quote:Ik erger mij ook altijd aan die korte hoekschoppen, dat heeft echt nog nooit wat opgeleverd en ze doen het altijd. Suarez is 1 van de weinigen die wel een goede hoekschop in huis heeft over het algemeen.Op woensdag 27 oktober 2010 01:01 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
ik kan me zo ongelofelijk ergeren aan die hoekschoppen van Sulejmani, Urby, de Zeeuw, niemand die een fatsoenlijke hoekschop kan nemen. Vrees dat het een incidenteel was die hoekschop tegen Excelsior, maar als ze hoekschoppen een beetje onder de knie krijgen kan het nog wat worden.
quote:Als de corner al goed is dan is het volgende probleem dat vrijwel niemand van ajax in staat is vervolgens de bal in het doel te koppen. Met uitzondering van Vertonghen. Er zijn zoveel wedstrijden waarin ajax minstens 10 corners krijgt en waarbij geen enkele corner gevaar oplevert, hetgeen natuurlijk te belachelijk voor woorden is.Op woensdag 27 oktober 2010 11:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik erger mij ook altijd aan die korte hoekschoppen, dat heeft echt nog nooit wat opgeleverd en ze doen het altijd. Suarez is 1 van de weinigen die wel een goede hoekschop in huis heeft over het algemeen.
quote:Het "rene-van-der-gijp" verhaal, ze zijn allemaal 1,70 in tegenstelling tot bijvoorbeeld PSV.Op woensdag 27 oktober 2010 11:49 schreef Yankee het volgende:
[..]
Als de corner al goed is dan is het volgende probleem dat vrijwel niemand van ajax in staat is vervolgens de bal in het doel te koppen. Met uitzondering van Vertonghen. Er zijn zoveel wedstrijden waarin ajax minstens 10 corners krijgt en waarbij geen enkele corner gevaar oplevert, hetgeen natuurlijk te belachelijk voor woorden is.
quote:Klopt, het zijn 'oude koeien'. Maakt de ergernis alleen niet minderOp woensdag 27 oktober 2010 11:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het "rene-van-der-gijp" verhaal, ze zijn allemaal 1,70 in tegenstelling tot bijvoorbeeld PSV.
quote:Dit was wel heel erg in de eerste wedstrijd tegen Groningen waar je in principe door al die corners van Groningen zo in de problemen kwam. Anita, De Zeeuw, Enoh, Suarez, Urby en oa Micky staan dan gewoon lucht te dekken. Wiel en Verthongen willen het nog wel eens laten om mee te springen en dan blijft er weinig over bij een corner.Op woensdag 27 oktober 2010 11:53 schreef Yankee het volgende:
[..]
Klopt, het zijn 'oude koeien'. Maakt de ergernis alleen niet minder
quote:mwa dat is overalOp woensdag 27 oktober 2010 13:29 schreef honda1990 het volgende:
Corners is 1 van de punten die in de eredivisie zo vreselijk slecht is. Het lijkt wel de d'tjes waar ze die bal niet voorkrijgen
quote:Inderdaad.Op woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja geweldigen 1 min erna dat paasje op suarez was ook netjes
![]()
quote:Anita zeg wat ben ik die man zat op linksback, Steek was ook niet geweldig hier. Enoh mag ook wel eens trainen om fatsoenlijke ballen af te geven. Hij wint veel duels en het vervolg is altijd zo matig. Lindgren voegt ook weinig toe met z'n balletjes terug of breed.
quote:Sulejmani.Op woensdag 27 oktober 2010 19:29 schreef Smoofie het volgende:
Enoh moet opdonderen, ooijer moet opdonderen en Anita. Geef Toby, de Zeeuw en Sulejmani ffs. Snap jol echt niet meer wat hij doet. Weg met hem.
quote:SulejmaniOp woensdag 27 oktober 2010 19:29 schreef Smoofie het volgende:
Enoh moet opdonderen, ooijer moet opdonderen en Anita. Geef Toby, de Zeeuw en Sulejmani ffs. Snap jol echt niet meer wat hij doet. Weg met hem.
quote:Jij hebt Suljemani niet meer zien spelen sinds zijn Heerenveen tijd he?Op woensdag 27 oktober 2010 19:29 schreef Smoofie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |