SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gedeelte beginnen. Dus dat is 15M voordat ik daarmee klaar ben
Ik verkoop trouwens telkens alle legendary weaponsVecht nog steeds met Hero Sword en Hero Rifle.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Bij Fable 3 is dit ook gewoon zo ik ga is ff kijken of die tijd cheat ook werkt bij Fable 3 nog niet uitgeprobeertquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:16 schreef charmed_angel het volgende:
Toen ik Fable 2 speelde, en ik had een tijdje niet gespeeld, en ik zette hem weer aan. Dan kreeg ik er veel geld bij, hij telde door.
Nu merk ik dat het bij Fable 3 niet is.... dat is best wel jammer. Ik heb hem al uitgespeeld, maar veel te snel, dus had veel verlies
Bij mij werkt hij niet... ik heb hem zondagavond uitgespeeld, en zette heb maandagavond weer aan, maar had nog steeds even geld als toen ik hem uitzettequote:Op dinsdag 2 november 2010 08:42 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Bij Fable 3 is dit ook gewoon zo ik ga is ff kijken of die tijd cheat ook werkt bij Fable 3 nog niet uitgeprobeert
Nee bij fable 3 is dat niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:42 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Bij Fable 3 is dit ook gewoon zo ik ga is ff kijken of die tijd cheat ook werkt bij Fable 3 nog niet uitgeprobeert
quote:Weet je zeker dat je een spel wilt kopen waar expres content is uit gelaten, zodat je het later als DLC kan kopen?Op dinsdag 2 november 2010 09:55 schreef Rensjebree het volgende:
Ik ben wederom overtuigd van dit spel... Na het kijken van wat gameplay demo's ga ik hem kopen.
Ja wat wil jequote:Op dinsdag 2 november 2010 12:32 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een spel wilt kopen waar expres content is uit gelaten, zodat je het later als DLC kan kopen?
http://lionhead.com/forums/t/293159.aspx
Boycotten zulke smerige maffia praktijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu met 2e run bezig, echte evil queen aant spelen.
wat wel grappig is, is dat ik 2x getrouwd ben en ik heb mijn mannen naast elkaar wonen. als ik dan bij de ene ben hoor je de ander schelden dat ik zijn vrouw ben en dat de ene van me af moet blijven.. LOL
[ Bericht 7% gewijzigd door ThamfBeast op 02-11-2010 16:48:45 ]
ja... helaas wel,quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef RickoKun het volgende:
Dus als ik het goed begrijp speel je als goede king en dan is iedereen dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na mijn evil campaign ga ik nog een keer voor goed, dan keer moet iedereen blijven leven.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
ja... helaas wel,Aaaaah okay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na mijn evil campaign ga ik nog een keer voor goed, dan keer moet iedereen blijven leven.
Als je al je beloftes waarmaakt dan zal uiteindelijk iedereen doodgaan in Albion en kan je geen hol meer doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef RickoKun het volgende:
Dus als ik het goed begrijp speel je als goede king en dan is iedereen dood?
dat is opzich natuurlijk ook wel weer grappig, maar niet als je alles goed wilt doen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als je al je beloftes waarmaakt dan zal uiteindelijk iedereen doodgaan in Albion en kan je geen hol meer doenEen grote lege bende in de steden dan.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef ThamfBeast het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bullshit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als je al je beloftes waarmaakt dan zal uiteindelijk iedereen doodgaan in Albion en kan je geen hol meer doenEen grote lege bende in de steden dan.
Dat weet je ook pas nadat je straten echt leeg zijn. Als je het voor het eerst doet heb je zo'n idee van 'Dat komt wel goed'. Had ik iig welquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bullshit.
Kwestie van genoeg geld hebben.. daar hoef je niet "slecht" voor te zijn in het spel.
Gewoon alle huizen / vendors etc opkopen ..klaar.
Wel beetje lekker rondklooien dan en jezelf de tijd geven geld op te sparen.
Ik dacht meer een soort van middenweg aan te treffen de eerste keerquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat weet je ook pas nadat je straten echt leeg zijn. Als je het voor het eerst doet heb je zo'n idee van 'Dat komt wel goed'. Had ik iig wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Trouwens dat wapens morph systeem is best vet, ik had 2 stds en mijn wapen had dus een groene aura dankzij dat
[CENTER][IMG]http://www.nodiatis.com/pub/15.jpg[/IMG][/CENTER]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |