quote:Dat is het nu.
quote:Dat komt vast zometeen wel...Op woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef Lutte het volgende:
Pff, het is geluklig stukken minder druk dan afgelopen nachten.
quote:Ik vind die zo lelijk heOp woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef heloef het volgende:
Props naar Monopoly voor de timing.
En hier wat tieten voor nachtbagger.
[ afbeelding ]
quote:Maar monoppoly jij bent baas
quote:Dat is wel echt te grootOp woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Episch
quote:Niet echt mooie tetten, vind je?Op woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ja ik hou ook niet van Aziaten.
quote:nee goffur, ik was goffur eerder en op tijd maar die faalerts kunnen iet eens de tijd op hun server goed krijgen goffur
quote:Je F5 is verdwenen einzzOp woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is wel dinsdag... Maar als het zo druk is kan ik het echt niet bijhouden!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Toch doe ik het uit reflex nog wel.
quote:goffurOp woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee goffur, ik was goffur eerder en op tijd maar die faalerts kunnen iet eens de tijd op hun server goed krijgen goffur
quote:dit.Op woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Die nieuwe lay out scheelt weer F5'en ja.
Nu kan ik ondertussen nog fappen ook
quote:Oei, zure shit bro.Op woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee goffur, ik was goffur eerder en op tijd maar die faalerts kunnen iet eens de tijd op hun server goed krijgen goffur
quote:Ik voelde wel wat als oceaan zijndeOp woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik neuk op het strand..vond je het geil?
quote:Eerste keer kon ik niet betalen omdat die KUT ING een storing had..tweede keer dus wel geluktOp woensdag 27 oktober 2010 00:04 schreef Dyr. het volgende:
hey bobman, hoelaat morgen dan? weer half1? en wat doejij 3x in die winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |