quote:Bedankt voor je bijdrage. We nemen het mee naar achteren.
quote:van achterenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. We nemen het mee naar achteren.
quote:Achteren...verhuur je dat nog steeds aan illegale Polen?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. We nemen het mee naar achteren.
quote:Ah gevonden.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmm, firefox vind de nieuwe layout niet aardig zo te merken.
quote:Ik krijg bij jou altijd van die hele foute handtas-vibes
quote:ik heb geen handtas joh hahahahaOp dinsdag 26 oktober 2010 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou altijd van die hele foute handtas-vibes
quote:Je gaat naakt slapen?
quote:Ik weet zeker dat jij een Louis Vuton-tas hebt... dat moet gewoon
quote:zo'n manbag?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij een Louis Vuton-tas hebt... dat moet gewoon
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij een Louis Vuton-tas hebt... dat moet gewoon
quote:Welk jochie?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
is dit de kloon van dat jochie dat achter jou aan zat?
quote:Ja ik ben z'n naam even kwijt.. dat jochie met Kirby
quote:deceit? die zat toch niet achter TV aan?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ik ben z'n naam even kwijt.. dat jochie met Kirby
quote:zolang mensen geen parkeerplaatsen afstruinen moeten ze het zelf wetenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
Oooow ja... Deceit was het inderdaad
Deceit zat achter alles aan wat volgens het paspoort een mannetje is... Mits het in de buurt zat en zo...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zolang mensen geen parkeerplaatsen afstruinen moeten ze het zelf weten
quote:dat is wel zo zielig als je het op parkeerplaatsen moet zoekenOp dinsdag 26 oktober 2010 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wat was er mis met HIW dan?
Het boeit jou toch niet dat ze de parkeerplaatsen afstruinen?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
Oooow ja... Deceit was het inderdaad
Deceit zat achter alles aan wat volgens het paspoort een mannetje is... Mits het in de buurt zat en zo...
quote:Maar dan nog... waarom treft het jou persoonlijk?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is wel zo zielig als je het op parkeerplaatsen moet zoeken
quote:Nee alleen bij het juiste gezelschap. En dan nog dan is het slapen slechts bijzaak.
quote:Ze komen elkaar steeds tegen?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dan nog... waarom treft het jou persoonlijk?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze komen elkaar steeds tegen?
quote:Aan Steve onder de wol heb je niet meer genoeg?Op woensdag 27 oktober 2010 08:53 schreef Vlarp het volgende:
Vandaag met een kop thee onder de wol...
quote:Het helpt niet echt beter te worden...Op woensdag 27 oktober 2010 09:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aan Steve onder de wol heb je niet meer genoeg?
quote:De thee niet?Op woensdag 27 oktober 2010 09:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het helpt niet echt beter te worden...
quote:Beterschap!Op woensdag 27 oktober 2010 09:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het helpt niet echt beter te worden...
quote:Je moet ook niet met open mond slapen... voor je het weet.....Op woensdag 27 oktober 2010 09:41 schreef creno het volgende:
Gedver, ik werd vanacht om half 4 wakker met brandend zuur in mijn keel.
quote:Heb je een date gehad met een Pakistaan of zo? Die zijn ook goed met zuur.Op woensdag 27 oktober 2010 09:41 schreef creno het volgende:
Gedver, ik werd vanacht om half 4 wakker met brandend zuur in mijn keel.
quote:Ik snap wel dat je daar ziek van bent!Op woensdag 27 oktober 2010 10:36 schreef Vlarp het volgende:
Oh, het filmpje waarin ik mega beroemd ben geworden op TV Rijnmond
O ja, even skippen naar 2:25 ofzo als ze Bliss binnen gaan.
quote:dat was de bedoeling om het niet op te laten vallen... en ik ben bovendien berucht genoeg om er een lidwoord voor te plaatsen
quote:Die gasten op de wand zijn wel lekker.Op woensdag 27 oktober 2010 10:36 schreef Vlarp het volgende:
quote:Is gewoon een foto van Abercrombie & Fitch. En het hoofd linksboven in de hoek is vervangen voor het hoofd van Remon Lacroix (eigenaar / DJ)Op woensdag 27 oktober 2010 10:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die gasten op de wand zijn wel lekker.
quote:Dat is best kansloos.Op woensdag 27 oktober 2010 11:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is gewoon een foto van Abercrombie & Fitch. En het hoofd linksboven in de hoek is vervangen voor het hoofd van Remon Lacroix (eigenaar / DJ)
quote:Ik heb geen idee... maar volgens mij zit er wat vettigheid voorOp woensdag 27 oktober 2010 12:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij niet zo'n lijf heeft?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... maar volgens mij zit er wat vettigheid voor
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:36 schreef Vlarp het volgende:
quote:Dat is in Loge'90. Dat is nou net de kroeg waar vrijwel geen jongeren komen. Vooral de kroeg voor de (foute) oudjes...Op woensdag 27 oktober 2010 12:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
Och wa gezellig ze komen rond met kaas en worst, zie je dat Ang3l we moeten uit in Rotterdam
[..]
quote:De clientèle is gewoon blijven hangen en nooit ververst?Op woensdag 27 oktober 2010 12:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is in Loge'90. Dat is nou net de kroeg waar vrijwel geen jongeren komen. Vooral de kroeg voor de (foute) oudjes...
quote:Goed idee.Op woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga tegenwoordig alleen nog maar voor skinny.
quote:Jij gaat ook voor skinny?Op woensdag 27 oktober 2010 12:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Goed idee.
Dus, Vlarp, sporten maar.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is in Loge'90. Dat is nou net de kroeg waar vrijwel geen jongeren komen. Vooral de kroeg voor de (foute) oudjes...
quote:Uhm... je wilt me uitlenen aan SAJ?Op woensdag 27 oktober 2010 12:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Goed idee.
Dus, Vlarp, sporten maar.
quote:Ik moest drie keer kijken voordat ik het woord begreep
quote:Je skinny is gearriveerd?Op woensdag 27 oktober 2010 13:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Theetijd.
Alleen nu heb ik personeel wat het voor me kan maken.
quote:Ach je hebt in ieder geval al een zak om mee te spelenOp woensdag 27 oktober 2010 13:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar mijn thee wel.
quote:Nee dan verbrand ik mijn takken als in met mijn vingers in de hete thee zit.Op woensdag 27 oktober 2010 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach je hebt in ieder geval al een zak om mee te spelen
quote:Gij zult met uw jatten niet pikken.Op woensdag 27 oktober 2010 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Open haard.
Ja, daar moest ik aan denken bij je verbrande takken.
quote:En als je er al een vindt die er aan mee wil werken is het daarna alsnog zoekenOp woensdag 27 oktober 2010 14:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik wil ook een skinny maar die zijn voor mij moeilijk te vinden aangezien ik graag bovenop lig
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef TheVulture het volgende:
ik word steeds skinny'er... Er is weer een kg af
quote:Je bent een keer onder de douche geweest?Op woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef TheVulture het volgende:
ik word steeds skinny'er... Er is weer een kg af
quote:Of naar het toilet.Op woensdag 27 oktober 2010 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent een keer onder de douche geweest?
quote:plan maar in. Ik hou wel van worstOp woensdag 27 oktober 2010 13:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
De perfecte kroeg voor Ang3l en mij dus, misschien wil Stroek ook wel mee
[..]
quote:I'd rather drop dead, darling.Op woensdag 27 oktober 2010 12:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
Och wa gezellig ze komen rond met kaas en worst, zie je dat Ang3l we moeten uit in Rotterdam
[..]
quote:Ja hallo... tis Rotterdam he... Dat kan ik me best goed voorstellen...
