Mooi, PMquote:Op maandag 1 november 2010 15:33 schreef Negakinu het volgende:
De set is iets minder dan een jaar oud. De speakers zijn ook allemaal in goede staat en vertonen geen gebreken. Ik ben iemand die niet op hoog volume muziek luistert en mijn muzieksmaak leent zich hier ook niet voor. De speakers hebben geen loeiharde beats moeten verdragen.![]()
Foto's komen eraan. Ik hoop hier vanavond even tijd voor vrij te kunnen maken. Voor 50 excl. hebben we voor mijn part een deal.
Ah okee dankjewel voor de infoquote:Op maandag 1 november 2010 15:09 schreef Negakinu het volgende:
Dit zijn geen subwoofers. Dit is een composet. Dus een vervanging van de speakers voorin je auto. Het voordeel van een composet is dat het laag/midden en hoog gescheiden zijn wat gunstig is voor het geluid. De kleine speakertjes zet je op je dashboard en de grote speakers in je deur. Je kunt deze set ook nog aanvullen met een subwoofer als je nog meer bass in je auto wilt. Deze subwoofer gaat dan achterin je auto en vult de composet aan met de laagste tonen. Op het forum van www.showyoursound.nl is heeeeeel veel info hierover te vinden.
Trouwens, Dernière Volonté klonk geweldig op deze speakers.![]()
Ik woon in Den Haag maar werk in Rotterdamquote:Op maandag 1 november 2010 16:40 schreef Negakinu het volgende:
Ik kan je wel helpen met het inbouwen van de radio. Stelt niet veel voor.De oude klik je eruit, kabeltjes los, kabeltjes aan de nieuwe bevestigen en nieuwe erin klikken. Woon je in Rotterdam?
+1 gaat even kijken of zijn vader ze in Rotterdam kan komen ophalen. Als hij ze niet kan afhalen dan ben jij tweede op de lijst, goed?quote:Op maandag 1 november 2010 16:50 schreef punchdrunk het volgende:
zijn ze verkocht of nog niet?
zo niet: voor 50,- kom ik ze oppikken in heerlen. laat maar iets weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |