quote:Was wel lachen imo. Dat was ook toen ik uitvond dat er wel 1 restaurant is dat bezorgt in dit dorpje. Thuisbezorgd inmiddels geen één meer.Op woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef J4ckp0T het volgende:
[..]
Lol, die topics waarbij al die chat'operatoren' lastig werden gevallen![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef RacerDKB het volgende:
Thuisbezorgd (op twitter () ):
[..]
[..]
quote:Ik vond de "We don't ship to the Netherlands" reeks vermakelijker.Op woensdag 27 oktober 2010 18:21 schreef J4ckp0T het volgende:
[..]
Lol, die topics waarbij al die chat'operatoren' lastig werden gevallen![]()
quote:Das lullig, het was tot 17:30Op woensdag 27 oktober 2010 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk het niet, precies om 17:30 gestuurd. Nog niks ontvangen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:25 schreef RooieHoed het volgende:
Waar moet ik naartoe mailen voor die code
En wat moet ik er in zetten.
quote:Kan je wel een leuk icoontje bij je posting zetten (Op woensdag 27 oktober 2010 18:24 schreef Tamashii het volgende:
even hoor, maar naar welk email adres moest je het sturen?
quote:Als ik jouw adres vraag om je iets op te sturen, krijg ik je <vulin>?Op woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef Razor21 het volgende:
Ik zie ook dat ik mijn woonplaats niet heb ingevuld alleen dat werd ook niet gevraag:
Omdat onze Mascottes Belly & Brain vandaag 1 jaar bestaan, mogen de Fokkers mij (maurice@justeat.nl) voor 17.30 uur een mailtje sturen met daarin:
Naam S
Adres
Telefoon
Je krijgt dan een besteltegoed van 15 euro zodat je gratis eten kan bestellen op Just-Eat.nl. Dat is nog eens feest!
quote:Er staat toch ADRES?Op woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef Razor21 het volgende:
Ik zie ook dat ik mijn woonplaats niet heb ingevuld alleen dat werd ook niet gevraag:
Omdat onze Mascottes Belly & Brain vandaag 1 jaar bestaan, mogen de Fokkers mij (maurice@justeat.nl) voor 17.30 uur een mailtje sturen met daarin:
Naam S
Adres
Telefoon
Je krijgt dan een besteltegoed van 15 euro zodat je gratis eten kan bestellen op Just-Eat.nl. Dat is nog eens feest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |