abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 februari 2013 @ 21:34:36 #101
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_123048836

De koers is ondertussen al een half jaar wat artsen ook wel een 'flatline' noemen. Omzet varieert tussen 10 stuks en soms enkele tienduizenden. Er waren heel wat mensen die nog hoop hadden, maar zelfs in het Antonov-forum is al weken geen post meer gemaakt.
The End Times are wild
pi_123048982
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:34 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]

De koers is ondertussen al een half jaar wat artsen ook wel een 'flatline' noemen. Omzet varieert tussen 10 stuks en soms enkele tienduizenden. Er waren heel wat mensen die nog hoop hadden, maar zelfs in het Antonov-forum is al weken geen post meer gemaakt.
Heb je nog posities? :P Typisch verhaaltje KPNQwest qua koers (en de komende jaren ..)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 18 februari 2013 @ 21:38:05 #103
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_123049034
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Heb je nog posities? :P Typisch verhaaltje KPNQwest qua koers (en de komende jaren ..)
Nee, en ook nooit gehad overigens. Nog geen ritje van een uur.

Maar in 2015 ga ik beslist wel instappen, want zoals Jos Haag in 2010 beweerde:
quote:
“In China zijn in 2010 totaal 18 miljoen auto’s geproduceerd. De prognose is dat dat er in 2015 niet minder dan 50 miljoen zullen zijn. Alleen al wat de kleiner en midden-auto’s betreft zullen dat er dan zo’n 20 miljoen zijn waarvan er zo’n 60 procent zijn uitgerust met onze ‘3-speed automatische transmissie voor elektrische voertuigen’.”
60% van alle in China geproduceerde auto's met een Antonov-versnellingsbak! Dan moet die koers naar de 800 euro! Apple is er niks bij.
The End Times are wild
pi_123052120
Aisin maakt al jaren betere bakken dan ZF. Het Koriaanse WIA heeft in zeer korte tijd een zeer goed werkende kopie van de DSG kunnen maken, deze wordt nu al geleverd in de Kia Ceed.

Ik verwacht dat de Chinezen binnen enkele jaren wel een goede, zuinige koppelomvormer, cvt of dsg kunnen maken. Danwel verzinnen ze iets dat zo gaaf is als Toyota HSD.
.
pi_123274163
ik hoop dat een financiele journalist een leuk boek gaat schrijven over het fenomeen Antonov, want dat was het zeker!
pi_125939555
En nog steeds worden ze een
quote:
Versnellingsbakkenfabrikant
genoemd. Gebakken lucht, dat fabriceren ze.
pi_125946267
Ford en General Motors hebben aangekondigd samen negen- en tientraps automaten te gaan ontwikkelen.

Als deze reuzen voor de grootste automatenmarkt ter wereld al moeten samenwerken. Laat staan dat een klein beursfondsje in Nederland potten kan breken.
.
pi_126007826
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:37 schreef knnth het volgende:
En nog steeds worden ze een

[..]

genoemd. Gebakken lucht, dat fabriceren ze.
Hebben ze ooit wel eens iets geproduceerd? Hoe is het mogelijk dat zo'n bedrijf ooit genoteerd stond op 74 euro per aandeel? Heb er weinig verstand van, maar had zo'n onderneming niet al jaren geleden moeten worden geschrapt?
pi_126010611
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 00:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hebben ze ooit wel eens iets geproduceerd? Hoe is het mogelijk dat zo'n bedrijf ooit genoteerd stond op 74 euro per aandeel? Heb er weinig verstand van, maar had zo'n onderneming niet al jaren geleden moeten worden geschrapt?
Hele mooie persberichten en valse beloften hebben ze geproduceerd, maar er is nooit productie gedraaid met versnellingsbakken.
pi_126012563
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 07:16 schreef Sparqq het volgende:

[..]

Hele mooie persberichten en valse beloften hebben ze geproduceerd, maar er is nooit productie gedraaid met versnellingsbakken.
Ik neem aan dat veel mensen geld zijn verloren door hun handelswijze. Zou het niet iets zijn voor een strafrechtelijk onderzoek?
pi_126029528
Het is een andere techniek dan de koppelomvormer/dubbelekoppeling/cvt en niemand kan beweren dat hun techniek bullshit is. Maar er zijn er weinig die nog geloven dat hun techniek ooit een volwaardig alternatief kan worden.

Wat ook nog kan gebeuren is dat een grote transmissiemaker een techniek gaat gebruiken waar Antonov toevallig patent of heeft, dan kunnen ze beginnen met grote afpers-zaak.
.
pi_126029738
Ik heb totaal geen verstand van de technische aspecten van dergelijke techniek, maar is die niet verouderd ondertussen? Die wereld heeft toch ook niet stilgestaan?

Nog los van de vraag of die techniek uberhaupt wel uitvoerbaar/ toegevoegde waarde heeft en aanwezig is. Geloof ik niet zo in eerlijk gezegd, maargoed.
pi_126030144
Hahaha, ik heb me de laatste 2 jaren niet goed meer in verdiept.

Ik lees net dat het oorspronkelijke idee van Roumen Antonov al een tijdje overboord is gegooid, bedoeld als een goedkope automaat voor kleine auto's. Echter toen Antonov het product eindelijk perfect had waren de automakers inmiddels al bezig met robotbakken, Fiat Duologic, Peugeot 2Tronic, Opel Easytronic. Antonov was te laat.

Inmiddels zijn ze fabrikant geworden van goedkope automaten, volgens redelijk basic eenvoudige technieken voor de goedkoopste auto's in China. Misschien gaan ze het een ronde redden, maar het zal best eens kunnen zijn dat de Chinezen na 1x een Antonov bak gehad te hebben de volgende keer liever iets anders kiezen.
.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 16:34:18 #115
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_126351796
Antonov gaat van de beurs. Toch is er nog omzet in het aandeel (op 1 cent laat). Waarom zou iemand überhaubt nog aandelen kopen als je ze nooit meer kwijt zal kunnen?
The End Times are wild
pi_126359658
Zo simpel en tegelijk zo geniaal, hoewel de uitvoering beter had gekund zoals Liberty Global met UPC deed. Maar goed, dan moet er ook een daadwerkelijke business achter zitten en dat had Antonov niet.

Mooie tijden. Today is the day to invest for our children's future:

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')