quote:Morgen spierpijn
quote:Het is een familie iets. Dat heb je bij sommige dingen, dat je binnen je familie een bepaalde uitdrukking gebruikt, of bewust iets verkeerd uitspreekt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Het klinkt zoals een klein kind praat, en zoals een klein kind praat vind ik niet schattig of leuk bij een volwassen man.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
We zijn je familie? Dát vind ik dan weer wel schattig.
quote:Bij ons is het "opgevroten"Op woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is een familie iets. Dat heb je bij sommige dingen, dat je binnen je familie een bepaalde uitdrukking gebruikt, of bewust iets verkeerd uitspreekt.
quote:Wat voor soort serie?Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zoek een nieuwe serie om leuk te vinden.
quote:Modern FamilyOp woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ehm... Een feel good serie.
quote:Heb net seizoen 1 gedownload en afl 1 gekeken. Best grappig jaOp woensdag 27 oktober 2010 23:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah, die ga ik eens proberen.
quote:Heb ik jullie vakkundig genoeg ontweken?Op woensdag 27 oktober 2010 23:22 schreef Stroekie het volgende:
Wijn slobberen met micha en manuel was erg leuk in amsterdam
quote:Ik merk net dat ik aflevering 1 al een keer heb geprobeerd. Ik ben toen (en nu weer) afgeknapt op het stereotype gaystel, en op Al Bundy.Op woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb net seizoen 1 gedownload en afl 1 gekeken. Best grappig ja
quote:Probeer er doorheen te kijken, dat gaystel is juist stereotype neergezet en daardoor echt hilarischOp woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik merk net dat ik aflevering 1 al een keer heb geprobeerd. Ik ben toen (en nu weer) afgeknapt op het stereotype gaystel, en op Al Bundy.
quote:Ik vind het hele real life soap achtige af en toe te irritant... maar goedOp woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probeer er doorheen te kijken, dat gaystel is juist stereotype neergezet en daardoor echt hilarisch
quote:Teveel om op te noemen... het schermen en het ijsdansen op de parkeerplaatsOp donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef creno het volgende:
Heb ik gisteren bij modern family nog hilarische scenes gemist ?
quote:sorry het waren er echt teveel heOp donderdag 28 oktober 2010 00:20 schreef Steve het volgende:
Zo, ik ben wat (400 foto's) New York-beeldmateriaal rijker.
quote:Hoe meer foto's hoe beter.Op donderdag 28 oktober 2010 00:21 schreef TheVulture het volgende:
sorry het waren er echt teveel he
quote:Moet ik die scenes youtuben of kan ik beter de aflevering online terugkijken ?Op donderdag 28 oktober 2010 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen... het schermen en het ijsdansen op de parkeerplaats
quote:Pushing Daisies.Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik zoek een nieuwe serie om leuk te vinden.
quote:bella regina bij muntpleinOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik jullie vakkundig genoeg ontweken?
Ik was nl ook in Amsterdam
quote:Ja dat was wel uber grappigOp donderdag 28 oktober 2010 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen... het schermen en het ijsdansen op de parkeerplaats
quote:Als je ons niet vakkundig had ontweken, had je ons natuurlijk ontmoet, en aangezien dat niet gebeurd is, is het antwoord jaOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik jullie vakkundig genoeg ontweken?
Ik was nl ook in Amsterdam
quote:
quote:maar je was dan ook in het gezelschap van Bonnie en JoséOp donderdag 28 oktober 2010 01:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je ons niet vakkundig had ontweken, had je ons natuurlijk ontmoet, en aangezien dat niet gebeurd is, is het antwoord ja
God, ik heb nog nooit zoveel wijn gedronken achter elkaar
quote:Het doet me denken aan de verjaardag van tante Truus of zo.Op donderdag 28 oktober 2010 06:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hoewel Ang3l erg rekening wat Nederlandse steden is, ligt het probleem niet per se aan Rotterdam, Ang3l vind het niet kunnen als je in een homohorecagelegenheid rond gaat met kaas of worst, of erger nog die op de bar zet.
[..]
quote:Is je thee op?
quote:Wat er niet is kan ook niet wegvallen Vlarpie.Op donderdag 28 oktober 2010 10:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Door dit soort vragen valt er wel wat energie weg ja...
quote:32/32 of 33/32, hangt van de soort broek af
quote:Oh je bent maar een miezerig mannetje van 182?Op donderdag 28 oktober 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
32/32 of 33/32, hangt van de soort broek af
quote:ik ben 1.93m maar dan is lengtemaat 32 bij Diesel perfectOp donderdag 28 oktober 2010 10:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh je bent maar een miezerig mannetje van 182?
quote:En dan hangt niet je hele reet er bovenuit?Op donderdag 28 oktober 2010 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben 1.93m maar dan is lengtemaat 32 bij Diesel perfect
quote:was dat niet handiger om die in NYC te kopen ?Op donderdag 28 oktober 2010 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet echt wat nieuwe spijkerbroeken gaan kopen.
quote:Nee ik heb een bescheiden kontje tegenwoordigOp donderdag 28 oktober 2010 11:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dan hangt niet je hele reet er bovenuit?
quote:Die prijzen waren compleet gelijk aan die in NL... dus dan koop ik ze liever hierOp donderdag 28 oktober 2010 11:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was dat niet handiger om die in NYC te kopen ?
quote:Hij komt, hij komt, de lieve goede Sint.Op donderdag 28 oktober 2010 11:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij met je Sinterklaasavatar.
quote:Je zit al lekker met je pepernoten te spelen?Op donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij komt, hij komt, de lieve goede Sint.
quote:Nee die zijn immers slecht voor de lijn.Op donderdag 28 oktober 2010 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zit al lekker met je pepernoten te spelen?
quote:Ja en dan ben je te dik voor je skinny boyOp donderdag 28 oktober 2010 12:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee die zijn immers slecht voor de lijn.
quote:Welke?Op donderdag 28 oktober 2010 12:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en dan ben je te dik voor je skinny boy
quote:Zie je wel, hij is al zo skinny dat je hem niet eens meer ziet!
quote:Huh... levi's broeken waren maar 45 dollar ofzo in de states! Diesel is wel net zo duur omdat Diesel niet in de VS wordt gemaaktOp donderdag 28 oktober 2010 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die prijzen waren compleet gelijk aan die in NL... dus dan koop ik ze liever hier
quote:Ik ben niet zo kapot van Levi'sOp donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Huh... levi's broeken waren maar 45 dollar ofzo in de states! Diesel is wel net zo duur omdat Diesel niet in de VS wordt gemaakt
quote:Ik moet nodig weer naar de VS voor klerenOp donderdag 28 oktober 2010 13:59 schreef Waxxer het volgende:
Toen ik in NY was (hai trouwens), was Diesel juist stuk-ken goedkoper dan in NL!Maar ik had die groene schoentjes toen niet gekocht voor 40 dollar.
Maar waaróm..? Dat weet ik zelfs zes jaar later nóg niet.
quote:Idd, Milan is echt niet meer wat 't geweest is...Op donderdag 28 oktober 2010 14:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet nodig weer naar de VS voor kleren
Want ik vind het allemaal te duur hier
quote:Zwembroek aan enOp donderdag 28 oktober 2010 14:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet nodig weer naar de VS voor kleren
Want ik vind het allemaal te duur hier
quote:Zeker voor Vlarp met die kleine armpjes en beentjes
quote:Mensen met een breedtemaat getal hoger dan hun lengtemaatOp donderdag 28 oktober 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
32/32 of 33/32, hangt van de soort broek af
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mensen met een breedtemaat getal hoger dan hun IQ.
