abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88227220
Mensen, als jullie stats enzo willen vergelijken.
Voeg me ff toe: Leonos NL

Fable _O_
pi_88231847
Net uitgespeeld en wat een geweldig spel :D _O_
  dinsdag 2 november 2010 @ 00:26:31 #103
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_88234344
Al weer een heel eind met de 2e ronde :')
30/54 keys.
17/30 boeken.
2/5 gouden keys.
28/40 Gnomes :')
En alle side quests gedaan (tot nu toe, en natuurlijk de ''evil'' quests overgeslagen) en de bonus regio's vrijgespeeld.
''Zometeen'' op weg naar het kasteel voor de koninklijke speech ^^

Geld komt echt met bakken binnen nu. Tussen de 100 en de 150k per 5 minuten (alle huizen en winkels, rente op normaal). Zit nu op 7M en moet nog aan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gedeelte beginnen. Dus dat is 15M voordat ik daarmee klaar ben :')

Ik verkoop trouwens telkens alle legendary weapons :') Vecht nog steeds met Hero Sword en Hero Rifle.
pi_88237062
Toen ik Fable 2 speelde, en ik had een tijdje niet gespeeld, en ik zette hem weer aan. Dan kreeg ik er veel geld bij, hij telde door.

Nu merk ik dat het bij Fable 3 niet is.... dat is best wel jammer. Ik heb hem al uitgespeeld, maar veel te snel, dus had veel verlies ;)
  dinsdag 2 november 2010 @ 08:42:37 #105
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88237419
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 08:16 schreef charmed_angel het volgende:
Toen ik Fable 2 speelde, en ik had een tijdje niet gespeeld, en ik zette hem weer aan. Dan kreeg ik er veel geld bij, hij telde door.

Nu merk ik dat het bij Fable 3 niet is.... dat is best wel jammer. Ik heb hem al uitgespeeld, maar veel te snel, dus had veel verlies ;)
Bij Fable 3 is dit ook gewoon zo ik ga is ff kijken of die tijd cheat ook werkt bij Fable 3 nog niet uitgeprobeert :)
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_88237433
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 08:42 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Bij Fable 3 is dit ook gewoon zo ik ga is ff kijken of die tijd cheat ook werkt bij Fable 3 nog niet uitgeprobeert :)
Bij mij werkt hij niet... ik heb hem zondagavond uitgespeeld, en zette heb maandagavond weer aan, maar had nog steeds even geld als toen ik hem uitzette ;)
pi_88237778
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 08:42 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Nee bij fable 3 is dat niet.

Alleen als je speelt telt ie door iedere 5min.
pi_88238902
Ik ben wederom overtuigd van dit spel... Na het kijken van wat gameplay demo's ga ik hem kopen.
JA!
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:32:00 #109
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_88243147
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:55 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ben wederom overtuigd van dit spel... Na het kijken van wat gameplay demo's ga ik hem kopen.
Weet je zeker dat je een spel wilt kopen waar expres content is uit gelaten, zodat je het later als DLC kan kopen?

http://lionhead.com/forums/t/293159.aspx

Boycotten zulke smerige maffia praktijken :r
Op elke fokker past een bril.
pi_88243563
Gisteravond storyline uitgespeeld. Heb tijdens mijn tijd als koning voor al het 'goede' gekozen en mij aan mijn beloftes gehouden. Walter dood... lege straten... -O- Begin vanavond wel opnieuw en zal dan eens niet door de storyline heen knallen, maar gewoon lekker veel geld verdienen :)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88247184
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:32 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je een spel wilt kopen waar expres content is uit gelaten, zodat je het later als DLC kan kopen?

http://lionhead.com/forums/t/293159.aspx

Boycotten zulke smerige maffia praktijken :r
Ja wat wil je :') Het is en blijft Microsoft. Alles wat ze maken melken ze tot de laatste cent uit.
pi_88252646
Ow wat een heerlijke game is dit toch weer. Na Fable TLC en Fable II eindelijk weer genieten van Albion.

1e run goed gespeeld, maarja, nog geen idee hoe het zou zijn om koning te zijn dus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu met 2e run bezig, echte evil queen aant spelen.

wat wel grappig is, is dat ik 2x getrouwd ben en ik heb mijn mannen naast elkaar wonen. als ik dan bij de ene ben hoor je de ander schelden dat ik zijn vrouw ben en dat de ene van me af moet blijven.. LOL

[ Bericht 7% gewijzigd door ThamfBeast op 02-11-2010 16:48:45 ]
  dinsdag 2 november 2010 @ 16:41:48 #113
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88252961
Dus als ik het goed begrijp speel je als goede king en dan is iedereen dood? :')
pi_88253187
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef RickoKun het volgende:
Dus als ik het goed begrijp speel je als goede king en dan is iedereen dood? :')
ja... helaas wel,
SPOILER
na mijn evil campaign ga ik nog een keer voor goed, dan keer moet iedereen blijven leven.
  dinsdag 2 november 2010 @ 16:47:30 #115
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88253212
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef ThamfBeast het volgende:

[..]

ja... helaas wel,
SPOILER
na mijn evil campaign ga ik nog een keer voor goed, dan keer moet iedereen blijven leven.
Aaaaah okay!
pi_88253220
dubbele post.... sorry, verkeerde knop.. kan ik hem nu weer verwijderen???
pi_88253221
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef RickoKun het volgende:
Als je al je beloftes waarmaakt dan zal uiteindelijk iedereen doodgaan in Albion en kan je geen hol meer doen :P Een grote lege bende in de steden dan.
pi_88253313
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef Metonae het volgende:

[..]

Als je al je beloftes waarmaakt dan zal uiteindelijk iedereen doodgaan in Albion en kan je geen hol meer doen :P Een grote lege bende in de steden dan.
dat is opzich natuurlijk ook wel weer grappig, maar niet als je alles goed wilt doen..
pi_88253540
Mooiste zou natuurlijk zijn dat je eerste alles op de slechte manier doet, dus armoede blijft, kinderarbeid etc. etc. en nadat je de game uithebt alles kan omdraaien.

"Ik weet dat ik een aantal beloftes heb gemaakt, maar ik kan ze nu niet waarmaken en zal dit dus doen nadat Albion 'darknessvrij' is" ...zoiets :P
pi_88254068
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef ThamfBeast het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_88254372
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef Metonae het volgende:

[..]

Bullshit.

Kwestie van genoeg geld hebben.. daar hoef je niet "slecht" voor te zijn in het spel.

Gewoon alle huizen / vendors etc opkopen ..klaar.
Wel beetje lekker rondklooien dan en jezelf de tijd geven geld op te sparen.
pi_88254511
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Bullshit.

Kwestie van genoeg geld hebben.. daar hoef je niet "slecht" voor te zijn in het spel.

Gewoon alle huizen / vendors etc opkopen ..klaar.
Wel beetje lekker rondklooien dan en jezelf de tijd geven geld op te sparen.
Dat weet je ook pas nadat je straten echt leeg zijn. Als je het voor het eerst doet heb je zo'n idee van 'Dat komt wel goed'. Had ik iig wel :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 17:31:10 #123
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_88254954
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 17:19 schreef Metonae het volgende:

[..]

Dat weet je ook pas nadat je straten echt leeg zijn. Als je het voor het eerst doet heb je zo'n idee van 'Dat komt wel goed'. Had ik iig wel :)
Ik dacht meer een soort van middenweg aan te treffen de eerste keer :')

Overkomt me nu iig niet. Heb 9M in de Treasury zitten en nog een paar ton op zak om Aurora op te kopen (pas net koning geworden dus die optie krijg ik zometeen pas).

En dan maar eens kijken hoe het zit met het einde.

(je moet dus minimaal 6.5M Gold hebben in je treasury, maar ik zou uit voorzorg er nog minimaal 3M extra bij doen aangezien je nog een aantal keuzes moet maken als Koning/Koningin die nog zwaar geld kosten).
pi_88259240
SPOILER
Trouwens dat wapens morph systeem is best vet, ik had 2 stds en mijn wapen had dus een groene aura dankzij dat :*
pi_88262583
Kun je die opdrachten als je koning bent gewoon negeren en verder gaan met exploren of zit hier een soort tijd limiet op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')