1 |
quote:Nee, heb ik niet vergeten.Op woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je hebt het eerste plaatje niet afgesloten:
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Q. het volgende:
Was deze al langsgekomen?
http://www.onemorething.nl/2010/10/heeft-jouw-opa-al-een-ipad/
-edit-
Maakt ie er nu wel een link van?
quote:Het zijn de haakjes [ ] in de [How To] die de link verneuken.Op woensdag 27 oktober 2010 14:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet vergeten.
Het forum verkloot de link gewoon. Bug denk ik.
quote:Waarschijnlijk komt dat door de youtube url in de OP. Daar zijn nu nieuwe tags voor. In het verleden zijn er wel vaker problemen geweest met combineren van tags voor youtube.url's.Op woensdag 27 oktober 2010 14:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het zijn de haakjes [ ] in de [How To] die de link verneuken.
quote:Nope, de [/img] en [url=xxxx] doen het. Er moet nu per se een enter tussen..Op woensdag 27 oktober 2010 14:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het zijn de haakjes [ ] in de [How To] die de link verneuken.
quote:Ja, dit kan ook wel ja. Maar dan alsnog vind ik het vreemd.Op woensdag 27 oktober 2010 14:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dat door de youtube url in de OP. Daar zijn nu nieuwe tags voor. In het verleden zijn er wel vaker problemen geweest met combineren van tags voor youtube.url's.
quote:Vergeet de backup van je iPhoto-libarary niet.Op woensdag 27 oktober 2010 16:42 schreef dronkeykong het volgende:
Net iLife 11 ontvangen, even installeren
quote:Als je zoon al op het hbo zit heb je een bewijs van inschrijving. dat was voor mij genoeg om mijn macbookpro te kopen met korting.Op woensdag 27 oktober 2010 16:19 schreef Eef999 het volgende:
In augustus een iMac 27" i5 gekocht en nog steeds elke dag blij met de "grote overstap".
Nu een iPad besteld en voor mijn zoon een Macbook Pro voor school.
Hoop alleen dat het lukt met die edu-korting, mijn zoon volgt een HBO-opleiding, maar is pas over een maand 18. Hoe werkt die controle?? Is een studentennummer voldoende?? Of wordt het streng gecontroleerd?
quote:Daar staat wel de geboortedatum op....Op woensdag 27 oktober 2010 17:00 schreef dennisreijbroek het volgende:
[..]
Als je zoon al op het hbo zit heb je een bewijs van inschrijving. dat was voor mij genoeg om mijn macbookpro te kopen met korting.
quote:Je zou de foto's kunnen verplaatsen naar een algemene gebeurtenis.Op woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Vraagje over iPhoto.
Alle foto's staan in Gebeurtenissen.
Maar soms worden er maar 3 fotos gemaakt die geen gebeurtenis waard zijn.
Is het verplicht om fotos in een gebeurtenis te plaatsen? het is heel erg rommelig nu.
Ik probeerde net om een 'gebeurtenis' te verwijderen maar daarbij werd ook het aantal foto's minder (zoals verwacht).
quote:Ja het is verplicht. Ik heb zelf maar een gebeurtenis "overig" gemaakt.Op woensdag 27 oktober 2010 17:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Vraagje over iPhoto.
Alle foto's staan in Gebeurtenissen.
Maar soms worden er maar 3 fotos gemaakt die geen gebeurtenis waard zijn.
Is het verplicht om fotos in een gebeurtenis te plaatsen? het is heel erg rommelig nu.
Ik probeerde net om een 'gebeurtenis' te verwijderen maar daarbij werd ook het aantal foto's minder (zoals verwacht).
quote:Uh...Te laat gelezen en niet gedaanOp woensdag 27 oktober 2010 16:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vergeet de backup van je iPhoto-libarary niet.
quote:Dat slaat toch nergens opOp woensdag 27 oktober 2010 17:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja het is verplicht. Ik heb zelf maar een gebeurtenis "overig" gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |