quote:Ohja, jij riep zoiets van "Rokers hebben een goed excuus! En het is goed voor de maatschappij"Op woensdag 27 oktober 2010 10:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik was degene die in mijn eentje een topic vol anti-rokers kaapte, en ze even op hun plek zette inderdaad
Dat was een leuk topiciedereen was stil toen ik de spreekwoordelijke deur binnen kwam walsen
quote:Dat snap ik dus echt niet hé? Ik bedoel, ik ben ook niet de populairste, maar mij boeit het wel, je vind het niet erg als iedereen je een kneus vind? Dat kan ik me echt niet voorstellenOp woensdag 27 oktober 2010 10:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Interesseert me echt helemaal niks van andere van mij denken nee!
quote:Doei
quote:Dat was leuk manOp woensdag 27 oktober 2010 11:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, jij riep zoiets van "Rokers hebben een goed excuus! En het is goed voor de maatschappij"
Jezus, wat belachelijk. En ook nog beweren dat de meeste rokers het doen om een ander kwaaltje te onderdrukken
quote:Ik ben er vanavond niet, kusjeknuf!!Op woensdag 27 oktober 2010 11:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doei
Veel Fokplezier vandaag
meld me misschien vanavond laat...
En anders, tot morgen
quote:Misschien waren ze stil.. Maar ik twijfel of jij gelijk hebtOp woensdag 27 oktober 2010 11:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat was leuk manTevens is het wel echt waar dat ik rook tegen mijn ADHD, het helpt
Maar zeg eerlijk, ik pakte ze wel even goed aan, er was nog maar 1 iemand die reageerde daarna, dat was TS
quote:Weet ikOp woensdag 27 oktober 2010 11:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Misschien waren ze stil.. Maar ik twijfel of jij gelijk hebtJij bent een individu, maar er zijn zat rokers, die het gewoon doen omdat ze het lekker vinden.
quote:Als iemand denkt dat ik een kneus ben, moet diegene dat echt zelf weten..Dan is diegene voor mij toch ook niks waard, simpel is dat1 ze nemen me maar hoe dat ik ben!Op woensdag 27 oktober 2010 11:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet hé? Ik bedoel, ik ben ook niet de populairste, maar mij boeit het wel, je vind het niet erg als iedereen je een kneus vind? Dat kan ik me echt niet voorstellen
quote:Daarom zijn we allemaal verschillend!Op woensdag 27 oktober 2010 11:09 schreef Lutte het volgende:
Mij maakt het wel uit wat men van me denkt. En dat is goed, je hoeft niet alleen aan jezelf te denken.
Ik ben ook niet extreem populair, we hebben gewoon een toffe vriendengroep. En die vinden mij aardig hoe ik ben, maar in mijn rijkeluisklasje moet ik me toch echt bewijzen omdat ik geen Eastpack heb maar een Scapino-tas en geen Albert Heijn maar Aldi. En daar schaam ik me echt niet voor, want papa werkt harder dan die vaders die vooral op werkvakantie zijn.
En als je dan af wordt gekeurd omdat je zou roken, terwijl dat niet zo is, ja dan doet dat pijn en ja dat maakt mij dan uit.
quote:Jij moet je 'schijt aan alles' mentaliteit nog ontwikkelen, vrees niet, deze komt met de jarenOp woensdag 27 oktober 2010 11:09 schreef Lutte het volgende:
Mij maakt het wel uit wat men van me denkt. En dat is goed, je hoeft niet alleen aan jezelf te denken.
Ik ben ook niet extreem populair, we hebben gewoon een toffe vriendengroep. En die vinden mij aardig hoe ik ben, maar in mijn rijkeluisklasje moet ik me toch echt bewijzen omdat ik geen Eastpack heb maar een Scapino-tas en geen Albert Heijn maar Aldi. En daar schaam ik me echt niet voor, want papa werkt harder dan die vaders die vooral op werkvakantie zijn.
En als je dan af wordt gekeurd omdat je zou roken, terwijl dat niet zo is, ja dan doet dat pijn en ja dat maakt mij dan uit.
quote:Ik word al harder door FOK!, net weer een user waarmee ik volgensmij nog niet eens ooit in hetzelfde topic heb gepost die vol op mij ging... Kan ik dus gewoon niet tegen, ben ik eerlijk in. Maar het wordt al beter.Op woensdag 27 oktober 2010 11:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij moet je 'schijt aan alles' mentaliteit nog ontwikkelen, vrees niet, deze komt met de jaren
quote:Whahahahha.Op woensdag 27 oktober 2010 11:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
PenguinCandy
Pepermunt met cafeine erin
had 14 6-packs besteld
quote:erge is nog, in elk doosje zitten 75 mints, 3 mints = 1 cola (amerikaanse standaarden cafeine)
quote:Dat zijn dan 2100 colaatjes?Op woensdag 27 oktober 2010 11:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
erge is nog, in elk doosje zitten 75 mints, 3 mints = 1 cola (amerikaanse standaarden cafeine)
quote:Post dat topic eens, ben benieuwdOp woensdag 27 oktober 2010 11:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word al harder door FOK!, net weer een user waarmee ik volgensmij nog niet eens ooit in hetzelfde topic heb gepost die vol op mij ging... Kan ik dus gewoon niet tegen, ben ik eerlijk in. Maar het wordt al beter.
quote:Jeeeeeeej!!
quote:Neem hier definitief afscheid van de trappen van vergelijkingOp woensdag 27 oktober 2010 11:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Post dat topic eens, ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |