quote:Ook met deze spelers moet je gewoon zonder heel veel moeite van VVV kunnen winnen. Maar ja, als je iedere week verliest durf je niet meer te voetballen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is meer kwaliteit wat ver te zoeken is.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Die mediamarktgast moet ook es optyfen.
quote:Mwah, qua kwaliteit zijn ze imo gewoon van hetzelfde niveau, misschien iets beter, maar zo groot is het verschil niet vind ik.Op woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ook met deze spelers moet je gewoon zonder heel veel moeite van VVV kunnen winnen. Maar ja, als je iedere week verliest durf je niet meer te voetballen.
quote:durf, passie en beleving....ongelooflijk zeg, na zondag...verwacht je toch dat alle ballen richting strafschopgebied gaan en iedereen er gewoon invliegt en dan maar kijken waar het schip strandt.....nee, wat zie ik, tuttig en kutholerig heen en weer getik en slappe hap voetbal! onvoorstelbaar....Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef Sloggi het volgende:
Kwestie van zelfvertrouwen, alle durf ontbreekt.
quote:Nou nee, dat gaat nog wel 2 a 3 jaar duren, op z'n minst...Op woensdag 27 oktober 2010 21:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Relax man, volgend jaar worden jullie zeker kampioen.
quote:ja maar juist nu is twente een van de meest gezonde clubs en behoort tot de beste drie van nederland.Op woensdag 27 oktober 2010 21:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
4 jaar geleden was jouw clubje ook een amateurclub met geldzorgen dus niet zo'n grote mond.
quote:Ze kunnen gewoon niet beter.Op woensdag 27 oktober 2010 21:53 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
durf, passie en beleving....ongelooflijk zeg, na zondag...verwacht je toch dat alle ballen richting strafschopgebied gaan en iedereen er gewoon invliegt en dan maar kijken waar het schip strandt.....nee, wat zie ik, tuttig en kutholerig heen en weer getik en slappe hap voetbal! onvoorstelbaar....
quote:Nou nou, een beetje positief blijven mag wel hoor. Zo zwaar is het in de Jupiler League ook weer niet.Op woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou nee, dat gaat nog wel 2 a 3 jaar duren, op z'n minst...
Zolang jullie of PSV tot die tijd kampioen blijven worden, gaan we Ajax nog 10 jaar van de titel afhouden.
quote:Ajax in ieder geval niet, als je dat veldspel van vandaag zag. Omg, wat slecht.Op woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef filano het volgende:
[..]
ja maar juist nu is twente een van de meest gezonde clubs en behoort tot de beste drie van nederland.
psv, ajax of twente zal dit jaar kampioen worden.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef Zwansen het volgende:
Winst van VVV betekent dat Willem II zo goed als zeker degradeert denk ik. Aangezien Vitesse en Feyenoord echt nog wel een paar puntjes zullen sprokkelen.
quote:Ik denk niet dat hij hard in camera gaat schreeuwen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doet 'ie mee dan? Heb 'm eigenlijk nog niet gehoord.
quote:ik heb het niet over kwaliteit. dat feyenoord dat niet heeft is duidelijk.
quote:Lol serieus?Op woensdag 27 oktober 2010 22:00 schreef MrJones het volgende:
Staat 'ie daar te gapen in z'n Feyenoordshirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |