quote:Ga ook ff serieus reageren heOp woensdag 27 oktober 2010 20:04 schreef Fireblast het volgende:
[..]
gast niet iedereen die nog thuis woont eet alleen achter zijn computertje
quote:Ik heb niemand op mijn MSN lijst..Op woensdag 27 oktober 2010 20:07 schreef Klonk het volgende:
zo, nu kappen met het gekat, ga maar lekker msn-en ofzo.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:01 schreef Klonk het volgende:
Goed, even mijn donkerblauwe kleurtje in de ring gooien, dit is de status, ik kan niet photoshoppen, sterker nog heb zelfs moeite met paint. En nu alle trollen terug naar ONZ en gun justeat de tijd om dit op te lossen
[ afbeelding ]
Gecombineerd met dit:
[..]
quote:Iedereen is pizza aan het eten
quote:Ja. Alles is wel gezegd, we wachten op morgen
quote:Omdat iedereen aan het chatten is!Op woensdag 27 oktober 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Alles is wel gezegd, we wachten op morgen
quote:precies, we hebben voldoende toezeggingen om dit voor iedereen tof af te laten lopenOp woensdag 27 oktober 2010 20:18 schreef Beach het volgende:
Ja ik mail morgen wel, het is nu welletjes.
quote:Je blijkt zowaar nog wat autoriteit te hebben
quote:Maar nog niet naar iedereen geloof ik, Ik heb nog niets en was toch best op tijd..Maar zelfs mailtjes die ik hier zag (adressen) blijven terug komen, Ik hou het niet meer bij hoor
quote:Ben je wel een beetje laat mee.
quote:Zeikende Fokkers en nog geen codes.Op woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef EdNoolk het volgende:
Cliffs? Ik wil snel eten en wil geen 10 paginas doorlezen
quote:hoeft ook niet, gewoon afwachten en dit even lezen:Op woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Maar nog niet naar iedereen geloof ik, Ik heb nog niets en was toch best op tijd..Maar zelfs mailtjes die ik hier zag (adressen) blijven terug komen, Ik hou het niet meer bij hoor
quote:En om half 6 was de actie afgelopenOp woensdag 27 oktober 2010 20:39 schreef EdNoolk het volgende:
Cliffs? Ik wil snel eten en wil geen 10 paginas doorlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |