quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, volgens mij kan m'n USB stick geen NTFS aanIs exFAT ook goed?
quote:Unfortunately, it's not possible. Your gonna have to reformat it to work. Unless you can get a VM that will support USB devices. The only O/S's that work with exFAT is XP 32-bit [via MS Hotfix] and Vista SP1. As well as Windows CE 6.0
quote:Verdammt. Naja, het formatteren naar exFAT werkte toch al niet
quote:Joah, daar kom ik wel uitOp woensdag 27 oktober 2010 13:53 schreef Hyman het volgende:
Gewoon ergens een cross kabeltje lenen ofzo, en dan 2 statische ip nummers invullen.
Maar dan vraag ik me af of je daar nog een speciaal protocol voor moet hebben
quote:Same! Gewoon wat van die roze pilletjes naar binnen hakken!Op woensdag 27 oktober 2010 14:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ging vannacht pas om half 3 slapen en nu heb ik KOPPIJN niet te filmen.
quote:netalsof we dat willen filmenOp woensdag 27 oktober 2010 14:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ging vannacht pas om half 3 slapen en nu heb ik KOPPIJN niet te filmen.
quote:
quote:Ja maar dan val ik in slaap.Op woensdag 27 oktober 2010 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same! Gewoon wat van die roze pilletjes naar binnen hakken!
quote:Goedzo
quote:Oja, goeie.Op woensdag 27 oktober 2010 14:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar dan val ik in slaap.
quote:het ging nog redelijk voor iemand die niet geleeerd heef
quote:Bijna gehaald is nog steeds niet gehaaldOp woensdag 27 oktober 2010 14:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
het ging nog redelijk voor iemand die niet geleeerd heef
quote:ja maar nou weet ik wel dat als ik het leer, de volgende keer het wel haalOp woensdag 27 oktober 2010 14:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bijna gehaald is nog steeds niet gehaald
quote:Met die virus in je services?Op woensdag 27 oktober 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heimpie je hebt mijn vraag nog niet beantwoord.
quote:waar zie je dat staan dan?Op woensdag 27 oktober 2010 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja
EN WAAROM DOET MIJN APOSTROF HET NIET NORMAAL
quote:china heOp woensdag 27 oktober 2010 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik wil mijn DX pakketje toch wel een keertje eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |