quote:Ik deed een stapje terug, zag deze hele discussie en toen daagde me het wie de aanstichtster was.
quote:Zeg je na 50x 'hey, wat kan er nu gebeuren' de 51e keer dat ook nog, als hetzelfde verhaal wéér terugkomt?Op woensdag 27 oktober 2010 19:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat valt toch onder suggesties geven? Dat je zegt: Hey, wat kan er nu gebeuren? Dat vind ik wat anders dan: 'Ik twijfel aan je verhaal' of 'Ik geloof je niet meer'.
quote:Ah da's kut. Vind het altijd jammer dat buren niet eerst waarschuwen.Op woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef Tezz het volgende:
Kut. Heb ik kind in bed liggen, begint de buurman ineens keihard te boren.
quote:Nah, ergens bij 4-5x denk ik al: laat maar, deze persoon heeft niets aan mij, dus laat ik mezelf de moeite maar besparenOp woensdag 27 oktober 2010 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg je na 50x 'hey, wat kan er nu gebeuren' de 51e keer dat ook nog?
quote:meerdere mensen hebben al eens gezegd dat t een raar verhaal wordt zo maar goed snap dat de manier van dude meer opvaltOp woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik deed een stapje terug, zag deze hele discussie en toen daagde me het wie de aanstichtster was.![]()
quote:Sinds wanneer ben ik een vrouwOp woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik deed een stapje terug, zag deze hele discussie en toen daagde me het wie de aanstichtster was.![]()
quote:Ai! En nog binnen normale tijden! Dan kun je helemaal niet zeuren, ookal heb je er flink de balen van!Op woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef Tezz het volgende:
Kut. Heb ik kind in bed liggen, begint de buurman ineens keihard te boren.
quote:Weet ik niet... operatie moet de aflopen week zijn geweest, want afgelopen zondag hoorde ik nog dat je een man was.... dus dat moet snel gegaan zijn *gniffel*
quote:Ik heb al te veel mensen proberen te helpen en meestal werkt het helemaal niet en dat is dan best een teleurstelling jaOp woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef kahlie het volgende:
Nah, ergens bij 4-5x denk ik al: laat maar, deze persoon heeft niets aan mij, dus laat ik mezelf de moeite maar besparenIk vind dat mensen recht hebben op hun problemen, dat is er ingeslopen nadat ik er achter kwam dat ik mensen toch echt niet kon helpen, ookal wilde ik dat nog zoooo graag.
quote:Mijn buurman klust heel veel! Is niet erg, moet ie zelf weten. Wij maken vast ook vaak herrie ! (en dan heb ik het nog niet eens over onze hond....Op woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah da's kut. Vind het altijd jammer dat buren niet eerst waarschuwen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef golfer het volgende:
Wat een fraai doelpunt van Hamlap weer.
quote:En daarom wensen we allemaal Windigo het beste toe, omdat we zeker wel weten dát er problemen zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nah, ergens bij 4-5x denk ik al: laat maar, deze persoon heeft niets aan mij, dus laat ik mezelf de moeite maar besparenIk vind dat mensen recht hebben op hun problemen, dat is er ingeslopen nadat ik er achter kwam dat ik mensen toch echt niet kon helpen, ookal wilde ik dat nog zoooo graag.
quote:Mijn mantra is: sommige mensen houden van misere.. en dat is ook gewoon zo. Dan ben je niet meer teleurgesteld en voel ik me prettiger.Op woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al te veel mensen proberen te helpen en meestal werkt het helemaal niet en dat is dan best een teleurstelling ja
quote:Hou me vast, TezzOp woensdag 27 oktober 2010 19:15 schreef Tezz het volgende:
Shit Steer, ik kan het F5-en ook nog niet afleren!
quote:Jammer dat dat artikel roet in het eten gooit, want danspasjes doen en tv kijken had best gecombineerd kunnen worden!Op woensdag 27 oktober 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn, mijn dilemma: danspasjes oefenen of voetbal kijken, maar AZ wordt niet uitgezonden dus danspasjes oefenen.
Of een paar artikels schrijven?
quote:je brainstormt dan gewoon alvast over je artikel! 3 in 1! Weg dilemmaOp woensdag 27 oktober 2010 19:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jammer dat dat artikel roet in het eten gooit, want danspasjes doen en tv kijken had best gecombineerd kunnen worden!
quote:Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die echt van misère houdenOp woensdag 27 oktober 2010 19:15 schreef kahlie het volgende:
Mijn mantra is: sommige mensen houden van misere.. en dat is ook gewoon zo. Dan ben je niet meer teleurgesteld en voel ik me prettiger.
quote:Geloof me, ik kan niet dansen en iets anders tegelijk. Ademen lukt nétOp woensdag 27 oktober 2010 19:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jammer dat dat artikel roet in het eten gooit, want danspasjes doen en tv kijken had best gecombineerd kunnen worden!
quote:Digitenne?Op woensdag 27 oktober 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn, mijn dilemma: danspasjes oefenen of voetbal kijken, maar AZ wordt niet uitgezonden dus danspasjes oefenen.
Of een paar artikels schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |