quote:holy moly, ik betaal 0.0075 centOp woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF tmobile begint nu ook onschuldige te narren. Mijn smsbundel is opgezegd blijkt en ik betaal 21 cent per sms ineens.................FAAL!!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF tmobile begint nu ook onschuldige te narren. Mijn smsbundel is opgezegd blijkt en ik betaal 21 cent per sms ineens.................FAAL!!
quote:OMG! Het is verbazingwekkend dat ze er überhaupt nog groenten in stopt
quote:marijkeOp woensdag 27 oktober 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG! Het is verbazingwekkend dat ze er überhaupt nog groenten in stoptMaar wat ranzig
Dus ik hoef weer geen ontbijt
Middag allemaal
quote:Ik denk serieus dat ze denkt dat het gezond is op deze manier... Zou me iig niets verbazen.Op woensdag 27 oktober 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG! Het is verbazingwekkend dat ze er überhaupt nog groenten in stoptMaar wat ranzig
Dus ik hoef weer geen ontbijt
Middag allemaal
quote:dan is der iq kleiner als haar schoenmaatOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ze denkt dat het gezond is op deze manier... Zou me iig niets verbazen.
quote:GF!
quote:Jou, dat zou mij ook niets verbazen... Sowieso is de kennis op het gebied van voeding vrij slecht bij de gemiddelde Nederlander, moet je nagaan hoe dat bij de gemiddelde Amerikaan ligtOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ze denkt dat het gezond is op deze manier... Zou me iig niets verbazen.
quote:dat is ook wel aan d'r te zienOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:lovelyOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Daar is mijn internetverbinding weer
quote:Zoiets heet gebrek aan kennis over voedingOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is der iq kleiner als haar schoenmaat
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Daar is mijn internetverbinding weer
quote:boter ookOp woensdag 27 oktober 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoiets heet gebrek aan kennis over voedingEr zijn zat mensen hier in NL die hetzelfde hebben en een kipfiletje garen in een pakje boter
Want kipfilet is zo gezond
quote:GF
quote:Ja wel... heb energie
quote:ferb
quote:Haha jaOp woensdag 27 oktober 2010 05:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik alweer![]()
ik zei toch dat je eerder ging slapen dan ik
quote:oh je hebt nachtdienst deze week?Op woensdag 27 oktober 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
[..]
Haha jaIk ging half 4 slapen was half 1 alweer wakker
Pfff. Had gepland om langer te slapen. Nouja, dan niet hoor.
Dan ben ik maar heeulll moe morgenochtend als mn dienst erop zit
quote:Ja en je zou toch denken dat zo'n groot hoofd veel iq heeft maar niet dusOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is der iq kleiner als haar schoenmaat
quote:enferOp woensdag 27 oktober 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
[..]
Haha jaIk ging half 4 slapen was half 1 alweer wakker
Pfff. Had gepland om langer te slapen. Nouja, dan niet hoor.
Dan ben ik maar heeulll moe morgenochtend als mn dienst erop zit
quote:der hoofd is niet groot maar der speknek wel, gewoon 1 mega onderkin van kin tot borstbeen wtf bbqOp woensdag 27 oktober 2010 12:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en je zou toch denken dat zo'n groot hoofd veel iq heeft maar niet dus
quote:Alleen vanavond en donderdag, wordt ingewerktOp woensdag 27 oktober 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh je hebt nachtdienst deze week?
quote:Gf
quote:Nou mij lijkt het niet te vretenOp woensdag 27 oktober 2010 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
GadverdammeDat is smerig!
Zou ze denken dat het gezond is, met die groente?
Ik begrijp t recept gewoon niet
Ken wel een stel dat nog steeds een keer spaghetti met kersen voor me gaat maken.. Klinkt ook vies, maar schijnt lekker te zijn. Alleen moet je niet denken dat je spaghetti gaat eten kennelijk
quote:Oh lekker joh, heb je er een beetje zin in? Is dat niet heel erg wennen?Op woensdag 27 oktober 2010 12:59 schreef Enfermera het volgende:
Alleen vanavond en donderdag, wordt ingewerkt
Hoe ist met je meis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |