quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:20 schreef mrien het volgende:
Als ik Jelle 's ochtends op bed probeer te voeden met Lotte naast me is dat bijvoorbeeld geen succesZij gaat hem de hele tijd afleiden en hij zit naar haar te lachen
wel een multipla dan hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Ivan springt er gewoon bovenop.
wickie, ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden. Ik vind het ook zo wonderlijk om in de auto te zitten met twéé kindjes achterin. Het voelt zo volwassen.Suf is dat, alsof we met één kindje nog onvolwassen waren.
jij hebt ook wriemelgebroedquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
S probeert televisie te kijken.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:13 schreef Ssserpente het volgende:
Thanx, DML!
Wij gaan ons serieus verdiepen in het adopteren van een kindje.
Een Chinees meisje als het aan mij ligt.
I know, heb er ook al gepost!quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:51 schreef Pvoesss het volgende:
Wow wat super! er is trouwens ook een adoptie topic
wij hebben er maar een, maa rik kan me voorstellen dat als ik zwanger zou zijn van een tweede en mijn oudste al ronddrentelt, dit me al behoorlijk bezig zou houden. Zoveel ermee bezig zijn als met je eerste lijkt me vrijwel onmogelijk als er al een kind rondloopt en daarnaast de rest van je gewone leven ook gewoon doorgaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:08 schreef cleany het volgende:
Ik heb een vraagje aan de moeders/vaders van een 2de kind...
m'n vrouw wordt voor de 2de keer tante (en wij hebben er zelf 1) en we hebben het idee dat het 2de kind totaal anders behandeld gaat worden...zien we al voor de geboorte.
Binnen een maand gaat het gebeuren en we hebben het idee dat de ouders er nu pas mee bezig zijn, terwijl bij de zwangerschap van het eerste kind ze er continu mee bezig waren en vanaf de geboorte belachelijk verwend werd.
Hij was wel eerste kleinkind van m'n schoonouders en ik hoop maar dat hun 2de kind net zo goed behandeld wordt.
Ligt het nou aan mij of is dat gewoon heel raar? Dit is niet de eerste keer dat ik zoiets hoor, maar toch...is dat bij jullie ook zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |