quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:52 schreef WillFerrell het volgende:
Op die tweede zou ik wel een trucje kunnen hoor.
quote:GoochelaarsOp woensdag 27 oktober 2010 10:52 schreef WillFerrell het volgende:
quote:Dingen in haar laten verdwijnen?Op woensdag 27 oktober 2010 10:52 schreef WillFerrell het volgende:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:52 schreef Opkloter het volgende:
Sowieso zijn alle vrouwen kuthoeren.Zag ze pas ook al huilen over hun boek bij madiowdo show.Mannen indelen in "categoriën"en het dan gek vinden dat ze nooit een vaste vent krijgen
quote:gmta
quote:zie je wel, vrouwen doen het alleen voor t geldOp woensdag 27 oktober 2010 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oe, doet ie dat ja? Trouwen met elke vrouw waar ie drie maanden iets mee heeft en ze dan dumpen? Misschien moet ik dan ook maar een kansje wagen, kan ik een van zn vriendjes inhuren om een hoop geld mee te krijgen![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:09 schreef ReV66 het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren tijdens pownews werd zij geinterviewd door Jojanneke, toen zij zei dat Bram goed was met de tong.![]()
Bram heeft mooi haar binnenkant gezien![]()
[ afbeelding ]
'' (wat voel ik nou, vaginale vocht) ''
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 11:09 schreef ReV66 het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren tijdens pownews werd zij geinterviewd door Jojanneke, toen zij zei dat Bram goed was met de tong.![]()
Bram heeft mooi haar binnenkant gezien![]()
[ afbeelding ]
'' (wat voel ik nou, vaginale vocht) ''
quote:En natuurlijk pogen met dat huilverhaal nog wat meer geld te vangen.Op woensdag 27 oktober 2010 10:49 schreef Soundwave300 het volgende:
Vieze sletten, eerst met een lelijke rijke vent trouwen die doorheeft dat ze goldiggers zijn, en daarna ook nog huilie huilie doen ook.![]()
quote:Stelletje mutsenOp woensdag 27 oktober 2010 10:49 schreef Soundwave300 het volgende:
Mirjam zei eerder over haar relatie met Moszkowicz: „Voor hem is het spel van de verovering belangrijker dan het consolideren van echte liefde. Zodra je haar hebt, is de lol eraf en ga je op zoek naar het volgende slachtoffer.” En Femmetje: „Je kunt je afvragen of het leuk is een Bram te zijn? Altijd op jacht, geen moment rust, verwarrende encounters in restaurants met ex-geliefden die vol dedain hun hoofd afwenden. En de vrouwen moeten zich afvragen of het leuk is om met een Bram te zijn. Meestal geeft hij je niet langer dan drie of vier maanden van zijn kostbare tijd om dan – totaal onverwacht – weer door te gaan met het volgende project.”
quote:Wat zeg je!!!!!!????Op woensdag 27 oktober 2010 17:11 schreef tho_Omas het volgende:
Ik moet niet liegen, hij zag er egt goed uit maar s gwn n player. Tog zit ie nogstds 8ter mij aan. Hoe durft ie, want OM EEN MEID TE KRIJGEN MET N BATRA IS NIKS, MAARRRRRRR...OM EEN MEID TE BEHOUDEN IS EEN KUNST, die m8 zullen ze nooit hbb,Je bent g1 GOD! TJOERRIE!!! Mie ede nanga deng batra mang!!! IK heb me les geleerd en kijk 3 keer uit!!!!!!!!1
quote:neem je pilletje aub.Op woensdag 27 oktober 2010 17:11 schreef tho_Omas het volgende:
Ik moet niet liegen, hij zag er egt goed uit maar s gwn n player. Tog zit ie nogstds 8ter mij aan. Hoe durft ie, want OM EEN MEID TE KRIJGEN MET N BATRA IS NIKS, MAARRRRRRR...OM EEN MEID TE BEHOUDEN IS EEN KUNST, die m8 zullen ze nooit hbb,Je bent g1 GOD! TJOERRIE!!! Mie ede nanga deng batra mang!!! IK heb me les geleerd en kijk 3 keer uit!!!!!!!!1
quote:Zit jij nu regelmatig op Mamjo om passende reacties op Fok!topics te vinden?Op woensdag 27 oktober 2010 17:11 schreef tho_Omas het volgende:
quote:Tsja, humoristisch geschreven denk ik dan maarMirjam van den Broeke
Redactieprinses Mirjam van den Broeke zoekt de perfecte man. 'Gewoon, een man die knap is, rijk, succesvol, sociaal bewogen, cultureel geëngageerd, lief, grappig, attent, goed gekleed, schoon, geïnteresseerd, trouw, gul, met zeeën van vrije tijd én een luxejacht om eroverheen te varen.'
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:53 schreef female81 het volgende:
Wie zin heeft in nog wat geleuter over Femmetje: Zoek eens het boek 'Klatergoud' van Franke van Hoeve op, een sleutelroman. Franke heeft een tijdje onder Femmetje's leiding gewerkt op de redactie van Jackie, en daar is dat boek op gebaseerd. Uiteraard zijn de namen gefingeerd.
Als slechts maar de helft van wat er in dat boek staat waar is, is het een gruwelijke heks. Een gehaaide Amsterdam Zuid-troela die zich te goed voelt voor het gepeupel. Het is verder geen bijster goed geschreven boek, een beetje kinderlijk, en toch was het dermate smakelijk dat ik het in één ruk uit heb gelezen.
Van hun nieuwe boek heb ik al een voorpublicatie in Viva gezien. Typisch upperclass op een negatieve manier, die twee (het bevestigde alleen maar wat ik van Femmetje sowieso al dacht). Al bekruipt me tegelijkertijd wel het gevoel dat ze erg intelligent zijn. En dat in combinatie met een goedverdienende baan in een wereldje dat vooral om image draait, en een niet verkeerd uiterlijk, tja, dan is de kans aanwezig dat je op den duur zo wordt.
quote:Wat voegt dit toe aan de discussie of je iemand nu wilt raken of niet?Op donderdag 28 oktober 2010 09:53 schreef female81 het volgende:
Wie zin heeft in nog wat geleuter over Femmetje: Zoek eens het boek 'Klatergoud' van Franke van Hoeve op, een sleutelroman. Franke heeft een tijdje onder Femmetje's leiding gewerkt op de redactie van Jackie, en daar is dat boek op gebaseerd. Uiteraard zijn de namen gefingeerd.
Als slechts maar de helft van wat er in dat boek staat waar is, is het een gruwelijke heks. Een gehaaide Amsterdam Zuid-troela die zich te goed voelt voor het gepeupel. Het is verder geen bijster goed geschreven boek, een beetje kinderlijk, en toch was het dermate smakelijk dat ik het in één ruk uit heb gelezen.
Van hun nieuwe boek heb ik al een voorpublicatie in Viva gezien. Typisch upperclass op een negatieve manier, die twee (het bevestigde alleen maar wat ik van Femmetje sowieso al dacht). Al bekruipt me tegelijkertijd wel het gevoel dat ze erg intelligent zijn. En dat in combinatie met een goedverdienende baan in een wereldje dat vooral om image draait, en een niet verkeerd uiterlijk, tja, dan is de kans aanwezig dat je op den duur zo wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |