quote:Ik wou het ook even testen
quote:Pcies...ik hoor het wel als ze er iets over wilt zeggenOp woensdag 27 oktober 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld!
Nee, ik vind dat persoonlijk nooit zo done, maar dat kan zomaar aan mijn bescheidenheid liggen.
quote:Die vind ik inderdaad ook erg goed, qua toevoeging.
quote:Opnummeren blijkt lastig te zijn voor ze
quote:En dat miste ik er ook direct weer in.Op woensdag 27 oktober 2010 14:09 schreef HiDiHo het volgende:
Opnummeren blijkt lastig te zijn voor ze
quote:De OP van de vorige staat er standaard in.Op woensdag 27 oktober 2010 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Staat er nou serieus standaard "Goffer, had ik de laatste" in de OP als je dat nieuwe deel knopje gebruikt!?
quote:Moet kunnen hoor...indien nummer aanwezig, opnummerenOp woensdag 27 oktober 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat miste ik er ook direct weer in.
quote:GodzijdankOp woensdag 27 oktober 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
De OP van de vorige staat er standaard in.
quote:Ja deze!
quote:dat had ik ook niet meteen door, ik dacht ook, nah die text bevalt me niet zo, maar je krijgt ook automatisch de TT van de vorige, dus wat dat betreft wel consequent
quote:Ik weet dat het moeilijk wennen is voor je, maar gebruikelijk maakt de poster van de lapo het nieuwe topic. Hoewel het er een beetje aan ligt wie dat is en welke mod er online is, hier.Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef Toverheks het volgende:
zit ik hier goed, welk topic wordt het
quote:Voorzitter! Het is mij onbekend waar geachte opponent op doelt! Zou de opponent dit kenbaar wil maken?Op woensdag 27 oktober 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk wennen is voor je, maar gebruikelijk maakt de poster van de lapo het nieuwe topic. Hoewel het er een beetje aan ligt wie dat is en welke mod er online is, hier.
quote:Hallo, lief Haags Hopje van me! Zal ik je even een lekkere kruskroel komen geven? Zo virtueel?Op woensdag 27 oktober 2010 14:15 schreef Gert het volgende:
Nu al een nieuw topic? Wat is het hier druk!
Zeker vrede in de tent want daar houden wij allemaal zo van. En van elkaar
quote:neeeheeeeeee Ian, want ik heb gisteren de eerste topic geopend in de nieuwe lay out en het ging gelijk goed, met nieuwe titel enzo, dus ik ga vooruit, maar las ook TT van noek. dus daarom mijn vraag of ik hier goed zatOp woensdag 27 oktober 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk wennen is voor je, maar gebruikelijk maakt de poster van de lapo het nieuwe topic. Hoewel het er een beetje aan ligt wie dat is en welke mod er online is, hier.
quote:O wacht, ik had 'm in m'n hand. Daar zoek je natuurlijk niet als je iets kwijt bent.Op woensdag 27 oktober 2010 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan m'n aansteker niet vinden
quote:Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.Op woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeheeeeeee Ian, want ik heb gisteren de eerste topic geopend in de nieuwe lay out en het ging gelijk goed, met nieuwe titel enzo, dus ik ga vooruit, maar las ook TT van noek. dus daarom mijn vraag of ik hier goed zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |