abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:22:19 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_87992362
quote:
Een 26-jarige Rotterdammer moet woensdag voor de rechtbank in Den Haag verschijnen omdat hij wordt verdacht van het afpersen van darter Raymond van Barneveld. Dat blijkt dinsdag uit informatie van justitie.

De Haagse darter en zijn vrouw zouden zijn afgeperst voor ruim 10.000 euro. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) ontvingen ze thuis sms'jes en telefoontjes met bedreigende teksten als: „Denk aan je kinderen! En vrouw! Scholen zijn bekend en dergelijke”. Van Barneveld werd bovendien opgedragen om met het geldbedrag naar Rotterdam te rijden. Het is onduidelijk of hij het geld heeft betaald.

Christopher P. zou volgens zijn advocaat Sam Lodder ervan worden beschuldigd de darter met een sekstape te hebben gechanteerd. Op de video zou 'Barney' met een andere vrouw te zien zijn, aldus Lodder. De afperser zou gedreigd hebben om de opname naar SBS6 te sturen of eigenhandig op internet te plaatsen. P. wordt ervan beschuldigd tussen 16 maart en 19 april dit jaar Van Barneveld herhaaldelijk te hebben lastiggevallen. De verdachte ontkent iedere betrokkenheid.

Die 'andere vrouw' zou afkomstig zijn uit Assen en een kennis van P. zijn. Zij zou de meervoudig wereldkampioen darten in 2006 hebben ontmoet tijdens een demonstratiewedstrijd. Dit jaar zou 'Barney' het 'intieme contact' - zoals hij het volgens Lodder zelf noemt - hebben beëindigd. Iemand in de omgeving van de vrouw zou de darter hebben willen chanteren. De sekstape is volgens Lodder nooit gevonden.
Ik hoef het niet te zien. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_87992574
Ik denk dat iedereen wel wil meebetalen om het niet te hoeven zien :')
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:27:36 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87992639
Bulls-eye
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_87992649
Tja...wat anders kun je hierop zeggen dan: :')
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_87992910
Wait...wut? -O-
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_87993170
Misschien is die andere vrouw wel erg lekker.. Misschien ook wel niet
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:38:29 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87993259
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef Bombvis het volgende:
Misschien is die andere vrouw wel erg lekker.. Misschien ook wel niet
Het blijft Barney.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_87993656
Off: Hmm, ik wil je quoten maar ik heb kennelijk geen quote-knop meer in de nieuwe layout..

On: Maar misschien is ze wel zo extreem mooi dat dat op een of andere manier Barney compenseert. Alhoewel, nu ik erover nadenk; nee, dat is onmogelijk, laat maar lekker geheim blijven die tape
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_87995059
Het lijkt mij wel interessant om te zien. Ik kan me niet voorstellen dat die papzak nog wel een functionerende pik heeft.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:08:25 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87997429
180 :P

:') :X
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_87997625
Als hij neukt zie je de vrouw niet eens.
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:32:04 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_87998690
Heerlijk :D

Hoelelijk is ze ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_88005181
misschien is t wel zo'n stefan postma-achtige tape
dat barney de geneukte is.. met als attribuut een dartpijl!
  woensdag 10 november 2010 @ 16:46:48 #14
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_88561097
quote:
Afperser 'Barney' moet jaar brommen.

De 26-jarige Cristopher P. die heeft geprobeerd darter Raymond van Barneveld af te persen, is woensdag door de rechtbank in Den Haag veroordeeld tot anderhalf jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk.

Ook legde de rechtbank P., uit Rotterdam, een proeftijd van twee jaar op. Volgens de rechtbank is bewezen dat P. de onbekende beller is achter de bedreigingen aan het adres van Raymond van Barneveld. Voor afpersing is volgens de rechter onvoldoende bewijs. Van Barneveld en zijn vrouw ontvingen sms'jes en telefoontjes met teksten als: 'Denk aan je kinderen! En vrouw!'

Het Openbaar Ministerie (OM) eiste eind oktober twee jaar cel tegen P. Hij zou de Haagse darter 10.000 euro afhandig hebben willen maken door te dreigen een sekstape van hem openbaar te maken.

Op de video zou 'Barney' met een andere dan zijn eigen vrouw te zien zijn. Van Barneveld zou zijn minnares de 31-jarige Heslie uit Assen hebben leren kennen tijdens een demonstratiewedstrijd in 2006, waarna zij 'intiem contact' hielden. "We stuurden elkaar wel eens stoute sms'jes en ook op MSN waren we ondeugend", liet de Molukse weten.

De Drentse schepte destijds tegen haar nieuwe vriend P. regelmatig op over haar avontuurtje met de BN'er. Door deze verhalen zou P. op het afpersingsidee zijn gekomen. Van Barneveld besloot het slippertje thuis op te biechten om de afperser door justitie aan te kunnen laten pakken.
Volgens de advocaat van P. is de sekstape van Heslie en Raymond overigens nooit gevonden. Zijn cliënt ontkent elke betrokkenheid.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')