quote:In een panty doenOp woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
kan iemand mij het nut van glitter in badzeep uitleggen???
quote:beter een arme student dan een arme werkendeOp woensdag 27 oktober 2010 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben vanaf nu een hele hele hele erge arme student. Beetje jammer.
quote:Als je op bleiblei gaat liggen is ie ook goudOp woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
als ik nou ga slapen zo, zit dan heel mijn bed morgen onder de gouwe glittert?
quote:Hmm jij hebt het nog iets erger inderdaad.Op woensdag 27 oktober 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beter een arme student dan een arme werkende
quote:Sowieso!Op woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
als ik nou ga slapen zo, zit dan heel mijn bed morgen onder de gouwe glittert?
quote:is ie al, verrekten goldilocksOp woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je op bleiblei gaat liggen is ie ook goud
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is ie al, verrekten goldilocks
quote:Steek een peuk aan, dan is ie erOp woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Diconnected het volgende:
Op de tram wachten in de kou is niet tof. grr.
quote:heb je de vloer van mijn douche gezien? Dan kom ik er als een neger uit! Inclusief ebola!Op woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Pahaha ja zodat je, na je bad, in de douche kan stappen
quote:dan moet je met de fiets gaanOp woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Diconnected het volgende:
Op de tram wachten in de kou is niet tof. grr.
quote:Erger is nog als je band eraf ligt waardoor je 20 minuten naar je werk moet lopen en het begint net te regenen.
quote:Watteh? Met m'n fiets bedoel je?Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
ja, je kan niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hadden Mexicano
quote:eten? Maar tandenpoetsen helpt ook erg goedOp woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand waarmee je vreetbuien kan doen ophouden?
quote:NegersOp woensdag 27 oktober 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je de vloer van mijn douche gezien? Dan kom ik er als een neger uit! Inclusief ebola!
quote:Door een goed ontbijt, goede lunch en goede avondeten!Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand waarmee je vreetbuien kan doen ophouden?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Watteh? Met m'n fiets bedoel je?
quote:Tandenpoetsen en dan ijs thee drinkenOp woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eten? Maar tandenpoetsen helpt ook erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |