abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116576602
Even inhaken op de vernieuwing waar ik het over had. Denk jij dat er nog grote dingen staan te gebeuren? Dan bedoel ik dingen die grote invloed hebben op de mensheid met als gevolg grote zichtbare veranderingen.
pi_116581078
absoluut

en dat heeft te maken met de rode lijn die wij continue op het punt staan om overheen te stappen.

Het zijn de telkens terugkerende onderliggende essentiele thema's die van belang zijn voor de bestemming van de mensheid.

Na een paar duizend jaar van revolutionaire ontwikkeling van bewustzijn ( of 'evolutie' zo je wilt) , waarin alles in een stroomversnelling is geraakt zijn we nu in de tijden aanbeland waarin we bepaalde grenzen van onze 'dimensionele evolutie' kunnen gaan overschreiden.

Enerzijds is dat de koppeling tussen de evolutie van menselijk bewustzijn die gekoppeld is aan de evolutie van de aarde als geheel, zodat ons bewustzijn ook specifiek aardsgebonden moet blijven ( 'stay out of space, human consciousness should remain Earthbound' / HDdesign )

en

We moeten uitkijken hoe wij omgaan met nucleaire krachten, vooral als wij deze destructief gaan gebruiken. De reden daarvan is dat wij ons niet bewustzijn van deze nucleaire destructieve krachten op andere dimensionele niveaus van expressief bewustzijn.

Het overgaan van dezerode lijn kan inprincipe zelf-destructief zijn voor onze huidige 3D expressie van bewustzijn, zoals wij die allemaal als realiteit ervaren.
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein
pi_116582674
Ik begrijp je, maar heb nog wel een paar vraagjes.

Je hebt het over dimensionale evolutie. Heb je zelf ideeën hoe of wat? Welke grenzen bijvoorbeeld en waar het heen zou kunnen gaan.

Verder heb je het over ons bewustzijn dat specifiek aardegebonden moet blijven. Kan je dit iets specifieker uitleggen? Niet hoe je tot die conclusie bent gekomen door bijvoorbeeld bepaalde events, maar wat je er precies mee bedoelt.
pi_116583267
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:40 schreef Dutch. het volgende:
absoluut

en dat heeft te maken met de rode lijn die wij continue op het punt staan om overheen te stappen.

Het zijn de telkens terugkerende onderliggende essentiele thema's die van belang zijn voor de bestemming van de mensheid.

Na een paar duizend jaar van revolutionaire ontwikkeling van bewustzijn ( of 'evolutie' zo je wilt) , waarin alles in een stroomversnelling is geraakt zijn we nu in de tijden aanbeland waarin we bepaalde grenzen van onze 'dimensionele evolutie' kunnen gaan overschreiden.

Enerzijds is dat de koppeling tussen de evolutie van menselijk bewustzijn die gekoppeld is aan de evolutie van de aarde als geheel, zodat ons bewustzijn ook specifiek aardsgebonden moet blijven ( 'stay out of space, human consciousness should remain Earthbound' / HDdesign )

en

We moeten uitkijken hoe wij omgaan met nucleaire krachten, vooral als wij deze destructief gaan gebruiken. De reden daarvan is dat wij ons niet bewustzijn van deze nucleaire destructieve krachten op andere dimensionele niveaus van expressief bewustzijn.

Het overgaan van dezerode lijn kan inprincipe zelf-destructief zijn voor onze huidige 3D expressie van bewustzijn, zoals wij die allemaal als realiteit ervaren.
Dit heeft allemaal veel raakvlakken met de boeken die ik lees ...
Zie jij een connectie met aliens ? Of moet ik zeggen hogere dimensies van bewustzijn ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_116663324
Wat ik bedoel is dat ons 'waakbewustzijn' in grotere essentie niet beperkt is tot onze 3-dimensionele 'realiteit' zoals wij die ervaren. Bewustzijn als zodanig manifesteerd zich op meerdere multi- dimensionele niveau's. Wat hier gebeurd heeft invloed op andere niveau's van bewustzijn en zelfs op hetzelfde niveau, maar in een ander tijdsbestek als je begrijpt wat ik bedoel. Alleen in ons rigide begrip is tijd lineair, maar wellicht moeten we open staan voor de gedachte dat alles voorwaards en achteruit in de tijd invloed op elkaar heeft en op de evolutie van expressie van bewustzijn, waar wij in essentie als mens vorm aan geven.
Aliens zijn waarschijnlijk omnipresent in onze 3-D realiteit maar hebben dezelfde beperkingen als wij, mits zij in staat zijn om bewust de grenzen van dimensionaliteit te doorbreken.
Onze huidige religieuze overtuigingen en de rigide perceptie van de wetenschap staan een werkelijk begrip van wat bewustzijn echt inhoudt in de weg. Het is een individuele questie, die zijn bijdrage vind aan het collectieve bewustzijn.
Persoonlijk heb ik geen enkele twijfel dat deze interdimensionele expressie van bewustzijn intelligente sporen na laat in onze 'beperkte' realiteit, maar leg dat maar eens uit. Dat kan je alleen maar ervaren, of er blind voor zijn. Met mijn kennis die ik in de loop der jaren heb opgedaan middels het HDdesign 'research' weet ik dat het hier essentiele waarheid betreft, maar tegelijkertijd ben ik me er van bewust dat het heel moeilijk is om te bevatten. Eigenlijk kan je er alleen maar proberen voor open te staan , te lezen, te denken, oog hebben voor synchroniteiten en heel goed naar je eigen intuitie te luisteren. Jouw ratio komt daarna pas om het allemaal te begrijpen.
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein
pi_116665256
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef Trippii het volgende:
Ik begrijp je, maar heb nog wel een paar vraagjes.

Je hebt het over dimensionale evolutie. Heb je zelf ideeën hoe of wat? Welke grenzen bijvoorbeeld en waar het heen zou kunnen gaan.

Verder heb je het over ons bewustzijn dat specifiek aardegebonden moet blijven. Kan je dit iets specifieker uitleggen? Niet hoe je tot die conclusie bent gekomen door bijvoorbeeld bepaalde events, maar wat je er precies mee bedoelt.
In principe is er geen grens in mulitidimensionele bewustzijnsevolutie, maar wij zijn ons allemaal er van bewust dat onze expressie 'hier' een duidelijke grens heeft, nl de dood. Als alles wat in onze realiteit gebeurd het resultaat is van onze collective staat van bewustzijn ( de continue manifestatie van wat wij er van maken, als resultaat van de invloed van iedere expressie van bewustzijn c.q. individu ), dan bevreemd het mij dat zo weinig mensen zich druk maken over de situatie waarin hun individuele bewustzijn zich zal gaan bevinden als die dood eenmaal onvermijdelijk om de hoek komt kijken. Dat heeft helemaal niets te maken met religie.

Zolang wij bijdragen aan de collectieve evolutie van de mensheid als geheel ( dat betekend zolang we beseffen dat wij hier 'leven') , dan is dat onlosmakelijk verbonden aan de evolutie van de aarde als geheel. simpel weg omdat wij daar deel van uit maken, hier doen wij onze bijdrage aan deze fase van onze ontwikkeling van bewustzijn). We hoeven niet naar een andere planeet te gaan, waarmee ons bewustzijn niet verbonden is. Wat weten wij van expressies van bewustzijn elders in het universum, laat staan op andere dimensionele niveau's?

Denk na over hoe je wakker wilt worden als je deze realiteit eens gaat verlaten en wat het voor jou persoonlijk inhoudt om jezelf te ontwikkelen. Daar is geen religie voor nodig, alleen maar gezond verstand en zelfkritiek
Albert Einstein
pi_116671040
Ik begrijp je helemaal en ik denk er hetzelfde over en ben zelf tot gelijke conclusies gekomen. Het punt is dat ik dit deel al zo goed als gehad heb, ook al is het een doorgaand proces. Ik snap dat het collectief eenmaal niet zo snel gaat als dat je jezelf kan ontwikkelen, maar ik vraag me voor mij persoonlijk af wat de volgende stap hierna dan is. Ik ben juist wel geïnteresseerd in andere dimensionale niveaus en dergelijken. Tegelijkertijd voel ik me ook verbonden met het Aardse bewustzijn en ben ik zeer geïnteresseerd in alle veranderingen en gebeurtenissen die zich afspelen. Daarmee ben ik ook zeer geïnteresseerd in het collectief bewustzijn en ben ik met dit en soortgelijke zaken eigenlijk 24/7 bezig. Niet als een chaos, maar als het kijken naar een film. Ik ontvang, herken, zie en voel de energieën, bestudeer/bekijk ze en verwerk ze het als het nodig is.

Dus wat is de volgende stap na de evolutie naar het vernieuwde collectief bewustzijn. Sowieso kan je natuurlijk van een gouden tijdperk spreken, maar wat brengt het voor de rest? Wat is de volgende stap? Heb jij hier ideeën over?
pi_116733293
Interessante discussie mensen ^O^

mbt Goro.. ik heb af en toe zelf het gevoel dat het te veel op USA en UK gefixeerd is, maar dat is ook puur vanuit mijn eigen perspectief. Ik gebruik het als een steun in de rug, om extra na te denken over hoe en wat.. maar ik heb niet dezelfde ervaringen als Dutch met Goro, dus ik kan niet beoordelen of dat puur persoonlijk is of dat er meer achter het hele verhaal zit.. ik probeer me niet te beperken tot 1 bron, dus ben blij dat ik Dutch en zijn werk ooit tegen ben gekomen.. goede info die soms aansluit en soms afwijkt van wat Goro zegt..

mbt je laatste vraag Trippii, misschien dat deze video bij jou ook resoneert (hier iig helemaal - over hoe we gelukkig kunnen zijn in het nu zonder alle oordelen, zorgen, emotionele blokkades etc :)):
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_116734783
Beetje te lang om nu te kijken, maar volgens mij is het niet hetgeen waar ik naar opzoek ben. Het gaat mij juist om de volgende stappen, niet degene die al min of meer bekend zijn, dus niet de strijd van de (persoonlijke) balans tussen negatief en positief enzo. Als het filmpje daar over gaat heb je misschien een kleine samenvatting of een voorbeeld?
pi_116744209
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:27 schreef Trippii het volgende:
Beetje te lang om nu te kijken, maar volgens mij is het niet hetgeen waar ik naar opzoek ben. Het gaat mij juist om de volgende stappen, niet degene die al min of meer bekend zijn, dus niet de strijd van de (persoonlijke) balans tussen negatief en positief enzo. Als het filmpje daar over gaat heb je misschien een kleine samenvatting of een voorbeeld?
Ik weet niet wat jij ziet als volgende stappen?! Kun je daar wat meer over kwijt?

(Deze video gaat iig niet over balans/strijd, maar juist dat je die hele strijd niet hoeft te strijden.. )
maar dat wijkt redelijk af van HDD..

Om het een en ander toch weer naar elkaar toe te brengen, HDD is voor mij een middel om te beseffen dat alles onderling met elkaar verbonden is en dat er niet zoiets als een losstaand incident oid is. Dat vind ik het interessante aan het werk van Dutch en Goro.. ik ben zelf ook altijd bezig met zoeken van verbanden en het creëren van (innerlijke) verbindingen.. :)
pi_116933529
Ik denk dat er meerdere tegenstrijdige dingen zijn die op verschillende niveaus dus vanuit verschillende perspectieven allemaal 'waar' zijn. Op een bepaald niveau, bij gebrek aan een beter woord, is er nooit een strijd. Ik denk dat dit een dieper niveau is dan de balans tussen goed/slecht, positief/negatief. We leven echter in een behoorlijk chaotische wereld waarin er wel veel strijd en onbalans is. Je zou simpelweg net als bijvoorbeeld een monnik hele dagen kunnen mediteren en daarmee boven die balans uitstijgen en je focussen op hetgeen dat jij denkt dat belangrijk is (voor velen is het enige antwoord onvoorwaardelijke liefde). Ik denk dat het per persoon verschild en dat het afhangt van hoe jij zelf in het leven staat. Ik leef van moment tot moment, waar het de ene keer als mijn taak aanvoelt om een onbalans op te heffen door (deels) een strijd aan te gaan. Andere keren is dat weer door mezelf te focussen op bijvoorbeeld onvoorwaardelijke liefde om daar problemen mee op te lossen, bijvoorbeeld als ik denk dat iets anders toch geen nut heeft.

Sommige mensen hebben teveel dingen die ze zelf niet kunnen verwerken en reageren dat af op de buitenwereld. Dat is voor mij een voorbeeld wanneer ik me wel op de strijd focus en probeer een andere wending te geven aan de ander zijn innerlijke energie om misschien een weg te kunnen openen waarin de ander weer vooruit kan. Aan de andere kant zou je weer kunnen zeggen dat alles altijd in balans is, dus dat een verspreiding van iets negatiefs net zo goed iets positief is. Daarbij denk ik dat het simpelweg belangrijk is hoe jij denkt je eigen invulling te kunnen geven.

Over de volgende stappen. Waarschijnlijk heb je dit proces wel eens gelezen: Ooit leefde er mensen met bijvoorbeeld alleen hun familie, zij waren samen één. Toen kwamen ze andere families tegen, die anders waren dat dat zij waren. Echter besloten ze bij elkaar te wonen en elkaar te helpen en samen waren zij één. Zo kan je van dorp, naar stad, provincie, land, continent, enzovoorts gaan. Het internet heeft ons alleen verbonden. Je kan je nu al beseffen dat we uiteindelijk één mensheid zijn. Alle verschillen als onzekerheid tussen rassen, kleur, geloof, whatever vallen dan allemaal weg. Oude generaties zijn bijvoorbeeld simpelweg niet gewend dat het land ineens gevuld is met donkere mensen. Veel jongere generaties zien dat verschil in mensen überhaupt niet. Ze zien dat de ene blank is en de ander zwart, maar so what?

Als je deze lijn volgt en alle huidige en toekomstige van levensbelangen onbalans op kan lossen, kom je uit op wat ook wel een Gouden tijdperk wordt genoemd. Vrij vervoer van alle informatie die we op deze wereld hebben, zeer waarschijnlijk resulterend in voor ons zeer vooruitstrevende technologie. Mogelijkheden tot het antwoord op al onze vragen, waaronder de vragen die nu voor veel strijd zorgen en nooit eerder beantwoorde levensvragen (zoals bijvoorbeeld CERN). Mijn vraag is, wat als we dit allemaal hebben bereikt. We hebben vrede, we hebben alle technologie die we maar kunnen wensen. Geen zorgen over overleven meer. Puur je eigen creatie in deze wereld. Maar wat is de volgende stap? En dan bedoel ik niet alleen zo zeer op een materialistische manier.
pi_117027997
Nou Dutch, vandaag of morgen horen we het van Goro, zie "Dealing with the future" @ STRUG :).
pi_117143868
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:31 schreef Trippii het volgende:
Ik begrijp je helemaal en ik denk er hetzelfde over en ben zelf tot gelijke conclusies gekomen. Het punt is dat ik dit deel al zo goed als gehad heb, ook al is het een doorgaand proces. Ik snap dat het collectief eenmaal niet zo snel gaat als dat je jezelf kan ontwikkelen, maar ik vraag me voor mij persoonlijk af wat de volgende stap hierna dan is. Ik ben juist wel geïnteresseerd in andere dimensionale niveaus en dergelijken. Tegelijkertijd voel ik me ook verbonden met het Aardse bewustzijn en ben ik zeer geïnteresseerd in alle veranderingen en gebeurtenissen die zich afspelen. Daarmee ben ik ook zeer geïnteresseerd in het collectief bewustzijn en ben ik met dit en soortgelijke zaken eigenlijk 24/7 bezig. Niet als een chaos, maar als het kijken naar een film. Ik ontvang, herken, zie en voel de energieën, bestudeer/bekijk ze en verwerk ze het als het nodig is.

Dus wat is de volgende stap na de evolutie naar het vernieuwde collectief bewustzijn. Sowieso kan je natuurlijk van een gouden tijdperk spreken, maar wat brengt het voor de rest? Wat is de volgende stap? Heb jij hier ideeën over?
De volgende stap? Ik denk dat we eerst orde op zaken moeten stellen.

quote:
updated September 18, awakening in optima forma

Dutch, on March 6, 2010:

quote:

Christ was a comet

http://synchromysticismforum.com/viewtopic.php?p=18508#p18508

( 'as above' .......... - 'so below'???? )
With this I meant that there's a difference between the historical Jesus and the Son of God we made him in the New Testament.

Jesus wasn't a comet, he was a man, a philosopher, humanist with an altruistic point of view and behavior. He understood how one should be like in order to support the spiritual development of himself and the contribution to the spiritual development of our collective consciousness as a whole.

As with everything, this finds expression 'as above, so below' in our reality, a comet expressing/representing the 'christ consciousness' above, giving expression 'below' by the human Jesus.
In this sense, Jesus wasn't unique, there are many people expressing the 'christ consciousness'.
We cannot achieve desired effects at will, as the manifestation of reality is the ultimate expression of our collective consciousness, at any time.
We can only try to lessen the impact of undesired future events by increasing our knowledge about the hidden underlying Design, in order to be able to co-create a much more subtle expression of the underlying theme that is about to be expressed in our reality.

We're all equally contributing to that concept, although it may have a huge impact if an individual adds real truth to the mix so to speak, like Jesus did.

But Jesus wasn’t THE son of GOD.
We are responsible for what happens here in our reality and we certainly are responsible of our contribution to the multi-dimensional evolution of consciousness.
There’s no God outside of us, as we are part of the expression of consciousness of All that is.
In our 3-D reality and beyond
Knowledge of the hidden intelligent correlations is the key to understanding a multi-dimensional concept of expression of consciousness.
There’s a reason why especially these ‘dark’ expressions bare the fingerprints of hidden underlying Design. It enables us to identify and understand our failures in our spiritual development.
We don’t need religion, nor do we have to expect science will give us our answers.
We just have to take responsibility for our own reality
We are creating it and we can change it.
With this said, I think we would be on the right path if we would live our lives in way that Jesus showed to us, or by many other enlightened peoples .
Take care,
Dutch[/quote]

http://www.google.nl/url?(...)kV8R8vElRwV_yalC9fHw

Pakistani minister personally offers reward for anti-Islam filmmaker's death

http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1

Sorry voor de taal, anders moet ik eerst weer vertalen en ik heb weining tijd.

Zolang wij hier in deze realiteit expressie vinden moeten we ons ook op deze realiteit focussen.
Als we dood gaan komen we vanzelf in een andere staat van dimensineel bewustzijn.
We zouden eens stil moeten staan in wat voor staat ons bewustzijn zich dan zal bevinden....
Iemand die dit goed begrijpt kan werkelijk geen essentiele fouten meer maken.....
Van belang is dus hoe we hier in het leven staan en wat ons motiveert in de keuzes die we maken en hoe we met de dingen in onze realiteit om gaan.

Het gaat niet alleen om wat we doen of juist nalaten....

Het gaat zelfs niet alleen om wat wij in onze veilige persoonlijke omgeving DENKEN.

Het gaat er uiteindelijk om wat we daarbij VOELEN.

In dat opzicht is iedereen imperfect, anders hadden we hier ook geen expressie gevonden..

Die stap in onze persoonlijke en collectieve spirituele ontwikkeling is hier en nu in deze realiteit te maken. Ons bestaan hier is slechts vergankelijk, maar we zijn hier, dus we zijn hier nog lang niet klaar
Albert Einstein
pi_117144321
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:24 schreef Trippii het volgende:
Nou Dutch, vandaag of morgen horen we het van Goro, zie "Dealing with the future" @ STRUG :).
Grappig dat hij het ook over de dood heeft, zoals ik hier op 11 september
Albert Einstein
pi_117145279
We zijn hier nog lang niet klaar.....

Ik bedoel, hoe zit het met onze eigen 'donkere' kant van ons bewustzijn? We kunnen nog zoveel 'goeds' doen, uiteindelijk dragen we mest ons hele hebben en houwen bij aan het collectieve bewustzijn.

Waarom is er zoveel ellende in onze realiteit en waar komt dat vandaan?

Het is de staat van ons collectieve en individuele bewustzijn dat onze realiteit maakt zoals wij het ervaren.

Hoe zit het met onze gevoelens?

Ervaar je nog de gevoelens van jaloezie, hebzucht, egoisme, agressie, woede, laat het je koud wat een ander overkomt. Vind je jezelf belangrijker dan een ander. Kan je iemand vergeven die jou 'kwaad' heeft gedaaan, niet alleen in woorden maar ook met gevoel. Is jouw mentaliteit 'service to self' of 'serviçe to others'?
Dan is er nog genoeg te doen
Kan je nog huilen om het leed van een ander? Kan je leren van het leed van een ander en dat ook 'invoelen'?
Als we al die donkere aspecten van ons eigen bewustzijn transformeren blijft er uiteindelijk onvoorwaardelijke liefde over.
Zover zijn wij niet. want we 'bestaan' hier in deze realiteit.

Er is slechts toekomst voor deze 'realiteit' als wij ons rigide begrip van deze realiteit kunnen doorbreken. Als we verantwoordelijkheid nemen voor onze eigen bijdrage aan het collectieve bewustzijn.
We moeten ons losmaken van rigide religieuze concepten en onze overtuigingen niet laten afhangen van wetenschappelijke bevestiging.
Onze eigen intuitie is een beter instrument om naar te luisteren en we moeten open staan voor synchroniteiten en proberen in te zien waar die voor staan: dat zijn indirecte 'intelligente' aanwijzingen van het bestaan van ons multi-dimensionele bewustzijn.

Tegelijkertijd moeten we ook beseffen dat ons collectieve bewustzijn hier Aarde gebonden is en dat we uitkijken met wat we creeren hier in onze realiteit.

Met het misbruik van nucleaire energie rommelen we ook in andere dimensionele bestaans niveaus.
Ons collectieve bewust zijn hier is Aards gebonden...

Dat zijn 2 duidelijke rode lijnen die het voortbestaan van onze 3D expressie hier in de weg kunnen staan.

Of we slagen er in ons te transformeren of het kan in een oogwenk hier voorbij zijn, dat is onze verantwoordelijkheid.
Albert Einstein
pi_117146311
Mooie posts Trippii en Dutch ^O^

Kan me in beide wel vinden en zie ook veel herkenningspunten!
pi_119340391
I wrote on December 30, 2010 on this forum, already emphasizing the timeframe of November 10, 2012 ( 'awakening in optima forma' )

quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:10 schreef Dutch. het volgende:
I thought I had nothing else to mention at this moment, but this morning I wanted to find out more about the perihelion of comet 2009 HC82. I found the date of the expected perihelion and I just put it on the timeline this morning in order to log the date. I had no additional info when I logged it on the timeline Q4, 2012

[..]

later this morning the significance already became clear:

Oh yes, synchronicity.......

After I posted the above today December 30, 2010, about the expected return at perihelion of comet 2009 HC82, I thought to give the 2 Pi points a closer look, based on the very same Pi based Design as unveiled here in the HDDesign material. I mean the 2 Pi points on the current orbit of 2009 HC82 that will reach a full orbit on November 10, 2012.

Orbit of 2009 HC82 is 3.39 * 365.25 = 1238,2 days

Pi points are ( as already determined ) at 556 days ( awakening starttirigger date ) and 681 days.

556 days prior to November 10, 2012 gives May 4, 2011 !!!!, a date already identified in my previous post here as very significant in relation to this very same comet 2009 HC82:
http://hddesign.forumup.n(...)forum=hddesign#12296

May 4, 2011, was already metioned on the timeline Q2 2011 as second Pi point Steins, directly connected to the identification of comet 2009 HC82 as part of the 'communication' and the discovery of the Pi based Design in the orbit of this comet in relation to the awakeningstimeframe.

Awakening in Optima Forma

So the orbit of 2009 HC82 is again confirming this very same Design, now when looked at it from the expected perihelion date!!!!!

The second Pi point is at 681 days prior to November 10, 2012:

December 30, 2010!!

That's today, the dicovery of this specific underlying Design!!!!

This is so profound.......

I recommend to follow the postings on the timelines regularly.
http://hddesign.forumup.nl/viewforum.php?f=1&mforum=hddesign
you can login with user 'reader' and password 'reader'' .
'Awakening in optima forma', around November 10, 2012

UPDATED ON NOVEMBER 18: IT STARTED HERE DURING THIS TIMEFRAME
November 9:
Two Iranian Revolutionary Guard fighter jets fire on an unmanned American General Atomics MQ-1 Predator drone in international airspace near Kuwait.
November 10:
Palestinian militants fire a barrage of rockets from Gaza into southern Israel, in a cross-border escalation following an earlier attack in which four Israeli soldiers are injured, two seriously, when an anti-tank missile fired from the Gaza Strip hits an Israeli army jeep patrolling some 200 meters inside the Israeli border with Gaza; Israel carries out counter-strikes
November 11:
The Israel Defense Forces has fired an anti-tank missile in the direction of a mortar position in Syria after a 120mm mortar shell exploded near an Israeli post in the Golan Heights. Although the missile was reportedly intended as a "warning shot" and directed to miss the mortar position on purpose, the IDF's response marks the first time since the 1973 Yom Kippur War that Israel has fired at Syrian territory.
Albert Einstein
pi_120283131
I cannot force you to do so, but you really should get involved with the issues at hand in the Q4 2012 timeline. You would do yourselves and mankind a favor
Albert Einstein
pi_120284700
Meer info?
pi_120305803
maandag ( 17 december ) zal er een twin impact zijn op de maan vand de Grail probes..

Deze twin impact op 17 december 2012 , Deep Impact op komeet tempel 1 op 4 juli 2005, Chandrayaan's impact op de maan op 14 november 2008, LCROSS/Centaurs impact op de maan op 9 oktober 2009 , Smart-1 's aanvang van de omloop rond de maan op 16 november 2004 en Smart-1 impact op de maan op 3 september 2006

Zijn ALLEMAAL intelligent verbonden op basis van het specifieke HDDesign Pi gebaseerde onderliggende Intelligente Design.

Onthuld door synchroniteit op synchroniteit, ONMISKENBAAR intelligent verbonden.

er zitten nog zoveel meer voorbeelden van dit specifieke Pi Design in het materiaal.....maar als dit niet overtuigend is....dan weet ik echt niet wat er nodig is om mensen de ogen te openen....
Albert Einstein
pi_120309091
Ik snap het wel, maar denk dat voor de meeste mensen de tekst alleen niet pakkend genoeg is om het grotere plaatje te kunnen zien. Stel je hebt een illustratie met uitleg over hoe de gebeurtenissen met elkaar in verband staan, dan denk ik dat mensen dit veel sneller op zullen pakken en wellicht het belang van dit onderzoek in gaan zien.
pi_120333420
Hoi Trippii,
Het probleem is echter dat het mij gewoon aan de tijd ontbreekt om alles gedocumenteerd uit te leggen. Wat er wel is, is het onbewerkte materiaal dat 'realtime' gelogd wordt als de synchroniteiten zich voordoen. Het is ook een stuk eigen verantwoordelijkheid voor iedereen.
Voor mij komt het ook uit de lucht vallen, als het tijdsframe opend rond een vooruitbepaalde datum, of zomaar, dan moet ik ook de synchroniteiten begrijpen en loggen. Dat gebeurd welliswaar heel snel en direct maar ik doe dat gewoon even tussendoor, ik heb verder een heel druk leven net als de meeste mensen.
Persoonlijk had ik van de week, toen deze intelligente verbanden ineens de kop op doken, iets van "iedereen die de moeite neemt om de postings te volgen en de implicaties begrijpt, zal van zijn of haar stoel vallen", maar dat is een persoonlijke keuze. Het kan niet, dus we willen het niet, het is er dus niet.
Maar het is er wel, onmiskenbaar, alleen willen de meeste mensen er niet aan. We kiezen er liever voor om het simpel te houden maar vergeet 1 ding niet: als het kennelijk mogelijk is in onze huidige tijd om bewust te worden van Intelligent onderliggend ontwerp in onze realiteit, dan is daar ook een reden voor en iedereen heeft een eigen verantwoordelijkheid wat hij of zij er mee doet.
Ik ben er van overtuigd dat deze kennis onze realiteit subtieler kan maken en de evolutie van ons multi-dimensioneel bewustzijn zal bevorderen. Maar dat gaat niet vanzelf of wordt ons ook niet zo maar aangedragen. Daar moeten we zelf wat mee doen, we zijn tenslotte niet voor niets geboren in deze realiteit.
Het feit dat juist in deze tijd zulke sterke intelligente verbanden opduiken die eigenlijk direct je ogen zouden moeten openen, geeft ook te denken. We leven wellicht in een tijd van transformatie en er zijn kansen voor degene die ze ziet liggen. ik ben geen doemdenker en nee, het einde van de Mayan Long count is niet het einde van de wereld, maar er zijn inderdaad wel veel zaken waar we onvermijdelijk mee te maken hebben en het is onze eigen verantwoordelijkheid hoe we daar mee om gaan.
Albert Einstein
pi_120340082
Ik heb even een toelichting geschreven, helaas in het Engels maar dan kan ik het ook gebruiken voor de rest vWhen NASA announced on December 13 that the Grail twin probes will crash on the moon on december 17, I instantly had to think about Deep Impact on comet tempel 1 on July 4, 2005, which is playing such a major role in this HDDesign 'research' as you all should know.

One of the most important discoveries in relation to this deep Impact on comet Tempel 1 (if not THE most important discovery, not solely for this HDDesign material but for everything else for that matter) , is the discovery of this specific Pi-based Design, which is unique for HDDesign and has already unveiled many hidden underlying intelligent correlations in our reality.

So when I heard about this upcomming impact on the moon i was at work, thought about Deep Impact on comet Tempel 1 and remembered that I've already discovered intelligent correlations based on this specific Pi-based Design in relation to earlier moon impacts.

I instantly decided to check, googled and found India's Chandryaan's impact on the moon and did a quick calculation on the timeframes between the upcomming impacts on December 17, 2012, Chandryaan's impact on November 14, 2008 and Deep Impact on comet tempel 1 on july 4, 2005.

The ratio between these two timeframes gave the instant confirmation to me: I noticed that Chandryaan's impact happened exactly at Pi-point!!!!!

At that moment I knew that I was hitting on something essential, but because I wasat work I had to wait until I had time to dig into it.

When I had time I decided to give the LCROSS/Centaur impact on October 9, 2009 a closer look. When I do this HDDesign 'research' , which is basically an intuitive exercise in the first place, I just follow my intuition and if you have been following this material you will understand that it's logical and in line of thought to expect this specific Pi-based Design expressed with these 2 impacts of Chandyaan and centaur aswell.

I thought to consider them to be the 2 Pi- points on a timeframe/line based on this very same HDDesign Pi-based Design.

If the Chandrayaan and Centaur impacts happened on the both Pi points of a timeline, than that timeline would start on November 16, 2004....

It itself this is already a confirmation by Design, as it is confirmimg our perception of time: Earth at same orbital position ( november 15 +/- 1day)!!!
But look what has happened at the start of this timeline with these 2 lunar impacts at the both Pi-points:

On November 16, 2004, the ESA probe Smart 1 passed from Earth orbit into the orbit of the Moon.

Smart 1...which was also deliberately crashed into the Moon's surface!!! ( on september 3, 2006 )

This should really make you think and to think.........it's so obvious intelligent....

I can imagine that you aren't convinced yet, but would you be convinced if this very same underlying Design will give the confirmation with Smart 1's impact on the Moon?

Well, it does..

Smart 1 crashed on the moon EXACTLY at Pi-point between the start ot the timeframe at hand November 16, 2004, when Smart 1 entered lunar orbit, and Chandryaan's impact on the Moon!!!

All these events in space are intelligently connected with the very same HDDesign Pi-based Design........as numerous other correlations which are logged in the HDDesign material.

What does this all mean?

It means that we are living in the times that the human mind can start to understand that we are experiencing our lives in a reality that is part of a multi-dimensional expression of consciousness......and the fact that we can understand that, we have to consider what it means to us and what we will do with it. We have to become aware of our own 'contribution' to multi-dimensional expression of consciousness and there's no scientist or church who will take over your own responsibility in relation to the evolution of consciousness. We are experiencing it here in our limited perception and we are the only ones who are ultimately responsible for what happens here...

So..

This is what we are apparently....the situation in Syria....Sandy hook...and all these dark expressions that we are able to create in our reality.......

We have nothing to do in space if we can't take care of our own and our home planet...

We're so selfdestructive....

We are probably able to distroy everything we create, but consciousness itself will always exist.....

I think everybody should him or hereself ask the question in what kind of circumstances he want to find himself awake when his expression here is over......If we all know our own answer, we would already live in a better world
an de wereld :-)
Albert Einstein
pi_120556411
This is written on the eve of the end of the Mayan Long Count calendar.

This is written with a purpose.

One month ago I wrote about the biggest breakthrough in the HDDesign 'research': the discovery of a specific Pi based Design in our perception of time, first unveiled and identified with the Deep Impact/Epoxi - Earth - Moon transit on May 29, 2008. As the HDDesign 'research' has shown, this specific Pi based Design ( HDDesign only ) is playing a major role in the inter-dimensional 'communication' that is taking place.

I was expecting some kind of ‘confirmation’ of this specific Pi based Design for around December 10, 2012 and it appeared that I expected some kind of a confirmation for the Golden Mean Phi based Design for this very same timeframe as well ( expectation already pre-determined back in May 2010).

The confirmation is by Design!

Deep Impact on comet Temple 1 and the Tunguska Event have a Phi-point in between marked by the detonation of the nuclear bombs at Hiroshima and Nagasaki, giving a clear warning not to mess with nuclear power. A few days ago we have seen this specific Pi based Design confirmed with the Lunar Impacts in relation to Deep Impact as well.

As above – so below, when we crashed our grail’s into a lunar mountain called Sandy, named after the first woman in space, we killed our own innocent children here below at Sandy Hook.

“Stay out of space and don’t mess with nuclear power”, these are the red lines in relation to the destiny of mankind. The end of the Mayan Long Count isn’t the end of the world, but with Mars at the same orbital position during 9/11 and Venus as during the Sumatra quake exactly a timeframe between the Venus Transits apart, we are remembered about the great terror and great floods that awaits us if we don’t take our responsibilities in relation to the inter-dimensional evolution of consciousness. We even have a real Transit of Venus, as seen from Saturn or Cassini. The end of the Mayan Long Count is a time marker. With time as the inter-dimensional medium which unveils the hidden underlying Intelligent correlations, it will be the end of the Mayan Long count at specific Pi and Phi-points that will leads us the way in the future.

Much if not all will depend how we will deal with these pre-determined underlying themes. Will we succeed in our evolution of consciousness or will we be self-destructive?

Our dark-side expressions bare the fingerprints of this hidden underlying Design so we have it in our own hands. We need to change and we have to take care of mankind and our home planet Earth.

I recommend to read through the thread of the timeline Q4 2012.

http://hddesign.forumup.nl/viewtopic.php?t=569&mforum=hddesign

You can login with user 'reader' password 'reader'
Albert Einstein
pi_123412354
Resume.

Fact is that I've predetermined the timeframe February 12 -14 ( +/- 1 day as always ) already on December 27 last year, I've logged in on the timeline with:

quote:
New date added: Hyper Dimensional Cube at macrolevel orientation around February 14, 2013.

preceded with a Venus transit timeframe ( timeframe between the 2 Venus Transits ) around February 12, 2013: 13 Venus Years in Earth days since the assassination of Rafik Hariri, Earth and Venus at same orbital positions again.
Near-Earth Asteroid 2012 DA14 to Miss Earth on February 15, 2013
http://neo.jpl.nasa.gov/news/news174.html
I have updated this timeframe on February 1, 2013:

quote:
Deep Impact on comet Tempel 1 on July 4, 2005.......Deep Impact/Epoxi spacecraft - Earth - Moon Transit on May 29, 2008.......Venus Transit timeframe......the revelation of HDdesign Pi based Design.....The Golden Mean.....The assassination of Rafik Hariri as initial trigger.....

Updated February 12, 2013:

As already said: Venus Transit timeframe since Hariri, the fullfilment of the pentagram.

HDDesign elements are coming together.....

Deep Impact on comet Tempel1-------Golden Mean Phi point at Epoxi-Earth-Moon Transit ------February 12, 2013.
Note that is was spacecraft Deep Impact ( Epoxi) that first unveiled the HDdessign Pi-based Design with the Deep Impact ( Epoxi ) - Earth - Moon Transit on May 29, 2008.
This specific Pi based Design is unique for this HDDesign material ( and as a matter of fact for HDDesign only ) and has unveiled numerous intelligent correlations ever since it's discovery ( these are all logged in the HDDesign material).
May I also remind you of the fact that I stated years ago that Deep Impact on comet Tempel 1 on july 4, 2005 is Golden Mean connected with the Tunguska Event of June 30, 1908, with Hirhoshima-Nagasaki at Phi-point.

Deep Impact and the nuclear theme.

So I expected a Deep Impact echo for the timeframe February 12 - 15 that wouldn't only confirm the underlying theme, but that would also confirm the Golden Mean and, even more important, this specific Pi-based Design......

and what a confirmation it was......

Korea's third nuclear test and a major meteorite impact in Russia ( talk about Tunguska....)

This all has happened on a Venus Transit timeframe since the assassination of Rafik Hariri, the initial trigger to ouster the Assad clan in Syria, probably causing an evolving Syria-first war scenario, followed by an US-Korean and/or US(Taiwan)- China conflict. I have said this consistently during the last decade and it still stands, it's even getting momentum in a way we wouldn't like to see materialized.

This HDDesign 'research' is not meant to predict the future, it's the message that spinns off from it. Consistently....
Unfortunately it seems to be a bridge too far for most, let's hope it still gets enough attention in order to get part of our ( collective) consciousness.

That's the only way for us to deal with these underlying themes in a subtle manner
Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')