abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88010345
Ik moet zeggen dat dit hele liveupdate gebeuren wel tof is. Heb wel zo'n gevoel dat je post 'minder waard' is, omdat het allemaal zo snel gaat.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:44:01 #77
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_88010410
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 01:41 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet zeggen dat dit hele liveupdate gebeuren wel tof is. Heb wel zo'n gevoel dat je post 'minder waard' is, omdat het allemaal zo snel gaat.
Ik gebruik nog steeds de oude layout :@.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_88010430

Dit is trouwens mijn eigenstgemaakde Twilighthaatplaatje. Ik heb het ook op een t-shirt geprint.

Alleen snapt niemand 'm natuurlijk omdat niemand Jedward kent. Maar het maakt niet uit, want dan weet ik tenminste, als ik met m'n t-shirt aan in de bioscoop naar de nieuwste Twilightfilm zit te kijken, dat ik moreel verheven ben over dat stomme omhooggevallen fanficgedoe.

Er is ook nog geen woord van gelogen ook :')
pi_88010478
Ik heb nog nooit zo'n Twilight film gezien. Avatar evenmin. Waarom denk ik toch altijd dat het hetzelfde is. :')
pi_88010547
quote:
13s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:47 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n Twilight film gezien. Avatar evenmin. Waarom denk ik toch altijd dat het hetzelfde is. :')
Volgens mij is Twilight gewoon nog slechter dan Avatar (wat ik ook niet gezien heb trouwens), en dat zegt meer over Twilight dan over Avatar.

De boeken zijn trouwens nog veel slechter, ik lachte me op iedere pagina ongeveer dood, en moest soms echt bijna huilen om hoe slecht het was. Slecht in schrijftechnische zin, maar ook in inhoudelijke zin. Oh, oh, oh.
pi_88011172
SuperwormJim, laffe hond, kijk dit topic aan - in de ogen - wanneer je het sluit. Geen nekschoten deze keer. Kijk hem en aan en laat zien hoeveel man je dan nog bent.

Moderator woensdag 27 oktober 2010 @ 06:23:28 #82
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_88011570
mogguh
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')