quote:Ik wou het ook even testen
quote:Pcies...ik hoor het wel als ze er iets over wilt zeggenOp woensdag 27 oktober 2010 14:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld!
Nee, ik vind dat persoonlijk nooit zo done, maar dat kan zomaar aan mijn bescheidenheid liggen.
quote:Die vind ik inderdaad ook erg goed, qua toevoeging.
quote:Opnummeren blijkt lastig te zijn voor ze
quote:En dat miste ik er ook direct weer in.Op woensdag 27 oktober 2010 14:09 schreef HiDiHo het volgende:
Opnummeren blijkt lastig te zijn voor ze
quote:De OP van de vorige staat er standaard in.Op woensdag 27 oktober 2010 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Staat er nou serieus standaard "Goffer, had ik de laatste" in de OP als je dat nieuwe deel knopje gebruikt!?
quote:Moet kunnen hoor...indien nummer aanwezig, opnummerenOp woensdag 27 oktober 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat miste ik er ook direct weer in.
quote:GodzijdankOp woensdag 27 oktober 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
De OP van de vorige staat er standaard in.
quote:Ja deze!
quote:dat had ik ook niet meteen door, ik dacht ook, nah die text bevalt me niet zo, maar je krijgt ook automatisch de TT van de vorige, dus wat dat betreft wel consequent
quote:Ik weet dat het moeilijk wennen is voor je, maar gebruikelijk maakt de poster van de lapo het nieuwe topic. Hoewel het er een beetje aan ligt wie dat is en welke mod er online is, hier.Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef Toverheks het volgende:
zit ik hier goed, welk topic wordt het
quote:Voorzitter! Het is mij onbekend waar geachte opponent op doelt! Zou de opponent dit kenbaar wil maken?Op woensdag 27 oktober 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk wennen is voor je, maar gebruikelijk maakt de poster van de lapo het nieuwe topic. Hoewel het er een beetje aan ligt wie dat is en welke mod er online is, hier.
quote:Hallo, lief Haags Hopje van me! Zal ik je even een lekkere kruskroel komen geven? Zo virtueel?Op woensdag 27 oktober 2010 14:15 schreef Gert het volgende:
Nu al een nieuw topic? Wat is het hier druk!
Zeker vrede in de tent want daar houden wij allemaal zo van. En van elkaar
quote:neeeheeeeeee Ian, want ik heb gisteren de eerste topic geopend in de nieuwe lay out en het ging gelijk goed, met nieuwe titel enzo, dus ik ga vooruit, maar las ook TT van noek. dus daarom mijn vraag of ik hier goed zatOp woensdag 27 oktober 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk wennen is voor je, maar gebruikelijk maakt de poster van de lapo het nieuwe topic. Hoewel het er een beetje aan ligt wie dat is en welke mod er online is, hier.
quote:O wacht, ik had 'm in m'n hand. Daar zoek je natuurlijk niet als je iets kwijt bent.Op woensdag 27 oktober 2010 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan m'n aansteker niet vinden
quote:Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.Op woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeheeeeeee Ian, want ik heb gisteren de eerste topic geopend in de nieuwe lay out en het ging gelijk goed, met nieuwe titel enzo, dus ik ga vooruit, maar las ook TT van noek. dus daarom mijn vraag of ik hier goed zat
quote:la maarOp woensdag 27 oktober 2010 14:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
quote:Geeft niks, ik heb brede schouders en een klein hoofd.Op woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef Toverheks het volgende:
o nee gaf ik noek de schuld het was HiDi
quote:Ooo wat gezellig en knus!!! Wacht, dan zet ik even een sfeerverhogend dvdt'je van Raymond van Barneveld op.Op woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hallo, lief Haags Hopje van me! Zal ik je even een lekkere kruskroel komen geven? Zo virtueel?
Maak jij het haardvuur aan, dan zet ik James Last op klompen op. Warme chocolademelk erbij? Met slagroom? En een scheutje rum? Doe eens gek, lief!
quote:gelukkigOp woensdag 27 oktober 2010 14:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb brede schouders en een klein hoofd.
quote:Kom maar op met die keu en ballen ... Oh nee ... dat is een andere tak van sport.Op woensdag 27 oktober 2010 14:22 schreef Gert het volgende:
Ooo wat gezellig en knus!!! Wacht, dan zet ik even een sfeerverhogend dvdt'je van Raymond van Barneveld op.
quote:De Kardinaal volgens mij.Op woensdag 27 oktober 2010 14:25 schreef remlof het volgende:
Ow ja, effe roken
Wie heeft er een vuurtje?
quote:He verdorie, ik had m'n aansteker net nog.Op woensdag 27 oktober 2010 14:25 schreef remlof het volgende:
Ow ja, effe roken
quote:Mijn TV is kapot, bij mij heeft nu iedereen een coneheadOp woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef Toverheks het volgende:
die man die zit achter pechtold hahahaa wat een hoofd en geeft geen krimp.
quote:http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/ hoef je niks te missenOp woensdag 27 oktober 2010 14:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn TV is kapot, bij mij heeft nu iedereen een conehead
quote:Ja kan ook...ik kijk nu naar een oude 'kleine' TV, ik heb nog een betere TV staan. Tijd om die erbij te pakken, deze is aan zijn einde iigOp woensdag 27 oktober 2010 14:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/ hoef je niks te missen
quote:Ik ookOp woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef Marrije het volgende:
Ik zat voor de gein ff naar die top 500 te kijken, daar sta ik gewoon in
quote:Of met mijOp woensdag 27 oktober 2010 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ookkun je nagaan hoe goed het met fok! gaat
quote:waar staat datOp woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef Marrije het volgende:
quote:Bovenin, naast reset
quote:Ah ga je weer een bruine trui breien?Op woensdag 27 oktober 2010 14:25 schreef remlof het volgende:
Ow ja, effe roken
quote:nee had het inmiddels gevonden, maar klopt niet ik ouwehoer hele dag en avond hier elke dag.Op woensdag 27 oktober 2010 15:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bovenin, naast reset
Jij staat er niet in.
quote:Hoe kom je er nu bij om een topic uit 2009 te zoeken? Ik sta trouwens op plaats 72. Cc op plaats 33. Pfew.Op woensdag 27 oktober 2010 15:23 schreef Marrije het volgende:
quote:http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsOp woensdag 27 oktober 2010 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kom je er nu bij om een topic uit 2009 te zoeken? Ik sta trouwens op plaats 72. Cc op plaats 33. Pfew.
Of is er een nieuwe top 500?
quote:Dank je Pietje. Dat is dus dezelfde die ik heb. Uit 2009 dus.Op woensdag 27 oktober 2010 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
quote:nananananaanaaaaaa jij hoort erbij, ik niet hahaha
quote:Maar je hebt wel admiraal_anaal verslagen. Dat is ook wat waard.
quote:Ik vind het schrikbarend laag. 338 is gewoon stom. Ik had mezelf echt veel hoger ingeschat.Op woensdag 27 oktober 2010 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nananananaanaaaaaa jij hoort erbij, ik niet hahaha
quote:En Gert?Op woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar je hebt wel admiraal_anaal verslagen. Dat is ook wat waard.
quote:nee helaas pindakaas, 338 is best een mooie scoreOp woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het schrikbarend laag. 338 is gewoon stom. Ik had mezelf echt veel hoger ingeschat.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik sta op 153. Dat is bijna gelijk aan m'n IQ.
quote:Gewoon hoger dan mijn IQ. En leeftijd.Op woensdag 27 oktober 2010 15:44 schreef beequeen het volgende:
Cc op plaats 33. Pfew.
Of is er een nieuwe top 500?
quote:Wat een baas, hè!Op woensdag 27 oktober 2010 16:12 schreef Noek het volgende:
HP komt ook met een dinges. En nu komt er geloof ik geen iPad meer.
quote:Die had je nou zó mogen hebben. En ik hobbel hier al rond sinds eind vorig milennium, dus het is nóg heel laag eigenlijk.
quote:Jij post dan ook niet al jaren op Fok...zij welOp woensdag 27 oktober 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik sta er helemaal niet in, zal het dan betekenen dat ik helemaal geen IQ heb.
quote:En Microsoft heeft Office voor de Mac uitgebrachtOp woensdag 27 oktober 2010 16:12 schreef Noek het volgende:
HP komt ook met een dinges. En nu komt er geloof ik geen iPad meer.
quote:Die had ik willen verzinnen!
quote:Kijk eens allemaal onder jullie stoel
quote:How very Oprah of you!Op woensdag 27 oktober 2010 16:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijk eens allemaal onder jullie stoel
quote:De duurste wel, die anderen hebben alleen WiFi, geen 3GP/UMTSOp woensdag 27 oktober 2010 16:17 schreef Noek het volgende:
[..]
How very Oprah of you!
Maar een iPad is toch wel functioneel. Wel toch?
quote:Moah, je kunt er geen vliegen mee doodslaan en hij brandt veel minder goed dan een krant.Op woensdag 27 oktober 2010 16:17 schreef Noek het volgende:
quote:Ik vind van wel. Uiteraard.Op woensdag 27 oktober 2010 16:17 schreef Noek het volgende:
quote:ohh het gaat over de jaren, ja dan haal ik iedereen over 5 jaar wel inOp woensdag 27 oktober 2010 16:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij post dan ook niet al jaren op Fok...zij wel
quote:Heb jij het duurste model met GSM/UMTS?Op woensdag 27 oktober 2010 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Uiteraard.
Kan erop surfen, tijdschriften en boeken lezen, social mediaën, televisie, films en foto's kijken, werken, spelletjes spelen ... Ik gebruik hem enorm veel, in verschillende rollen.
quote:Ja, daar zie ik vooral the fun van in en dat is voor mij voldoende.Op woensdag 27 oktober 2010 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Uiteraard.
Kan erop surfen, tijdschriften en boeken lezen, social mediaën, televisie, films en foto's kijken, werken, spelletjes spelen ... Ik gebruik hem enorm veel, in verschillende rollen.
quote:Ik denk dat een toetsenbord lekkerder typtOp woensdag 27 oktober 2010 16:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik vooral the fun van in en dat is voor mij voldoende.Qua tekstverwerking heb je er niet veel aan hè?
quote:Ik heb de 64G met wifi. En ik heb 3G vooralsnog niet gemist. Gebruik m ook vooral rundzumhauzen.Op woensdag 27 oktober 2010 16:27 schreef HiDiHo het volgende:
Heb jij het duurste model met GSM/UMTS?
quote:Niet dat het nu wél functioneel is.Op woensdag 27 oktober 2010 16:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En Microsoft heeft Office voor de Mac uitgebracht
quote:Echt grote artikelen moet je er niet op willen schrijven. Maar kleine stukjes gaat prima en de makkelijke omschakeling tussen twee talen is ook prettig. Het toetsenbord is even wennen, maar werkt daarna lekker.Op woensdag 27 oktober 2010 16:28 schreef Noek het volgende:
Ja, daar zie ik vooral the fun van in en dat is voor mij voldoende.Qua tekstverwerking heb je er niet veel aan hè?
quote:Naja, voordeel is dat je overal op internet kunt waar geen WiFi isOp woensdag 27 oktober 2010 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de 64G met wifi. En ik heb 3G vooralsnog niet gemist. Gebruik m ook vooral rundzumhauzen.
Ga zo bij een vriend eten die wel de 3G versie heeft, zal hem eens vragen wat nu de specifieke voordelen zijn
quote:Zit er wel bluetooth op? Dan kun je een muis/tb daarmee gebruikenOp woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef remlof het volgende:
Als ze nu 1 USB poort in die iPad hadden gebouwd had je er nog een toetsenbord en een muis aan kunnen hangen, gemiste kans.
quote:http://store.apple.com/nl/product/IPAD_KBDOCK?mco=MTc3NzU1NzkOp woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef remlof het volgende:
Als ze nu 1 USB poort in die iPad hadden gebouwd had je er nog een toetsenbord en een muis aan kunnen hangen, gemiste kans.
quote:iFap lijkt me dan weer niets, maar een macbook lijkt mij wel fijn. Maar ja eerst even proberen en dan zien of het bevalt eerder. Zo bekend ben ik niet met dat OS van Appel!Op woensdag 27 oktober 2010 16:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit er wel bluetooth op? Dan kun je een muis/tb daarmee gebruiken
quote:En dan had je een notebook ...Op woensdag 27 oktober 2010 16:35 schreef remlof het volgende:
quote:
quote:Netbook dan eerder!
quote:Tja...ze zullen eens iets maken dat WEL compatible is met PC'sOp woensdag 27 oktober 2010 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl/product/IPAD_KBDOCK?mco=MTc3NzU1Nzk
quote:Dat is dan wel weer handig
quote:Netbook!Op woensdag 27 oktober 2010 16:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Netbook dan eerder!
Maar ik zie de meerwaarde van een iPad niet echt. Doe mij maar een laptop of niets. Ik hoef niet altijd op internet te kunnen. Toen ik dat op mijn telefoon had kreeg ik naderhand wel de schijt van een email in je inbox om drie uur 's nachts en dergelijke troep!
quote:KanOp woensdag 27 oktober 2010 16:46 schreef remlof het volgende:
Ow wacht, misschien kan je er een BT toetsenbord aan hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |