quote:wat is dit danOp woensdag 27 oktober 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekkerder dan jou kan niet [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
quote:walgelijke misbruikerOp woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef Otis2.0 het volgende:
"Pff het is zo koud he als ik tot 9 uur moet werken en dan naar huis moet fietsen [ afbeelding ]. Ooh wil je me wel een keertje met de auto ophalen [ afbeelding ] ?! Wat lief! Maar als ik dan niet meer door de kou hoef te fietsen moet ik ook wel iets voor jou doen he [ afbeelding ] !!
[ afbeelding ]
quote:Dan pas ik goed bij jou, want ik dacht hetzelfde over jou.Op woensdag 27 oktober 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekkerder dan jou kan niet [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
quote:Ik maak geen grapjeOp woensdag 27 oktober 2010 14:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan pas ik goed bij jou, want ik dacht hetzelfde over jou. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:kk ziekOp woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haar vriendje heeft nou eenmaal geen rijbewijs :S wat moet ze dan doen?!
quote:jou bellen?Op woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:hahaha mensen kennen de status. ze van school ophalen geeft ook veel statusOp woensdag 27 oktober 2010 14:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:HahahaOp woensdag 27 oktober 2010 14:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hahaha mensen kennen de status. ze van school ophalen geeft ook veel status![]()
![]()
quote:De vraag is wat er dadelijk door haar heen gaat.Op woensdag 27 oktober 2010 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Skylark, wat gaat er door je heen deze afbeelding ziet?
quote:Correctie: kkziekOp woensdag 27 oktober 2010 14:32 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zijn ziek. Ik ben in shock.
Even Bumpy Ride luisteren om mijn gedachten aan deze walgelijkheden te blokken.
quote:Intense gelukzaligheid dat het is gelukt haar aan m'n bro Mike te schenken.Op woensdag 27 oktober 2010 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:AUDRINA WATOp woensdag 27 oktober 2010 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:hoe oud is zij¿Op woensdag 27 oktober 2010 14:34 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, het is mij trouwens gelukt om m'n bazin te koppelen aan m'n beste vriend!
quote:Het ligt niet aan jou.Op woensdag 27 oktober 2010 14:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het scrolllen met je middle mouse knopje ingedrukt kanker skeer?
quote:Bij mij gaat dat prima.Op woensdag 27 oktober 2010 14:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ligt het aan mij of gaat het scrolllen met je middle mouse knopje ingedrukt kanker skeer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |