abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88000919
Bah. Gisteren moest ik voor het eerst vanaf Hoog Catharijne (Centraal Station Utrecht) alleen naar school met de bus aangezien mijn vriend ziek was. Normaal spreken we op het station af en dit keer stond ik er alleen voor. Naja niet erg ...maar hij is er één keertje niet en ik word al gelijk lastig gevallen.

Ik ging op HC naar de AH To Go om een pakje Smint te kopen en ik zag zo'n vieze Turkse player (ik probeer nooit op het uiterlijk af te gaan maar hij leek gewoon op een stereotiepe player met zijn vieze gladde haren en 'i'm undressing you with my eyes'-blik') naar mij staren toen ik de AH binnenliep en ik zag hem ook staren terwijl ik aan het afrekenen was. En ja hoor, hij stapt op me af nadat ik de winkel ben uitgelopen en zegt in het Turks "Hey ik ken jou ergens van, wellicht van Facebook...oh wacht, ben jij niet naar het 'insert turkish artist here' concert gegaan? We hebben toen toch gepraat enzo?". Fucking stomme ingestudeerde pick-up line :r. naja, whatever. Ik antwoorde met 'Nee,ik ga nooit naar Turkse concerten en ik ga niet met Turken om'. Ik dacht, yay en nu weer naar school maar hij wilde meer over me weten, waaronder mijn telefoonnummer, terwijl ik toch echt weg wilde gaan.

Vervolgens kwam zijn maatje, ene Mahmut of Mohammed, uit het niets opdagen en beiden wilden dat ik met ze mee ging om te roken/te blowen en Mahmut of Mo wilde met mij in de avond uitgaan. Ik zei dat ik geen interesse had, al een leuke vriend heb en dat ik mijn nummer niet wilde geven waarna ze mij gingen stalken. Mo/Mahmut? gaf niet op en wilde nog altijd mijn nummer hebben en vond dat ik mijn vieze Nederlandse vriend maar moest dumpen. Ik zei dat ze moesten uitkijken met wat ze zeggen aangezien mijn vriend alles voor me overheeft en er een reden is dat ik geen Turkse vriend heb :r . Als laatste zei ik dat ik met rust gelaten wilde worden maar ze hadden dus echt schijt aan wat ik zei.

Naja, ze liepen me dus achterna naar de bussen en vroegen me naar mijn opleiding, dat ze een vriend in Dubai hebben die ze straks gaan ophalen en dat ik mee mag naar Dubai, dat mijn vriend mij waarschijnlijk nooit naar Dubai zal brengen, dat ze verliefd op me aan het worden zijn en dat zij heel graag m'n nummer zouden willen hebben. Nadat ik heel kortaf antwoord had gegeven begon die ene Mahmut me echt vies en dreigend aan te kijken en uiteindelijk besloot ik gewoon m'n nummer te geven omdat ik van ze af wilde komen maar ik heb er spijt van dat ik geen neppe heb gegeven :( ...ik was bang dat ze mijn telefoon zouden laten afgaan om de nummer te checken en wellicht kwaad zouden worden wanneer ze merkten dat het niet mijn echte nummer was. Ik hoefde natuurlijk niet echt bang te zijn aangezien er veel mensen op het station waren maar ik was ook bang dat ze me zouden stalken naar school ofzo. Dunno.

Ik heb gewoon niet opgenomen (als zij het waren die me hebben gebeld). Vandaag kwam ik die tweede Turk in mijn verhaaltje weer tegen maar dit keer was mijn vriend er weer en bleef hij netjes uit mijn buurt :). Jeej.
pi_88000954
Vieze Turkse, beetje dubbelop vind je niet?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:08:11 #3
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_88001085
Die turken weer he.
Lang leve de multiculturele samenleving :{
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_88001110
Zulke mensen zouden van mij gewoon dood neer mogen vallen.
pi_88001144
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Vieze Turkse, beetje dubbelop vind je niet?
* M----M gniffelt
pi_88001148
Lijken mij leuke gasten :)
team is eng ready for whatever als het moet
pi_88001170
Lan :{.
pi_88001197
Wat voor een trauma heb jij opgelopen over Turkse boys. Heb je ook zo'n hekel aan je broers en familie? :')
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:10:04 #9
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_88001226
Turk allitereert niet voor niks met bepaalde ziektes
pi_88001427
Zodra ze ook maar één keer smsen, moet je terugsturen:
Geachte klant, u hebt zich zojuist geabonneerd op 'noem een bedrijf' wallpaper downloads. Kosten 0,50 cent per week. Stuur "wall off" als u niet langer gebruik dient te maken van onze dienst.

Die stakker zal met z'n minimale intellect denken dat hij genaaid is en je niet meer lastig vallen.
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:15:16 #11
308481 Ketchupknul
Harder dan karton.
pi_88001560
Wat een trieste boys :')
pi_88001579
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:13 schreef Noobletio het volgende:
Geachte klant, u hebt zich zojuist geabonneerd op 'noem een bedrijf' wallpaper downloads. Kosten 0,50 cent per week. Stuur "wall off" als u niet langer gebruik dient te maken van onze dienst.

Die stakker zal met z'n minimale intellect denken dat hij genaaid is en je niet meer lastig vallen.
_O-
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:15:47 #13
308481 Ketchupknul
Harder dan karton.
pi_88001589
Maar even uit nieuwsgierigheid, wat is je nummer?
pi_88001612
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:15 schreef Ketchupknul het volgende:
Maar even uit nieuwsgierigheid, was is je nummer?
06sterfnu

ze gaan zeker roffelen dan.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:17:44 #15
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88001706
Kon je vriend hem niet even klappen toen je die gast later nog eens tegenkwam?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:18:57 #16
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_88001778
Is gewoon een incidentje joh!
Je moet niet zo zeuren!!

Waarschijnlijk was je ook te uitdagend gekleed! Dan vraag je er gewoon zelf om!

Bovendien zijn deze jongens slachtoffer van deze maatschappij waarin ze niet begrepen worden en door meiden zoals jij in hoekjes gedrukt worden. Die Frustratie van het slachtoffer zijn moet er dan een keertje uitkomen!

Jij bent helemaal niet het slachtoffer hier...
pi_88001857
tl;dr
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_88001937
Geen idee waar het over gaat, niet gelezen, maar, daar moet je respect voor hebben dat is hun cultuur :')
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:23:29 #19
308481 Ketchupknul
Harder dan karton.
pi_88002054
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:21 schreef CampingBaas het volgende:
Geen idee waar het over gaat, niet gelezen, maar, daar moet je respect voor hebben dat is hun cultuur :')
Ook haar cultuur. Ze moet zich dus beter inlichten.
pi_88002221
Herkenbaar, TS. Ik stond vorige week bij de bushalte, komen er twee Nederlandse meisjes naar toe. 'Hey, ken ik jou niet van Facebook, wacht, ik weet het.... concert van Guus Meeuwis?' zegt de ene. (Zo'n typische blondine met Uggs) Ik zeg nee, dat ik niet naar Nederlandse concerten ga en niet met Nederlanders omga. Komt haar vriendin (Kimberly ofzo, of Sharon), uit het niets opdagen, en vraagt of ik een vuurtje heb en zin heb om 's avonds uit te gaan. Ik zei dat ik geen interesse had, al een leuke Marokkaanse vriendiin heb. Naja, ze liepen me dus achterna naar de bussen en vroegen me naar mijn opleiding, dat ze een vriendin in Chersonissos hebben die ze straks gaan ophalen en dat ik mee mag naar Chersonissos, dat mijn vriendin mij waarschijnlijk nooit naar Chersonissos zal brengen, dat ze verliefd op me aan het worden zijn en dat zij heel graag m'n nummer zouden willen hebben. Uiteindelijke wel mijn nummer gegeven, maar natuurlijk niet opgenomen toen ze belden. Vandaag kwam ik die tweede Nederlanse weer tegen, maar ik was met Naima en toen bleef ze gelukkig uit de buurt :)

[ Bericht 1% gewijzigd door gazpach op 27-10-2010 00:17:59 ]
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:26:30 #21
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88002258
te lang verhaal, dus onterechte klacht :D
Geen garantie.
pi_88002288
Die jongens zijn juist goed geïntegreerd.
Ze zoeken hier een leuke meid ipv eentje uit de bergen van Turkije over te laten vliegen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:27:23 #23
308481 Ketchupknul
Harder dan karton.
pi_88002299
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:25 schreef gazpach het volgende:
Herkenbaar, TS. Ik stond vorige week bij de bushalte, komen er twee Nederlandse meisjes naar toe. 'Hey, ken ik jou niet van Facebook, wacht, ik weet het.... concert van Guus Meeuwis?' zegt de ene. (Zo'n typische blondine met Uggs) Ik zeg nee, ik ga niet naar Nederlandse concerten en ga niet met Nederlanders om. Komt haar vriendin (Kimberly ofzo, of Sharon), uit het niets opdagen, en vraagt of ik een vuurtje heb en zin heb om 's avonds uit te gaan. Ik zei dat ik geen interesse had, al een leuke Marokkaanse vriendiin heb. Naja, ze liepen me dus achterna naar de bussen en vroegen me naar mijn opleiding, dat ze een vriendin in Chersonissos hebben die ze straks gaan ophalen en dat ik mee mag naar Chersonissos, dat mijn vriendin mij waarschijnlijk nooit naar Chersonissos zal brengen, dat ze verliefd op me aan het worden zijn en dat zij heel graag m'n nummer zouden willen hebben. Uiteindelijke wel mijn nummer gegeven (ik was bang dat ze me zouden volgen naar school) maar natuurlijk niet opgenomen toen ze belden. Vandaag was ik met Naima, en toen bleven ze gelukkig uit de buurt.
Lemmings zijn toch altijd in een apart topic?
pi_88002432
quote:
Herkenbaar, TS. Ik stond vorige week bij de bushalte, komen er twee Nederlandse meisjes naar toe. 'Hey, ken ik jou niet van Facebook, wacht, ik weet het.... concert van Guus Meeuwis?' zegt de ene. (Zo'n typische blondine met Uggs) Ik zeg nee, ik ga niet naar Nederlandse concerten en ga niet met Nederlanders om. Komt haar vriendin (Kimberly ofzo, of Sharon), uit het niets opdagen, en vraagt of ik een vuurtje heb en zin heb om 's avonds uit te gaan. Ik zei dat ik geen interesse had, al een leuke Marokkaanse vriendiin heb. Naja, ze liepen me dus achterna naar de bussen en vroegen me naar mijn opleiding, dat ze een vriendin in Chersonissos hebben die ze straks gaan ophalen en dat ik mee mag naar Chersonissos, dat mijn vriendin mij waarschijnlijk nooit naar Chersonissos zal brengen, dat ze verliefd op me aan het worden zijn en dat zij heel graag m'n nummer zouden willen hebben. Uiteindelijke wel mijn nummer gegeven (ik was bang dat ze me zouden volgen naar school) maar natuurlijk niet opgenomen toen ze belden. Vandaag was ik met Naima, en toen bleven ze gelukkig uit de buurt.
_O- _O_ ^O^

TS stemt PVV :') :')
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_88002463
Je vroeg er vast zelf om, met je uitdagende kleding en je geile blik.
pi_88002538
niet van je durven afbijten :')
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_88002796
ik was er een paar maanden geleden ook en werd toen ook door twee van die figuren aangesproken. Kansloos
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:37:52 #28
303028 Broder
kevinsangel
pi_88002872
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:36 schreef electronique het volgende:
ik was er een paar maanden geleden ook en werd toen ook door twee van die figuren aangesproken. Kansloos
team is eng ready for whatever als het moet
pi_88003201
zeg gewoon: oh je wilt me nummer? steek eerst maar lekker een vinger in je kont
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_88003203
quote:
Vandaag kwam ik die tweede Nederlanse weer tegen, maar ik was met Naima en toen bleef ze gelukkig uit de buurt :)
He mijn schoonmaakster heet naima!!!1!!einz!!11! :D
pi_88003348
Niets verkeerds over Mahmut hé.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:46:58 #32
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_88003365
psssts ts wat is je nummer?
pi_88003376
Kon je wel samenvatten, TS.

En vieze Turkse jongens.
:')
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:47:57 #34
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_88003417
* Enchanter checkt FB van TS

....

Terechte klacht
Ik ben inmiddels overleden
pi_88003475
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef Lo-Fi het volgende:
Wat voor een trauma heb jij opgelopen over Turkse boys. Heb je ook zo'n hekel aan je broers en familie? :')
Ik heb geen broers. En ik spreek niet zo veel met mijn ooms. Mijn opa en mijn vader zijn wel lief. En mijn neefjes. Maar zij zijn geen gladde Turkse jongetjes maar twee vwo-nerds die geen meiden lastig vallen en achter hun pc zitten doorgaans.

quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:13 schreef Noobletio het volgende:

Dit ga ik serieus doen.

quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:29 schreef Pink_slip het volgende:
Je vroeg er vast zelf om, met je uitdagende kleding en je geile blik.
Nee. Ik had gewoon een vest aan en een spijkerbroek. Waarschijnlijk komt het ook gewoon door mijn lengte van 1m53 (erg klein = mensen durven je eerder lastig te vallen).
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:51:51 #36
282544 Kakpizza
haha ja doei
pi_88003627
Doe nou is ff normaal tegen de TS.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
  † In Memoriam † dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:52:08 #37
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_88003641
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:05 schreef seiramu het volgende:
.Nadat ik heel kortaf antwoord had gegeven begon die ene Mahmut me echt vies en dreigend aan te kijken en uiteindelijk besloot ik gewoon m'n nummer te geven omdat ik van ze af wilde komen maar ik heb er spijt van dat ik geen neppe heb gegeven :( ...ik was bang dat ze mijn telefoon zouden laten afgaan om de nummer te checken en wellicht kwaad zouden worden wanneer ze merkten dat het niet mijn echte nummer was. Ik hoefde natuurlijk niet echt bang te zijn aangezien er veel mensen op het station waren maar ik was ook bang dat ze me zouden stalken naar school ofzo. Dunno.

Hoe dom kun je zijn? :{
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_88003690
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:52 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Mwuah dom, element of fear, overvallen worden, snel willen handelen. Dom zou ik het niet willen noemen.
pi_88003715
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 22:52 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Ik weet het maar ik voelde me best geintimideerd :@ en ik had al geprobeerd ze van me af te schudden...maar tevergeefs.
pi_88003720
Ik ben een keer lastiggevallen door een Marrokaan.
Terwijl ik mijn fiets losmaakte achter Rotterdam Cs pakte hij mijn bagagedrager vast en vroeg of ik Marrokaans was. Ik vroeg hem 2 x duidelijk me met rust te laten.
Toen ging hij weg. TS gewoon direct zijn.;)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:54:45 #41
97079 Jeff89
Conquer All
pi_88003766
En dan gewoon je nummer geven :') Omg..
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:59:31 #42
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_88004038
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:09 schreef Allure_ het volgende:
Lan :{.
siktir git

napiyon len?
pi_88004170
laatst toen ik aangesproken werd door het type joch wat je beschrijft in je OP, heb ik mijn middelvinger opgestoken en gezegd opdonderen. wat ik overigens bijna altijd doe. klaar daarmee, als je er op in gaat dan blijven ze je stalken. je moet van je afbijten, doe je dat niet, krijg je dit. en dan ook nog eens je nummer geven... daar hebben ze helemaal geen recht op, vooral niet na zo'n lelijke benadering/achtervolging.
pi_88004394
Ging laatst met een vriendin winkelen in Utrecht, ging zij nog even pinnen op HC, daarvoor stonden we in een winkel, en ik stond daar nog even te kijken. Komt ze een paar minuten later terug, met het bericht dat terwijl ze aan het pinnen was, haar gevraagd was of ze extra geld wilde te verdienen :')

Zelf werp ik ze altijd een 'sterf' blik toe en loop ik door, nooit ergens last van :D

Seiramu, ik had mn nummer trouwens echt nooit gegeven. Gingen ze ook mee de bus in en kon je anders niet ergens een winkel ingaan?

[ Bericht 10% gewijzigd door 92Merel op 26-10-2010 23:10:55 ]
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_88004812
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef seiramu het volgende:

Dit ga ik serieus doen.
[..]
maak hem dan nu alvast en zet hem in concepten, hoe sneller je kan reageren op z'n bericht hoe meer hij zal denken dat je een computer bent _O-
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?
pi_88004822
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 22:49 schreef seiramu het volgende:
Nee. Ik had gewoon een vest aan en een spijkerbroek. Waarschijnlijk komt het ook gewoon door mijn lengte van 1m53 (erg klein = mensen durven je eerder lastig te vallen).
Kleine meisjes. O+.
pi_88004838
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kleine meisjes. O+.
Pedo.
pi_88004876
zarGon herseye bulasiyor beyler ;(
pi_88004912
Hoe quote je in de nieuwe layout :')
pi_88004932