quote:* Tha_Erik avondeten wegzet.Op donderdag 28 oktober 2010 18:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
quote:Ik laatst ook. Vond er wel een aantal hele mooie stukjes in zitten
quote:Het is niet helemaal mijn soort musical, maar wel aardig om hem eens te zien.Op donderdag 28 oktober 2010 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik laatst ook. Vond er wel een aantal hele mooie stukjes in zitten.
quote:Ik weet niet wat mijn IQ is.Op donderdag 28 oktober 2010 18:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
quote:Volgens mij staan wij qua musicals redelijk haaks op elkaarOp donderdag 28 oktober 2010 18:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn soort musical, maar wel aardig om hem eens te zien.
quote:Ik heb hetzelfde probleem vaak... dus het wordt iets te vaak 4 of 5 uur...Op vrijdag 29 oktober 2010 00:50 schreef Steve het volgende:
En dan is het nacht en gaat het schrijven aan je scriptie ineens lekker.. Kan dat 's morgens maar.
.
quote:Zo werkt het gewoon vaak, je hebt juist inspiratie op de momenten dat je er eigenlijk niet bewust voor gaat zitten...Op vrijdag 29 oktober 2010 08:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem vaak... dus het wordt iets te vaak 4 of 5 uur...
quote:Nee want ik ga nietOp vrijdag 29 oktober 2010 11:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn jullie allemaal aan het uitrusten voor vanavond?
quote:Oh wonderer is OOK al niet jou genre?Op vrijdag 29 oktober 2010 07:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij staan wij qua musicals redelijk haaks op elkaar
Rent is nl 1 van de weinige die ik WEL kan pruimen
quote:ik heb voor mijn scriptie bijna een nieuwe biografie over Stephen Sondheim geschreven, heel veel werk in gehad, maar werd door mijn docenten dan ook praktisch de hemel in geprezenOp vrijdag 29 oktober 2010 08:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik schreef alleen overdag aan m'n scriptie, tijdens de stage
's Avonds eigenlijk nooit echt meer aan gewerkt.
Ik heb de helft bij elkaar gebluft ..... en ik kreeg ene 8 met als commentaar "Jezus wat een hoop werk zal dat geweest zijn allemaal". Uhu
quote:Bij een stage zit je ergens en moet je wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik schreef alleen overdag aan m'n scriptie, tijdens de stage
quote:ben je er weer bij dan ?Op vrijdag 29 oktober 2010 11:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn jullie allemaal aan het uitrusten voor vanavond?
quote:om daarna weer via de regenpijp te ontsnappen :>)Op vrijdag 29 oktober 2010 13:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik moet voor twaalf uur binnen zijn van mijn hospita.
quote:Daarom heb ik ook bewust niet gekozen voor een 100% theoretische scriptie. 50% theorie, theoretish model etc, daarna loslaten op t bedrijf. Maar was wel volle dagen daar en dan schreef ik gewoon.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij een stage zit je ergens en moet je wel.
quote:Omdat het kan.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom is het toch dat als je bijna geen geld over hebt je dan toch dingen blijft kopen.
quote:Wat heb je gekocht?Op vrijdag 29 oktober 2010 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom is het toch dat als je bijna geen geld over hebt je dan toch dingen blijft kopen.
quote:Barman 1 zal aanwezig zijn, want hij moet werken op Friso
Barman 2 sms't net dat hij ook aanwezig zal zijn
quote:Ik ben er ook, dat zal zeker de boel nog extra spannend maken!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
Voor degenen die vanavond naar Friso gaan, hier alvast een preview van de soap:
[..]
quote:yeay plotwendingenOp vrijdag 29 oktober 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
Voor degenen die vanavond naar Friso gaan, hier alvast een preview van de soap:
[..]
quote:Ja, dat werkt toch gewoon zo dat ik dan aan de kassa zeg dat ik op de gastenlijst sta en dan krijg ik een kaartje?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:46 schreef Ang3l het volgende:
En Erik, je weet 't, je staat op de gastenlijst he!
Als mijn "plus one"
quote:Je moet eerst op je knieetjes voor Ang3l!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat werkt toch gewoon zo dat ik dan aan de kassa zeg dat ik op de gastenlijst sta en dan krijg ik een kaartje?
Heb nog nooit ergens op de gastenlijst gestaan.
quote:Oh ja, dat noem ik al niet eens meer want dat is vaste pik eh prik.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet eerst op je knieetjes voor Ang3l!
quote:Ja gewoon gastenlijst en je naam noemenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat werkt toch gewoon zo dat ik dan aan de kassa zeg dat ik op de gastenlijst sta en dan krijg ik een kaartje?
Heb nog nooit ergens op de gastenlijst gestaan.
quote:"GASTENLIJST, THA_ERIK!!!!"Op vrijdag 29 oktober 2010 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gewoon gastenlijst en je naam noemen
quote:Ja erik schrobbeldingesOp vrijdag 29 oktober 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
En je hebt toch wel de goede naam doorgegeven he?
quote:Komt goed. verschuil je achter mij, hoef je alleen maar een beetje te bukkenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:56 schreef Ang3l het volgende:
Stiekem is het wel een beetje eng, want...
• Het wordt de eerste keer dat ik barman 1 weer zie na onze "mislukte" date
• Het wordt de eerste keer dat ik barman 2 weer zie na onze... uh... avond
quote:Nuno komt nu wel ?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:28 schreef Ang3l het volgende:
We krijgen misschien nog een surprise guest!
En nee, niet barman 3
quote:De geraniums vereenzamen anders?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar hoor ik ook thuis.
Niemandquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
En Ang3l, wie ging er mee naar huis?
Die had een collega te logeren omdat ze vandaag 1 of andere werklunch haddenquote:Barman 2?
Er waren er maar 2, tutholaquote:DJ 3?
Die was wel leuk he?quote:Vreemdeling 1?
quote:Nieuw broertje 4?
Barman 1quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemand
[..]
Die had een collega te logeren omdat ze vandaag 1 of andere werklunch hadden
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
OMG!Ik spotte net Waxxer bij de Elstars!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stond ik daar even behoorlijk flabbergasted, als ik dat goed spel.
![]()
Staat mijn man () Elstars uit te zoeken, komt Angdriël er opeens aan!
![]()
iddquote:
Ik verwachtte eigenlijk een heel lang & uitgebreid Waxxeriaans verslag van deze ontmoeting.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
![]()
met kerst ben ik er weerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer ben jer weer wel bij ? Of staan er alweer nieuwe repetities gepland
Ja, ga dan ook niet in MIJN Albert Hein zitten zegquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is t nu officieel ja?quote:
T doet me verder eigenlijk ook niet zoveel merk ik.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:18 schreef TheVulture het volgende:
groot schrijver, maar als mens vond ik hem altijd maar een beetje mwah, overdreven zelfingenomen ijdeltuit
Natuurlijk. Maar ik bewonder 'm wel als schrijver (zelfs zonder iets van 'm gelezen te hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:18 schreef TheVulture het volgende:
groot schrijver, maar als mens vond ik hem altijd maar een beetje mwah, overdreven zelfingenomen ijdeltuit
Op welke manier bewonder je hem dan als schrijver als je niet weet of je hem persoonlijk goed vind schrijven?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik bewonder 'm wel als schrijver (zelfs zonder iets van 'm gelezen te hebben). Een van de grootste (een van de grote drie) van Nederland.
Wat is er met je linkerbil gebeurd dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:55 schreef Steve het volgende:
Ik en mijn disproportioneel grote rechterbil zijn er ook ontdaan van.
Foto?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:55 schreef Steve het volgende:
Ik en mijn disproportioneel grote rechterbil zijn er ook ontdaan van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |