quote:staat er geen routebeschrijving op de website van bobbejaan vermeld? en dan bij ns internationaal kijken.....ov doet het totaan NL grens dus daarna extra kaartje kopen aan het loketOp dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef Zwappel het volgende:
Ik was dus van plan om met een paar man naar bobbejaanland te gaan, maar ik vraag me nu pas af hoe we er eigenlijk moeten komen met het OV![]()
We vertrekken dus in Eindhoven, en dan..?
9292ov werkt alleen voor reizen binnen Nederland
quote:Grenzen in 1 EuropaOp dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
staat er geen routebeschrijving op de website van bobbejaan vermeld? en dan bij ns internationaal kijken.....ov doet het totaan NL grens dus daarna extra kaartje kopen aan het loket
quote:sorry verkeerd gelezen, dacht dat je ov studentenkaart had...Op dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Grenzen in 1 Europa_!
Nee, op de website stond alleen iets met een vaag spoor maar niet hoe je er komt bijv.
quote:Op me 18e heb ik heel dat OV niet meer nodig hoop ikOp dinsdag 26 oktober 2010 21:37 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
sorry verkeerd gelezen, dacht dat je ov studentenkaart had...
quote:Er komt geen trein in de door TS genoemde plaatsnaam.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Gewoon de intercity naar Bobbejaanland, meestal vanaf spoor 5, maar Socios zal je de details kunnen vertellen.
quote:Turnhout toch wel? Vanaf daar gaan bussen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Er komt geen trein in de door TS genoemde plaatsnaam.
quote:De enige plaatsnaam die ik noemde is Eindhoven en daar rijden heul wel treinenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:29 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:In Eindhoven wel, ja. Maar volgens mij doelde je op een bestemming in België.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:31 schreef Zwappel het volgende:
De enige plaatsnaam die ik noemde is Eindhoven en daar rijden heul wel treinen
quote:Eindhoven? Dat gehuchtje?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:31 schreef Zwappel het volgende:
[..]
De enige plaatsnaam die ik noemde is Eindhoven en daar rijden heul wel treinen
quote:Klopt. Te bereiken via Antwerpen Centraal.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Turnhout toch wel? Vanaf daar gaan bussen.
quote:Niet eens treinen naar het pittoreske Bobbejaanland?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:29 schreef Socios het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |