quote:dat zegt meer over jou werk en motivatie waarschijnlijk. mensen aan de lopende band zullen ook niet erg blij zijn met hun baan. iemand die gestudeerd heeft en van zijn hobby/interesse zijn werk heeft gemaakt gaat met plezier naar zijn werk hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een heel negatief beeld gekregen daar heb ik in ieder geval de leeftijd maar ook de ervaring wel naar. Leuk om een absurd CV te hebben maar dit is natuurlijk niet zonder reden. Ik geloof niet in die lange termijnvariatie. Misschien ben ik te negatief maar zou jouw mening graag willen weten over pak em beet tien jaar. FOK! blijft wel bestaan, denk ik. Zet maar in je agenda. Bijpraten met Stali. 28 oktober 2020, 20:00 uur..
quote:Is prima, ze hebben op mars vast ook internetOp vrijdag 29 oktober 2010 00:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een heel negatief beeld gekregen daar heb ik in ieder geval de leeftijd maar ook de ervaring wel naar. Leuk om een absurd CV te hebben maar dit is natuurlijk niet zonder reden. Ik geloof niet in die lange termijnvariatie. Misschien ben ik te negatief maar zou jouw mening graag willen weten over pak em beet tien jaar. FOK! blijft wel bestaan, denk ik. Zet maar in je agenda. Bijpraten met Stali. 28 oktober 2020, 20:00 uur..
quote:Dat is ook een defeatist approach natuurlijk. Nadenken hoe je het vroeger wellicht anders zou hebben moeten doen heeft weinig nut. Beter kunnen mensen zich afvragen of ze wellicht gelukkiger kunnen zijn in een ander leven. En dan voor zichzelf de risico's en het eventuele mindere inkomen meewegen. Als je dan besluit in je saaie baan te blijven heb je ook een soort berusting, maar ik denk dat de meesten voor het risico zullen kiezen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:00 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou werk en motivatie waarschijnlijk. mensen aan de lopende band zullen ook niet erg blij zijn met hun baan. iemand die gestudeerd heeft en van zijn hobby/interesse zijn werk heeft gemaakt gaat met plezier naar zijn werk hoor.
ik vind het altijd triest te horen dat mensen met tegenzin gaan werken. in mijn ogen ben je dan wel een beetje mislukt en zou je na moeten denken dat je vroeger op school toch maar beter had moeten opletten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |