet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |