quote:Maar snel weer terug naar school.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef Dale. het volgende:
Oh god krijgen we dat gezeik weer
Sorry sorry het is jouw ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:JA WAAR.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:05 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nieuwe layout jonguhhhhhhh je weet tochhhhhhhhhhh!
quote:Rechts naast de PI's hooveren met je muis, dan verschijnt het
quote:doe er dan onderhand iets aan!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef Dale. het volgende:
Oh god krijgen we dat gezeik weer
Sorry sorry het is jouw ja
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef Dale. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Geloofwaardig.
quote:Behalve deze natuurlijk, want zoals Eduardo Galeano eens zei:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef Rectum het volgende:
Standaard PI's zijn trouwens pure aids.
quote:'Het lijdt geen twijfel, de wereld draait om een rondtollende bal'
quote:Ja, jij dusOp dinsdag 26 oktober 2010 23:11 schreef Dale. het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat iemand erin ging trappen.
quote:Volgens mij plaats je dit in het verkeerde topic, want dit topic gaat namelijke over PI's die standaard ingesteld zijn, datgeen jij nu waarschijnlijk hebt bij
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef Dale. het volgende:
Hier trappen wij niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Da's waar ja, die staat standaard. Maar bij 8 van de 10 posts of zo kies ik een andereOp dinsdag 26 oktober 2010 23:13 schreef Sportex het volgende:
[..]
Volgens mij plaats je dit in het verkeerde topic, want dit topic gaat namelijke over PI's die standaard ingesteld zijn, datgeen jij nu waarschijnlijk hebt bij [ afbeelding ].
quote:Niet zo haten
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[ afbeelding ]
WAT IS NJOU? WAT IS NJOU
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |