quote:Zie je wel, vliezen gebroken!
quote:Geopereerd, had last van hartritmestoornissen.Op woensdag 27 oktober 2010 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zie je wel, vliezen gebroken!
Maar what's wrong?
quote:OeioeiOp woensdag 27 oktober 2010 13:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Geopereerd, had last van hartritmestoornissen.
quote:Jawohl! ein bisschenOp woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Bravebart het volgende:
Heimpie! Heb jij ervaring met NTFS onder Linux/Mac?
quote:Ja, werkt dat gewoon? Alleen lezen dan toch?Op woensdag 27 oktober 2010 13:44 schreef Hyman het volgende:
onder linux dan, mac moet volgens mij gewoon erin te mounten zijn.
quote:Hmm, mac weet ik zo 123 niet, volgens mij kon ik een externe schijf wel gewoon lezen en schrijven. moet je gewoon eens proberenOp woensdag 27 oktober 2010 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, werkt dat gewoon? Alleen lezen dan toch?
quote:Ok, ff proberenOp woensdag 27 oktober 2010 13:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hmm, mac weet ik zo 123 niet, volgens mij kon ik een externe schijf wel gewoon lezen en schrijven. moet je gewoon eens proberen. Bij linux kon het wel gewoon
quote:Ja, maar ik wil een 6.6 GB bestand overzettenOp woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef Hyman het volgende:
kan je je harddisk niet omzetten naar FAT32? dat kan volgens mij zonder formatteren, dat lezen ze beide wel
quote:ExactOp woensdag 27 oktober 2010 13:48 schreef Hyman het volgende:
Alleen gaat dat niet wanneer je files hebt die groter dan 4gb zijn
quote:hmm.Op woensdag 27 oktober 2010 13:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil een 6.6 GB bestand overzetten
quote:Oh, volgens mij kan m'n USB stick geen NTFS aanOp woensdag 27 oktober 2010 13:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
hmm.
En anders gewoon even een cross kabeltje maken ofzo, en dan even pc to pc.
quote:Mja, en ik wil van Mac naar PCOp woensdag 27 oktober 2010 13:49 schreef Hyman het volgende:
maar ntfs lezen doet ie iig wel, alleen er naartoe schijven is een probleem. dus als je het naar een mac moet zetten moet het wel kunnen andersom dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |