Ik gebruik hem enkel voor ongeveer de richting te krijgen, Onderweg blijf ik overal rondkijken en ouwehoeren en andere quests ophalen enzo...dus ga niet direct op mijn doel af, vind de side quests leuker om te doen en vrouwtjes verliefd laten worden enzoquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef tomy800 het volgende:
[..]
Waarom die trail gebruiken, het uit zetten maakt het rondkijken leuker en ouwehoer je wat meer
Alhoewel....het kan vervelend zijn als je hem uit zet xD, maar ik haal het beste uit de omgeving op deze manier
Dat verliefd worden dat heb je na 3x ook wel gezien. Het enige dat misschien nog leuk is om alle trouwerij mogelijkheden te bekijken.quote:Op zondag 14 november 2010 01:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik gebruik hem enkel voor ongeveer de richting te krijgen, Onderweg blijf ik overal rondkijken en ouwehoeren en andere quests ophalen enzo...dus ga niet direct op mijn doel af, vind de side quests leuker om te doen en vrouwtjes verliefd laten worden enzo
Jij doet het echt om het zeiken zeiken of niet? Ik moet toegeven ik heb het spel 13.2 uur gespeeld ongever 3 weken geleden. Ik heb het daarna niet meer aangeraakt, :/ Dit is bij mij eigenlijk nog nooit voorgekomen. Ik had nog wel de collectors edition gekocht. Wat een matige boxer had op ze minst zwart met licht bruin gewilt. maar nee het moet weer wit met bruin =.=.quote:Op zondag 14 november 2010 13:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat verliefd worden dat heb je na 3x ook wel gezien. Het enige dat misschien nog leuk is om alle trouwerij mogelijkheden te bekijken.
http://tweakers.net/nieuw(...)nt-toch-voor-pc.htmlquote:De Engelse ontwikkelaar Lionhead laat via Twitter weten dat er wel degelijk een pc-versie van hun rpg Fable III zal verschijnen. Er was al geruime tijd niets over de pc-versie vernomen. De versie voor Xbox 360 verscheen vorige maand
kijk, daar ga je al fout. ik betaal 35 euro voor nieuwe spellen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:32 schreef Maanvis het volgende:
nou nee, je betaalt 60 euro voor zo'n spel
ja, en als Lionhead zo doortgaat dan download ik al mijn spellen voortaan... wat ik er ook voor betaal ik wil gewoon dat het goed werktquote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
kijk, daar ga je al fout. ik betaal 35 euro voor nieuwe spellen.
Een map zit in het spelquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:16 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Hoe groot is het spel ongeveer?
Heeft niemand een map?
Ik wil weten of er veel locaties en alles zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een map zit in het spelik denk dat je beter naar de gemiddelde spelduur kan vragen toch, dan naar hoeveel ruimte er in het spel zit? Fable werkt hoe dan ook niet met 1 grote wereld, maar met meerdere levels. Het is geen Oblivion oid
As ruler of Albion, get married 6 times and kill 2 of your spousesquote:Op maandag 22 november 2010 11:46 schreef RedDevil085 het volgende:
Heeft iemand trouwens de Henry VII achievement al gehaald? (Als Koning 6 keer trouwen en dan 2 vrouwen vermoorden).
Weet niet precies hoe ik dit aan moet pakken aangezien ik voor mijn koningsschap al eens getrouwd was. Weet niet of dit mee telt.
Je moet toch juist wél koning zijn, als ik die beschrijving zo lees?quote:Op maandag 22 november 2010 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
Dus niet als koning
Ik ga aan een nieuw spel beginnen, ik probeer er door heen te rennen.
En dna neem ik gelijk die achievement mee, dus voordat je koning wordt
Jaquote:Op maandag 22 november 2010 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Je moet toch juist wél koning zijn, als ik die beschrijving zo lees?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |