quote:Fiscalist/belastingadviseur weet er meer vanOp woensdag 27 oktober 2010 19:24 schreef RetepV het volgende:
Ik zou met een accountant gaan praten. Wat jij vraagt is kennis die ze niet gratis weggeven.
quote:Ik zou persoonlijk ook met een accountant gaan praten eigenlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Fiscalist/belastingadviseur weet er meer van
quote:Dan houdt Piles meer over dan jij. Ik heb een stuk meer vertrouwen in een fiscaal jurist.Op woensdag 27 oktober 2010 19:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk ook met een accountant gaan praten eigenlijk.
quote:Dan zal dit topic, net als degene in je link, verder wel stil blijven (van de kant van TS dus)Op woensdag 27 oktober 2010 19:31 schreef Rectum het volgende:
Hiermee kun je mooi je schuld bij de Belastingdienst afbetalen. Gefeliciteerd.
moet 340.000 euro betalen aan de belastingdienst
quote:Weinig zinnigs te zeggen op zo'n vraag als je niet weet wat de financiele positie van beide partijen (zowel schenker als begunstigde) is, waar het vermogen in zit, hoe de inkomsten eruit zien en ga zo maar door.Op woensdag 27 oktober 2010 19:24 schreef RetepV het volgende:
Ik zou met eenaccountantestate planner/notaris/fiscalist gaan praten. Wat jij vraagt is kennis die ze niet gratis weggeven.
quote:Ik geloof er ook maar weinig van. Ze is ook zo vaak op zoek naar een baan.Op woensdag 27 oktober 2010 19:28 schreef TronCarter het volgende:
Weer zo'n Leonidas topic waar de lijn tussen waarheid en leugen over enige tijd wel vervaagd tot een warrig geheel waarvan uiteindelijk een schenking van twee tientjes aan het leger des heils overblijft.
quote:Straks niet meer, na aftrek van die 340K is er nog genoeg over om een tijdje helemaal niks te doen..Op woensdag 27 oktober 2010 19:58 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik geloof er ook maar weinig van. Ze is ook zo vaak op zoek naar een baan.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben wel benieuwd of iemand nog een serieuze goede oplossing heeft. Niet omdat er voor mij een erfenis aan zit te komen, maar gewoon omdat ik benieuwd ben of de fiscus dit inmiddels niet helemaal dichtgetimmerd heeft.
Verder geloof ik er eerlijk gezegd maar weinig van. Als je écht ¤ 930k in het vooruitzicht hebt, dan ga je naar een fiscalist. Als je serieus hiervoor een topic op FOK! opent, vraag ik me af en ¤ 930k niet een beetje teveel van het goede is voor je.
Of mag ik dat als mod niet zeggen? In dat geval: excuses
quote:Er kunnen tientallen oplossingen worden genoemd, maar allemaal even waardeloos als je de situatie niet kent. Het is niet voor niets dat een hele beroepsgroep zich bezig houdt met dit soort gevallen/constructiesOp woensdag 27 oktober 2010 19:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Weinig zinnigs te zeggen op zo'n vraag als je niet weet wat de financiele positie van beide partijen (zowel schenker als begunstigde) is, waar het vermogen in zit, hoe de inkomsten eruit zien en ga zo maar door.
Met andere woorden: ga bij een fiscalist/estate planner langs.
quote:Natuurlijk mag je dit wel zeggen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:19 schreef ElisaB het volgende:
Of mag ik dat als mod niet zeggen? In dat geval: excuses
quote:Ja, maar ik impliceer dommigheid als dit een serieus topic is. En dat is niet zo netjesOp woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef Socios het volgende:
Natuurlijk mag je dit wel zeggen.
Zoals al eerder aangekaart: dit is één van de `verzonnen´ topics van, TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |