Mja, een update is wel weer eens handig.
Definitief (nou ja...) besloten dat ie geen operatie wil, vooral omdat ie zich nu weer prima voelt en dus helemaal geen zin heeft in zo´n zware ingreep. Punt is natuurlijk wel dat dit "ik voel me goed" wel eindig is, alleen weet niemand wanneer het weer bergafwaarts gaat. Kan volgende week zijn, kan volgend jaar zijn.
Maar mijn bek viel vorige week open toen ik mijn moeder aan de telefoon had. Die vertelde heel blij dat ze ook samen bij de pscholoog waren geweest en die had doodleuk gezegd dat ze/hij niet meer terug hoefden te komen, het ging allemaal prima en er waren mensen die hem harder nodig hadden... SAY WHAT?!?

Nog geen 2 maanden geleden wil hij een eind aan zijn leven maken, nu zegt die psycholoog doodleuk dat het allemaal wel prima gaat??? Nu heb ik er niet voor doorgeleerd natuurlijk, maar hier snapte ik werkelijk niets van. En mijn moeder vond het maar raar dat ik niet enthousiast was
Dus zo staat het ervoor. Binnenkort wordt ie 75 jaar en mijn moeder heeft al een leuk kado op het oog, een nieuwe fietsdrager voor op de auto. Nu wil ik best positief blijven denken, maar toch vind ik dat erg lastig. Ze doen net alsof hij nu geen kanker meer heeft, niet meer depressief is, alleen maar omdat hij zich NU goed voelt, na het drama van de chemo/bestraling. Maar het blijft toch gewoon een tikkende tijdbom?
Ik zal ook wel doen alsof er niets aan de hand is hoor, als dat hun manier is om hiermee om te gaan. Maar begrijpen doe ik het allemaal niet meer.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.