quote:Joh!Op woensdag 27 oktober 2010 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, maar veel meer vanuit een wetenschappelijk oogpunt, dan dat ik mijn identiteit eraan verbind.
quote:Waar uit Iran kom je vandaan?Op woensdag 27 oktober 2010 01:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht, maar hoogst onwaarschijnlijk.
quote:Wel volgens jouw TT.Op woensdag 27 oktober 2010 01:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht, maar hoogst onwaarschijnlijk.
quote:Ik zeg het je, Joden zijn gewoon Khazaren.Op woensdag 27 oktober 2010 01:37 schreef AryaMehr het volgende:
Op National Geopgraphic werden verscheidene volkeren op hun DNA getest en het opmerkelijke was dat de Turk die erin voorkwam genetisch gezien dicht bij de Jood stond.
quote:Shiraz.Op woensdag 27 oktober 2010 01:38 schreef Landysh het volgende:
Waar uit Iran kom je vandaan?
quote:Jawel, haplogroep M17, ook bekend als R1a1, is bewezen een indo-Iraanse marker te zijn.Er is trouwens geen Turks of Iraans DNA. Het DNA dat door Turken en Iraniėrs wordt gedragen komt overal in het Midden-Oosten, Oost- en Zuid-Europa voor.
quote:R1a1 komt het meest voor in Oost-Europa. Iraniers hebben zelf amper R1a1. Gemiddeld genomen hoort 15-20% van Iran tot haplogroep R1a1.Op woensdag 27 oktober 2010 01:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Shiraz.
[..]
Jawel, haplogroep M17, ook bekend als R1a1, is bewezen een indo-Iraanse marker te zijn.
quote:Daar gaat het niet om. Het is van origine een indo-Iraanse marker.Op woensdag 27 oktober 2010 01:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
R1a1 komt het meest voor in Oost-Europa. Iraniers hebben zelf amper R1a1. Gemiddeld genomen hoort 15-20% van Iran tot haplogroep R1a1.
quote:Haplogroup M17, also known as R1a1, has proven to be a diagnostic Indo-Iranian marker. The highest R1a1 frequencies are detected in the Central Asian populations of Ishkashemi Tajiks (68%) and Pamiri Tajiks (64%) , both groups being remnants of the original Eastern Iranian population of the region.
quote:Ik heb ooit ergens gelezen dat Cyrus de Grote beschreven werd als een persoon met donker haar, donkere ogen en een getinte huidskleur. Dus ik betwijfel of de oorspronkelijke Perzen/Iraniers R1a1 waren. Waarschijnlijk niet.Op woensdag 27 oktober 2010 01:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het is van origine een indo-Iraanse marker.
[..]
quote:Lees het citaat eens.Op woensdag 27 oktober 2010 01:46 schreef IHVK het volgende:
Arya gaat zelfs markers toe-eigenen aan een volk.
Dan heb je echt serieus weinig van genetica en evolutie begrepen.
quote:Cyrus de Grote was een Pers/Med. Je schijnt te vergeten dat Scythen, Sarmatiers, Alanen, Koerden etc ook tot de Iraanse volkeren behoren en die groepen werden veelal omschreven als 'lang, rood/blond haar met lichte ogen'.Op woensdag 27 oktober 2010 01:46 schreef Landysh het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat Cyrus de Grote beschreven werd als een persoon met donker haar, donkere ogen en een getinte huidskleur. Dus ik betwijfel of de oorspronkelijke Perzen/Iraniers R1a1 waren. Waarschijnlijk niet.
quote:Wat voor boek was dat dan?Op woensdag 27 oktober 2010 01:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens gelezen dat Cyrus de Grote beschreven werd als een persoon met donker haar, donkere ogen en een getinte huidskleur. Dus ik betwijfel of de oorspronkelijke Perzen/Iraniers R1a1 waren. Waarschijnlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |