quote:hmhm. ik kus je.
quote:Sterkte mopOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Solique het volgende:
Maar ik ga proberen te slapen, hopelijk mijn hoofd te legen en genoeg uitgerust te wezen voor morgen. Alleen zie ik er weinig heil in, maar ach.
quote:trusteOp woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef Ferb het volgende:
Ik ga van mijn nachtrust genieten![]()
Duuuus.
truste iedereen![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga douchen en slapen, ik val om...![]()
quote:Slaap lekker suikerbeebOp woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
quote:slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
quote:tot zo
quote:Werk ze Enfermerel
quote:OK. Welke pompjuffrouw is er het slachtoffer van en bronstige PeZu?Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
btw wie zei er dat je na 10 halve liters niks meer kon?
quote:ja geen want geen pomp station van de arena tot mijn huisOp woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
OK. Welke pompjuffrouw is er het slachtoffer van en bronstige PeZu?
quote:gewoon ogen dicht houdenOp woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geen want geen pomp station van de arena tot mijn huis![]()
dus nu zit ik hier met een ernstige drang om te kussen en mijn buurmeisje is echt een draak
quote:Ogen dicht, Wilhelmus zingen en toch maar naar je buurmeisje danOp woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geen want geen pomp station van de arena tot mijn huis![]()
dus nu zit ik hier met een ernstige drang om te kussen en mijn buurmeisje is echt een draak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |