Tis ook geen spel voor de die-hard gamer die MOH of zoiets verwachten. Tis een fantasiegame waar je gewoon van moet genieten en relaxed door de game moet gaan.quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef Silv het volgende:
Tof spel. Had er een stuk minder van verwacht na sommige reviews, maar hij is verdomd vermakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zonder indicatie dat dat gaat gebeuren.
Weer een teleurstellende fable. Godsamme. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat het einde van het spel het maakt of breekt??? En nu zo'n einde, zo plotseling, zonder dat je alles gedaan had wat je wilde doen...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op maandag 8 november 2010 15:18 schreef Maanvis het volgende:
wat een kut einde, kut eindbaas en kutDan begin je lekker opnieuw en doe je wel alles wat je wou/wil doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zonder indicatie dat dat gaat gebeuren.
Weer een teleurstellende fable. Godsamme. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat het einde van het spel het maakt of breekt??? En nu zo'n einde, zo plotseling, zonder dat je alles gedaan had wat je wilde doen...
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Jadaag. Afgeraffeld spel is het.quote:Op maandag 8 november 2010 16:33 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan begin je lekker opnieuw en doe je wel alles wat je wou/wil doen.
quote:
Heb ik ook allemaal last van...quote:Op maandag 8 november 2010 16:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jadaag. Afgeraffeld spel is het.
Op mijn Xbox keiveel framedrops met name in millfields (voordat je het verbouwt), glowing trail die er in mistpeak gewoon ff besluit om niet meer te zijn.. glowing trail valt sowieso vaak weg. dus dan moet ik de quest opnieuw selecteren om hem weer te kunnen doen. vastlopers als je op date bent in aurora (en je dus weer opnieuw je saved game kunt laden), in de sanctuary is ineens je map niet meer aanklikbaar en moet je met start->start terug naar de sanctuary om hem weer te activeren.+ dat je vaak keilang moet wachten voor een actie voor het karakter beschikbaar is.. en dat het spel de ene keer hanteert "A drukken" en de andere keer "A ingedrukt houden en loslaten".. flikker op, doe daar eens wat eenduidigs in.
quote:
Fable III is een van de meest video kaart belastende games. Koeling en stofvrij houden helpt al een heel eind (heb er zelf namelijk 0,00 last van).quote:Op mijn Xbox keiveel framedrops met name in millfields (voordat je het verbouwt),
quote:glowing trail die er in mistpeak gewoon ff besluit om niet meer te zijn.. glowing trail valt sowieso vaak weg. dus dan moet ik de quest opnieuw selecteren om hem weer te kunnen doen.
Ik zou de DVD van het spel eens even controleren. Kijken of er zo'n 2mm van de buitenrand niet een mooie lichte cirkel gefreesd is. Dit ligt namelijk echt aan jouw DVD of jouw X360 en niet aan het spel. (misschien HD naar de klote)quote:vastlopers als je op date bent in aurora (en je dus weer opnieuw je saved game kunt laden), in de sanctuary is ineens je map niet meer aanklikbaar en moet je met start->start terug naar de sanctuary om hem weer te activeren.
quote:+ dat je vaak keilang moet wachten voor een actie voor het karakter beschikbaar is.. en dat het spel de ene keer hanteert "A drukken" en de andere keer "A ingedrukt houden en loslaten".. flikker op, doe daar eens wat eenduidigs in.
Gewoon je X-box uit en aan zetten. Er is niets tegen te doen. Waarschijnlijk begin je dan in het begin van de grot. er zit namelijk een autosave in.quote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben keihard in een glitch vastgelopen in die grot met Walter. Heeft iemand anders dat ook gehad en valt er iets aan te doen? Moet ik afwachten? Opnieuw beginnen?![]()
![]()
Dat heb ik al gedaan, maar mn autosave is dus al van nadat Walter bevroren is. Als ik opnieuw opstart sta ik weer naast een bevroren Walter bij de uitgang, met de mededeling "you cannot leave without Walter". Ik kan dus echt he-le-maal niks meer.quote:Op maandag 8 november 2010 23:10 schreef Maanvis het volgende:
Gewoon je X-box uit en aan zetten. Er is niets tegen te doen. Waarschijnlijk begin je dan in het begin van de grot. er zit namelijk een autosave in.
kut glitch, hebben ze dit spel niet getest ofzo!?
Nee hij bedoelt als je in de min staat met dat spel hou je geen bevolking meer over omdat iedereen zowat dood is.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nu dus als goed personage gaat beginnenJe was nu de heletijd evil als je geen mensen meer over had.
Tis lekker plezierig makkelijk in mijn mening, speel nu lekker een rondje evil, wat soms best wel slikken is om hoe de boel verandert vergeleken met mijn 1ste speel sessie als goodquote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef Silv het volgende:
Tof spel. Had er een stuk minder van verwacht na sommige reviews, maar hij is verdomd vermakelijk.
Mijn prachtige Limited edition krijg je nooit voor die zielige tientjes van jequote:Op zondag 7 november 2010 20:32 schreef Catch_me het volgende:
Is iedereen al uitgespeeld?
ik wil hem voor 2 tientjes wel overnemen van iemand
Kijk eensquote:Op woensdag 10 november 2010 12:30 schreef RickoKun het volgende:
Wil iemand het spel nog verkopen? Ok groetjensch!
Ik las overal dat dat kei laggy is, hoe zijn jouw ervaringen daarmee?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb Tahie81 trouwens als nametag dus als iemand online wil spelen
Geen problemen mee eigenlijk. In het begin wel, maar nadat ik hem geinstalleerd heb op de HDD geen last van. Enkel soms trage trail waardoor je niet weet welke kant je op moet maar daar stoor ik me niet aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik las overal dat dat kei laggy is, hoe zijn jouw ervaringen daarmee?
Waarom die trail gebruiken, het uit zetten maakt het rondkijken leuker en ouwehoer je wat meerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geen problemen mee eigenlijk. In het begin wel, maar nadat ik hem geinstalleerd heb op de HDD geen last van. Enkel soms trage trail waardoor je niet weet welke kant je op moet maar daar stoor ik me niet aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |