quote:* M----M gniffeltOp dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Vieze Turkse, beetje dubbelop vind je niet?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:13 schreef Noobletio het volgende:
Zodra ze ook maar één keer smsen, moet je terugsturen:
Geachte klant, u hebt zich zojuist geabonneerd op 'noem een bedrijf' wallpaper downloads. Kosten 0,50 cent per week. Stuur "wall off" als u niet langer gebruik dient te maken van onze dienst.
Die stakker zal met z'n minimale intellect denken dat hij genaaid is en je niet meer lastig vallen.
quote:06sterfnuOp dinsdag 26 oktober 2010 22:15 schreef Ketchupknul het volgende:
Maar even uit nieuwsgierigheid, was is je nummer?
quote:Ook haar cultuur. Ze moet zich dus beter inlichten.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:21 schreef CampingBaas het volgende:
Geen idee waar het over gaat, niet gelezen, maar, daar moet je respect voor hebben dat is hun cultuur
quote:Lemmings zijn toch altijd in een apart topic?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef gazpach het volgende:
Herkenbaar, TS. Ik stond vorige week bij de bushalte, komen er twee Nederlandse meisjes naar toe. 'Hey, ken ik jou niet van Facebook, wacht, ik weet het.... concert van Guus Meeuwis?' zegt de ene. (Zo'n typische blondine met Uggs) Ik zeg nee, ik ga niet naar Nederlandse concerten en ga niet met Nederlanders om. Komt haar vriendin (Kimberly ofzo, of Sharon), uit het niets opdagen, en vraagt of ik een vuurtje heb en zin heb om 's avonds uit te gaan. Ik zei dat ik geen interesse had, al een leuke Marokkaanse vriendiin heb. Naja, ze liepen me dus achterna naar de bussen en vroegen me naar mijn opleiding, dat ze een vriendin in Chersonissos hebben die ze straks gaan ophalen en dat ik mee mag naar Chersonissos, dat mijn vriendin mij waarschijnlijk nooit naar Chersonissos zal brengen, dat ze verliefd op me aan het worden zijn en dat zij heel graag m'n nummer zouden willen hebben. Uiteindelijke wel mijn nummer gegeven (ik was bang dat ze me zouden volgen naar school) maar natuurlijk niet opgenomen toen ze belden. Vandaag was ik met Naima, en toen bleven ze gelukkig uit de buurt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef gazpach het volgende:
Herkenbaar, TS. Ik stond vorige week bij de bushalte, komen er twee Nederlandse meisjes naar toe. 'Hey, ken ik jou niet van Facebook, wacht, ik weet het.... concert van Guus Meeuwis?' zegt de ene. (Zo'n typische blondine met Uggs) Ik zeg nee, ik ga niet naar Nederlandse concerten en ga niet met Nederlanders om. Komt haar vriendin (Kimberly ofzo, of Sharon), uit het niets opdagen, en vraagt of ik een vuurtje heb en zin heb om 's avonds uit te gaan. Ik zei dat ik geen interesse had, al een leuke Marokkaanse vriendiin heb. Naja, ze liepen me dus achterna naar de bussen en vroegen me naar mijn opleiding, dat ze een vriendin in Chersonissos hebben die ze straks gaan ophalen en dat ik mee mag naar Chersonissos, dat mijn vriendin mij waarschijnlijk nooit naar Chersonissos zal brengen, dat ze verliefd op me aan het worden zijn en dat zij heel graag m'n nummer zouden willen hebben. Uiteindelijke wel mijn nummer gegeven (ik was bang dat ze me zouden volgen naar school) maar natuurlijk niet opgenomen toen ze belden. Vandaag was ik met Naima, en toen bleven ze gelukkig uit de buurt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef electronique het volgende:
ik was er een paar maanden geleden ook en werd toen ook door twee van die figuren aangesproken. Kansloos
quote:He mijn schoonmaakster heet naima!!!1!!einz!!11!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef gazpach het volgende:
Vandaag kwam ik die tweede Nederlanse weer tegen, maar ik was met Naima en toen bleef ze gelukkig uit de buurt
quote:Ik heb geen broers. En ik spreek niet zo veel met mijn ooms. Mijn opa en mijn vader zijn wel lief. En mijn neefjes. Maar zij zijn geen gladde Turkse jongetjes maar twee vwo-nerds die geen meiden lastig vallen en achter hun pc zitten doorgaans.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef Lo-Fi het volgende:
Wat voor een trauma heb jij opgelopen over Turkse boys. Heb je ook zo'n hekel aan je broers en familie?
quote:Dit ga ik serieus doen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:13 schreef Noobletio het volgende:
Zodra ze ook maar één keer smsen, moet je terugsturen:
Geachte klant, u hebt zich zojuist geabonneerd op 'noem een bedrijf' wallpaper downloads. Kosten 0,50 cent per week. Stuur "wall off" als u niet langer gebruik dient te maken van onze dienst.
Die stakker zal met z'n minimale intellect denken dat hij genaaid is en je niet meer lastig vallen.
quote:Nee. Ik had gewoon een vest aan en een spijkerbroek. Waarschijnlijk komt het ook gewoon door mijn lengte van 1m53 (erg klein = mensen durven je eerder lastig te vallen).Op dinsdag 26 oktober 2010 22:29 schreef Pink_slip het volgende:
Je vroeg er vast zelf om, met je uitdagende kleding en je geile blik.
quote:Hoe dom kun je zijn?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef seiramu het volgende:
.Nadat ik heel kortaf antwoord had gegeven begon die ene Mahmut me echt vies en dreigend aan te kijken en uiteindelijk besloot ik gewoon m'n nummer te geven omdat ik van ze af wilde komen maar ik heb er spijt van dat ik geen neppe heb gegeven...ik was bang dat ze mijn telefoon zouden laten afgaan om de nummer te checken en wellicht kwaad zouden worden wanneer ze merkten dat het niet mijn echte nummer was. Ik hoefde natuurlijk niet echt bang te zijn aangezien er veel mensen op het station waren maar ik was ook bang dat ze me zouden stalken naar school ofzo. Dunno.
quote:Mwuah dom, element of fear, overvallen worden, snel willen handelen. Dom zou ik het niet willen noemen.
quote:Ik weet het maar ik voelde me best geintimideerd
quote:maak hem dan nu alvast en zet hem in concepten, hoe sneller je kan reageren op z'n bericht hoe meer hij zal denken dat je een computer bent
quote:Kleine meisjes.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef seiramu het volgende:
Nee. Ik had gewoon een vest aan en een spijkerbroek. Waarschijnlijk komt het ook gewoon door mijn lengte van 1m53 (erg klein = mensen durven je eerder lastig te vallen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |